Per TÜDEMSAŞ, Se Necessariu, Camminemu Finu à Ankara

Per i tudemsas, andemu à Ankara se ne necessariu.
Per i tudemsas, andemu à Ankara se ne necessariu.

Sivas Chamber of Commerce and Industry (STSO) A riunione di l'Assemblea di marzu hè stata tenuta sottu a presidenza di u presidente di l'Assemblea Çetin Yıldırım. U sindaco di Sivas Hilmi Bilgin è i membri di u cunsigliu municipale anu assistitu ancu à a riunione cum'è invitati.

Dopu chì i riassunti di a decisione di ferraghju sò stati letti, u bilanciu di prova è i liste di spese sò stati discututi è accettati da a maiurità di i voti.

İsmail Timuçin, Membru di u Parlamentu è Presidente di u Cunsigliu di ESTAŞ, chì hà parlatu in nome di a Cummissione di l'Industria, hà infurmatu nantu à e riunioni tenute cum'è a Cummissione di l'Industria è hà dichjaratu chì ci sò diversi rumuri in u publicu nantu à a nova cumpagnia in quale TÜDEMSAŞ hà da esse. participà.. Ethem Sancak hà stabilitu una nova cumpagnia in Adapazarı in 2019. U nome di a cumpagnia hè a cumpagnia BMC Rail Systems. Un amicu chjamatu Murat Kavak hè statu purtatu à a so testa. Stu amicu hè ancu un amicu trasferitu da i Ferrovii di u Statu. Ci sò qualchi rumuri. Avà si dice; Ci sò 400 ettari di terra in Sivas, 500 ettari in Eskişehir, 400 ettari in Adapazarı è terreni assai belli in a cità. Questu pò inevitabbilmente attruverà a ghjente. In u nostru parè, i presidenti di e Camere di Cummerciu è di l'Industria di e cità 3 anu da esse ancu in u cunsigliu di direzzione è devenu esse membri permanenti. In questu modu, ponu seguità più facilmente ".

U presidente di u Cunsigliu Mustafa Eken, chì hà datu infurmazioni à i membri di u cunsigliu nantu à l'attività è i travaglii in u frivaru, hà dettu chì anu finitu a campagna di compra di autobus per Sivasspor.

Eken hà dettu: "Avemu iniziatu una campagna di compra di autobus per Sivasspor, chì hè stata iniziata sottu a guida di a nostra camera, è hà finitu a nostra campagna cù u prugramma chì avemu urganizatu a sera di u 6 di marzu. Vogliu ringrazià u nostru cunsigliu di direzzione, i membri di u cunsigliu, i cunsiglii di donne è ghjovani imprenditori è imprenditori chì ci anu sustinutu in questa materia. Vogliu enfatizà sta questione una volta di più. Avemu principiatu sta campagna di autobus à a dumanda di u nostru club Sivasspor è u nostru presidente. Avemu datu un autobus à u nostru Sivasspor, chì hà avutu una stagione riescita. Grazie à tutti quelli chì ci anu sustinutu in sta campagna. Vogliu ringrazià u nostru mondu cummerciale in questu sensu ".

Eken hà ancu toccu u prublema di a cunnessione di TÜDEMSAŞ à a cumpagnia chì deve esse stabilita in Ankara, è hà dettu; "Avemu fattu un comunicatu di stampa annantu à u trasferimentu di TÜDEMSAŞ, chì hè statu u puntu di l'agenda in Sivas recentemente. In a dichjarazione di stampa chì avemu fattu, avemu parlatu cù u nostru deputatu di u Partitu AK Semiha Ekinci, u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, è i nostri presidenti sindacali. Cum'è a Càmera di Cummerciu è Industria, avemu da sparte l'infurmazioni chì avemu ricevutu cù u publicu è i nostri membri. Ùn avemu micca dubbitu di a bona vuluntà è di l'accuratezza di l'istituzioni chì ci furnisce l'infurmazioni. Ma s'ellu succede u cuntrariu, andemu da quì à Ankara, cum'è a chjusura o riduzzione di TÜDEMSAŞ. Cum'è a Càmera di Cummerciu è Industria, a nostra sola preoccupazione è a causa hè u sviluppu di Sivas, a fine di u prublema di disoccupazione. A nostra lotta cuntinuerà in stu sensu, cuntinueremu à ringrazià è à seguità e bellezze di a nostra cità, ancu s’ellu si passava qualcosa d’altru, continueremu à criticà è à seguità.

Avemu dettu chì ùn ci hè micca prublema se stu locu cuntinueghja cum'è una pruduzzione di carri di trasportu in u sensu veru. Avemu dettu chì ùn saria micca cù e parolle, saria cù a scrittura. Avemu avutu una riunione marti à 4 ore cù u nostru Ministru di l'Industria, u Ministru di l'Agricultura è u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione. Ci era una nutizia da TOBB chì era annullata. Avemu preparatu u nostru schedariu, ci andava à dà à elli. Semu una di l'istituzioni chì deve fà una dichjarazione nantu à a cità. Nimu pò negà questu. Questu hè u scopu di sta stanza. Sottilineremu chì parlemu senza discorsu viotu, faremu l'uppusizione murale mentre s'opponemu, ùn faremu micca pettegole. Hè per quessa chì vogliu chì sapete ciò chì segue nantu à TÜDEMSAŞ; Cum'è a Càmera di Cummerciu è Industria, seremu un seguitori di sta attività. Riguardu à questu, spergu chì avemu da riunite cum'è i Presidenti di e 3 Camere di Cummerciu è Industria in i ghjorni à vene. Dopu ci scuntremu cù i diputati è discuteremu cumu pudemu truvà una suluzione. Avemu intenzione di parlà cù u nostru presidente nantu à cumu sviluppà sti lochi. TÜDEMSAŞ hè a marca più preziosa di Sivas. Pensà chì stu locu serà chjusu hè digià una situazione assai seria. Travagliemu assai seriu cù u nostru guvernatore è u sindaco. Andemu porta à porta per chì l'investituri ponu vene quì. Ricertamenti, avemu attribuitu 42 decares di terra à un investitore. 700 persone anu da travaglià. Cerchemu di aumentà i nostri impiegati, ma ùn avemu micca intenzione di chjude TÜDEMSAŞ è e fabbriche chì venenu. L'aria chì u locu dà à Turchia ci hè abbastanza. Avemu da travaglià è pruvà à attruverà novi investitori ".

U sindaco Hilmi Bilgin hà da piglià a nostra rispunsabilità di parlà di l'agenda di a cità è di u paese ringraziendu u presidente di Sivas TSO, Mustafa Eken, è i membri di u cunsigliu, dendu infurmazioni nantu à i servizii furniti, è riunioni cù i membri di u cunsigliu di a Càmera di Cummerciu di Sivas. Industria. Perchè parlà è sparte a cità cù quelli chì rapprisentanu a cità ci dà sempre forza. À questu puntu, attachemu una grande impurtanza à sta riunione, chì avemu fattu cum'è una cumuna chì hà un intesu municipale chì cura di cunsultà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*