A Fundazione di TÜLOMSAŞ, cunnessa à TÜRASAŞ, hè stata posta in u 1894

A fundazione di tulomsasin liata à tursas hè stata pusata
A fundazione di tulomsasin liata à tursas hè stata pusata

In u 1894, durante questi travaglii, un picculu attellu chjamatu Anadolu-Ottoman Company hè statu stabilitu in Eskişehir per risponde à a necessità di riparazione di locomotive a vapore è di vagoni in relazione à a ferrovia Anatolia-Baghdad da parte di i tedeschi. Allora oghje TÜLOMSAŞU fundamentu hè stallatu.

Se u sviluppu di l'industria in Eskişehir avia statu u sughjettu di una legenda, probabilmente averia principiatu dicendu: "Ci era terreni umidi è fertili chì si stendevanu finu à l'ochju in a pruvincia chjamata Eskişehir" è hà cuntinuatu cusì:

"...Un ghjornu, duie sbarre di ferru taglianu sta terra ricca in a mità, è una vittura di ferru, respirava vapore caldu, passò sopra sti sbarre. À quellu tempu, a ghjente hà vistu ancu chì, grazia à sta vittura di ferru, l'Iraq ùn hè micca luntanu cum'è prima; U locu hè cambiatu, u celu hè cambiatu, a ghjente hà cambiatu, hà cuminciatu à fà cose novi ... "

U passaghju di a Ferrovia Istanbul-Baghdad per Eskişehir in 1892 ùn hè mai statu u sughjettu di una tale legenda; Tuttavia, hè indiscutibile chì hè un fattore impurtante nantu à a struttura socio-ecunomica di a regione è hè una forza motrice maiò in l'iniziu è u sviluppu di a fase di industrializazione in a regione.

L'entrata di u trasportu ferroviariu, chì hà iniziatu in l'Inghilterra per a prima volta in u mondu in u 1825 è si sparse in tutta l'Europa in 25 anni, à l'Imperu Ottumanu, chì u so territoriu si sparse in 3 cuntinenti, era assai prima di parechje altre innovazioni tecnologiche. lunghezza di a linea hè solu 1866 km. Inoltre, solu 519/1 di sta linea hè nantu à i terreni anatoliani, 3 km di questu hè trà Constanta-Danube è Varna-Rusçuk.

U guvernu ottomanu cunsidereghja di cunnette Haydarpaşa à Baghdad, in modu chì a linea chì unisce l'India cù l'Europa passa per Istanbul, hè stata custruita è messa in serviziu.

Cù l'edittu datatu l'8 ottobre di u 1888, a cuncessione di custruzzione è operazione di a sezione Izmit-Ankara di sta linea hè stata data à a Cumpagnia Ottomana Simendifer d'Anatolia. A custruzzione, chì hà cuminciatu da Eskişehir à Konya u 15 d'Agostu 1893, ghjunse in Konya u 31 di lugliu di u 1893.

1894

In u 1894, durante questi travaglii, un picculu attellu chjamatu Anadolu-Ottoman Company hè statu stabilitu in Eskişehir per risponde à a necessità di riparazione di locomotive a vapore è di vagoni in relazione à a ferrovia Anatolia-Baghdad da parte di i tedeschi. Cusì, i fundamenti di l'oghje TÜLOMSAŞ sò posti. I riparazioni di locomotive di piccula scala, di vagoni di passageri è di carichi sò stati fatti quì, i boilers di e locomotive sò stati mandati in Germania per a riparazione è tutti i pezzi di ricambio sò stati impurtati in quelli ghjorni.

1919

TÜLOMSAŞ in a Guerra di l'Indipendenza

A Cumpagnia Anatoliana-Ottumana, catturata da i britannichi durante l'occupazione di l'Anatolia in u 1919, hè stata ripresa da Kuvayi-Milliye u 20 di marzu di u 1920, è u picculu attellu, chì u so nome fù cambiatu in Eskişehir Cer Atölyesi, diventò un big trump card in manu di e forze naziunali contr'à l'armate occupanti.

İsmet Pasha hà scrittu in i so memorie: "U mo primu duvere fundamentale era di preparà l'armata. Aghju avutu i cunei di i cannoni chì aghju trovu in diversi magazzini è in forma di tubi fatti in Eskişehir Railway Workshop è l'aghju utilizatu in Sakarya ".

L'atelier, catturatu da i Grechi u 20 di lugliu di u 1920, hè statu ripresu u 2 di settembre di u 1922, per mai cambià a manu, è cum'è u principiu di l'entrata in a tecnulugia muderna in a nova Turchia, u primu passu hè statu fattu da un ecunumia basata nantu à l'agricultura à una ecunumia basata in tecnulugia.

Dopu à a Guerra Naziunale di l'Indipendenza, Atatürk hà dettu: "A guerra vera hè a guerra ecunomica". Per vince sta guerra, a ghjovana Republica di Turchia hè sempre dipendente di l'inimicu ch'ella hà versatu eri in mare. A Germania, u Belgio, a Svezia è a Cecoslovacchia risponde à tutti i bisogni di e ferrovie chì cullighjanu i campi à i mercati, e mine à e fabbriche, e fabbriche à i porti è formanu l'arterie di l'ecunumia. Hè un ambiente induve hè difficiule ancu di parlà di a produzzione di locomotive è vagoni in u paese induve ùn ci hè mancu u core di l'industria.

1923

In Eskişehir Cer Workshop, chì hà righjuntu una zona interna di 1923 m800 in u 2, da u 1925 à a fine di u 1928, unità per pruduce Kazanhane, Carkhane, Carpentry Shop, Bridge, Railway Switch, Weighbridge è materiali di sicurezza stradale sò stati messi in serviziu. , è grandi passi sò stati fatti per rompe a dipendenza da fonti straniere. Avà, 3-4 locomotive è 30 vagoni di passageri è di merci sò riparati annu.Duranti a Siconda Guerra Munniali, mentre chì ci era a mubilizazione in u nostru paese, chì brusgiava in fiamme, u persunale qualificatu reclutatu in l'esercitu hà causatu una recessione temporale in Eskişehir. Tuttavia, sta stagnazione abbanduneghja prestu u so postu à un grande attaccu.

1940

TÜLOMSAŞ forma u persunale tecnicu per l'industria ...

 

Per sopravvive à issi ghjorni difficili, quandu e ferrovie di u paese anu u più bisognu, in cunfurmità cù a so missione, una mubilizazione hè iniziata in Cer Atelier. I novi travagliadori sò furmatu in corsi di sei mesi per rimpiazzà i primi travagliadori recrutati. Scoli d'Arte di Apprentice di ghjornu è di imbarcu sò aperti per fà cuntinuà a forza di travagliu furmatu. Una manciata di travagliadori specialisti chì restanu in l'attellu, da una banda, furnisce un sustegnu tutale à e ferrovie è à l'esercitu, da una banda, insegnanu novi travagliadori è apprendisti, da l'altra parte, perseguenu novi prughjetti per superà. e difficultà causate da e cundizioni difficili di mubilizazione in u nostru paese, induve ùn ci hè ancu industria. In u risultatu di sta devozione superhumana, parechji pezzi di machina è ancu arnesi chì ùn sò micca stati pruduciuti prima sò pruduciuti. Ancu in questu periodu, a Casa di Saldatura, chì hè stata stabilita in u corpu di Cer Atölyesi, diventa ancu un centru chì furmà saldatori di classe mundiale in Turchia.

1946

TÜLOMSAŞ illumina Eskişehir...

Quandu a Sicunna Guerra Munniali finisci in u 1946 è a mubilizazione hè stata abulita, Cer Atölyesi hà cuminciatu à travaglià cum'è una fabbrica cù a so capacità di produzzione chì cresce cù i travagliadori di ritornu, ancu s'è u so nome hè sempre un attellu. A centrale elettrica creata per risponde à i crescenti bisogni energetichi salva ancu alcune parti di Eskişehir da a bughjura.

In u 1947, a Fabbrica di l'Utensili, è in u 1949 i novi Edifici di Mantenimentu, Dining Hall è Management sò in serviziu.

1951

In u 1956, u Motor Branch principia l'operazioni. In u 1951, a prima fabricazione di scala meccanica in Turchia hè stata realizata in questu attellu senza avè una licenza o sapè fà. TÜLOMSAŞ aghjunghjenu culore à u so paese in a vita sportiva è suciale:

In più di a so pruduzzione versatile, ogni attellu hà un club spurtivu, issi clubs anu rami di football, lotta, sci è tir. In più di questu, i clubs sò stati aperti per i funzionari è i travagliadori. In 2-3 serate à settimana, i filmi sò ghjucati in i saloni di l'ospiti di l'Atelier, è si facenu riunioni sportivi è culturali. Cer Atölyesi hè avà una di l'istituzioni preferite di Turchia. Tuttavia, ùn hè micca abbastanza. Solu ùn si mette in u so lettu. Brucia per ghjunghje u so veru brama. Infine, vene l'oppurtunità attesa. Un prughjettu hè cercatu per Ankara Youth Park chì aumenterà l'amore di u publicu per e ferrovie.

1957

L'annu hè 1957, u Parcu di a Ghjuventù hè un locu di vacanze. Dui picculi locomotive a vapore, "Mehmetçik" è "Efe", tutte prodotte in Eskişehir Cer Workshop, facenu felici sia Ankara sia Eskişehir. In una strada di 1750 m2, trà e stazioni chjamate Havuzbaşı è Esmen, 20 km / h Dui locomotive a vapore chjuche. cù una capacità di carica di 35 tunnellate chì vanu rapidamente è portanu a gioia di i zitelli da una banda, l'orgogliu di Eskişehir Cer Atelier da l'altra è a speranza di pudè fabricà locomotive grandi.

1958

Nasce a prima locomotiva ; "KARAKURT" hè nantu à i rails. In u 1958, Eskişehir Cer Atölyesi hè urganizatu per scopi novi è grandi sottu u nome di Eskişehir Railway Factory. Stu scopu hè di fabricà a prima locomotiva domestica, è in u 1961, l'onore di i travagliadori turchi è l'ingegneri ferma in a Factory. Questa hè a prima locomotiva turca a vapore, KARAKURT, cù 1915 cavalli, pesa 97 tunnellate, è capace di accelerà finu à 70 km / h.

Adnan MENDERES, u Diputatu Capu, chì hà assistitu à a ceremonia d'apertura di a Fabbrica di Cimentu in Eskişehir (Çukurhisar) u 4 d'aprile di u 1957, hà onoratu l'Atelier di Trazione di Ferrovie Statali u 5 d'aprile è hà visitatu tutte l'annesse di e fabbriche, in particulare a Scola di l'Apprenti. è hà parlatu cù l'artighjani, i sindicati di i travagliadori è i delegazioni di a Federazione. In seguitu, hà pigliatu una di e locomotive preparate di i treni in miniatura "Mehmetçik" è "Efe", chì serà operatu in u Parcu di a Ghjuventù d'Ankara quellu annu per fà u publicu. amate u trenu è a ferrovia. " disse.

In u 1958, Eskişehir Cer Atölyesi hè urganizatu per scopi novi è grandi sottu u nome di Eskişehir Railway Factory. Stu scopu hè di fabricà a prima locomotiva domestica, è in u 1961, l'onore di i travagliadori turchi è l'ingegneri ferma in a Factory. Questa hè a prima locomotiva turca a vapore, KARAKURT, cù 1915 cavalli, pesa 97 tunnellate, è capace di accelerà finu à 70 km / h.

CARATTERISTICHE PRINCIPALI DI KARAKURT
TIPI DI LOCOMOTIVE 1 E
ASSEMBLEA AXE 5 assi
VELOCITA MASSIMA 70 km / h
LIQUIDAZIONE FERROVIARIA 1435 MM
PESO CURRENTE 97 ton
PESO OPERATIVO 106,9 ton
DISTANZA DA BUMPER À BUMPER 22900 MM
DIAMETRE DI ROTA 1450 MM
DIAMETRE DI ROTA DI GUIDA 850 MM
PRESSIONE AXE 19,5 ton
DISTANZA Trà ASSI 1500 MM
FORZA MOTRICE 18500 kgf
RAIL CILINDRU 660 MM
PRESSIONE VAPORE DI CALDAIA 16 cavalli
PUTENZA DI CALDAIA 1915 hp
TIPU DI FRENI Frein à vapeur KNORR
TARA TENERA / CARBURANTE ACQUA 20 tunnillati / 29 tunnillati / 11 tunnillati
DATA DI INIZIO DI PRODUZIONE 1958
DATA DI ENTRATA SERVIZU 1961
PERIODU SERVIZU 25 Annu

 

1961

"RIVOLUZIONE"

U 16 di ghjugnu di u 1961, circa 20 di i dirigenti è ingegneri di i Fabbrichi di Ferrovie di u Statu è i Dipartimenti di Trazione sò stati invitati à una riunione in Ankara.

U Diputatu Direttore Generale Emin BOZOĞLU, chì hà presidutu a riunione, leghje una lettera da u Ministeru di i Trasporti. In l'articulu, hè statu dichjaratu chì u compitu di "Sviluppà un tipu di vittura chì risponde à i bisogni di i passageri di strada di l'esercitu" hè stata data à l'Intraprisa TCDD è una indennità di 1.400.000.-TL hè stata attribuita per questu scopu.

U termini datu era u 29 ottobre di u 1961, vale à dì, u tempu permessu era 4.5 mesi. Puderia un travagliu di sviluppu di questa scala esse realizatu in questu tempu? Per via di u sviluppu, partendu da nunda, una vittura di travagliu pò esse custruitu, puderia esse realizatu un tali miraculu? A maiò parte di quelli chì anu pigliatu a parolla in a riunione anu pruvatu à sprimà ch'elli eranu disposti à travaglià in un tali prughjettu, ma ùn pensanu micca chì i risultati puderanu esse ottenuti in pocu tempu, è certi di elli dissenu "no".

In tuttu u paese, da l'università, a stampa, una manata d'industriali è pulitichi, tutti quelli chì ponu fà sente a so voce crede chì nè automobile nè mutore si ponu fà in Turchia. sohbetQuesta vista hè stata enfatizzata in riunioni, interviste, è ancu in cunferenze cù filmi. Ma sta cosa incredibile succede è una vittura fatta in Turchia a matina di u 29 d'ottobre di u 1961 pò esse presentata à u presidente Cemal GÜRSEL Pasha da esse purtata davanti à l'edificiu di a Gran Assemblea Naziunale, nantu à e so roti è cù u putere di u so propiu. U mutore fattu in Turchia, ancu s'è u cappucciu ùn hè micca liscia. Pigliava Pasha à Anıtkabir è dopu participà à a parata à l'Ippodromu.

Cumu hè accadutu questu?

U fattu chì e Ferrovie, micca un'altra istituzione, hè stata assignata à u prugettu, da una banda, TCDD avia un putenziale tecnicu significativu è una forte presenza da i travagliadori furmati à l'ingegneri, cù e so fabbriche in Ankara, Eskişehir, Sivas è Adapazarı, chì A prisenza di un staffu tecnicu era u risultatu di u fattu chì u Subdirector General, Senior Engineer Emin BOZOĞLU era cunnisciuta è fiducia da u Cumitatu di Unità Naziunale è di a maiò parte di i Stati Uniti. i membri di u cabinet per via di a so storia militare è ancu esse un parente di Sıtkı ULAY Pasha.

Cum'è u capu di u gruppu di gestione, u Maestru Ingegnere Emin BOZOĞLU, cum'è l'altri dirigenti di u gruppu, superà valentemente tutti l'ostaculi burocratici in l'esekzione è a consegna di u prugettu, per furnisce ogni tipu di opportunità, è per travaglià cù 20 ingegneri, chì sò sottu à una grande tensione per via di qualchi prublemi persunali, un pocu di u multi-sidedness è l'urgenza di u compitu, cù un tempo straordinariu, ma hà ancu ghjucatu un rolu primariu chì li permette di travaglià in tranquillità.

U sicondu fattore in a vittoria di a corsa contr'à u tempu era chì l'ingegneri chì anu participatu à u prugettu eranu cusì dedicati à a causa chì ùn anu micca evitatu di stà à u travagliu per piglià una siesta nantu à un divano di vittura smontatu per almenu 12 ore ogni ghjornu. cumpresi i fine di settimana, durante u prughjettu, qualchì volta di notte per uni pochi d'ore.

À a riunione tenuta u 16 di ghjugnu 1961, u locu più adattatu per l'opere era un edifiziu inutilizatu in Eskişehir Railway Factories (oghje TÜLOMSAŞ), è u metudu più apprupriatu era esaminà a struttura di l'automobile di varii tipi quant'è pussibule, è dopu avè una idea, e dimensioni di u tipu da esse custruitu, mutore, trasmissioni, etc. Hè stata cunclusa chì l'enfasi era nantu à cumu cuncepisce è fabricà altri gruppi è e so parti.

Eskişehir hè statu incaricatu di preparà l'attellu sceltu cum'è u locu di travagliu, è quelli chì anu una vittura sò stati dumandati à esse in Eskişehir u 19 di ghjugnu. U pianu di l'edificiu di fonderia hè stata pavimentata cù foglia di metallo acquistata per l'utilizazione in caldaie di locomotive. Un cartellu era appesu nantu à a porta chì mostrava u numeru di ghjorni rimasti in quantità enormi. Finu à a fine di u prugettu, sta piastra ferma quì finu à a fine, diminuendu da una ogni ghjornu. L'attellu avia una gru di viaghju sopraelevata, diversi banchetti è una tavola di riunioni. Sta tavula, chì hà ancu una sala di tè vicinu, hè stata aduprata per quattru mesi, cum'è una reunione, una tavola di riposu è, quandu hè necessariu, una tavola di travagliu.

In a prima reunione tenuta in l'attellu, u "Gruppu di Gestione" hè statu annunziatu. Sottu a presidenza di u Vice Direttore Generale Emin BOZOĞLU, in u gruppu custituitu da u Capu di u Dipartimentu di Fabbriche Orhan ALP, u Capu di u Dipartimentu di Tracing Hakkı TOMSU, u Vice Capu di u Dipartimentu di Tracing Nurettin ERGUVANLI, Manager di Eskişehir Railway Factories Mustafa ERSOY, Manager di Adapazarı Railway Factory Celal TANER, Manager di Ankara Railway Factory Mehmet NÖKER Ci era ancu dui ufficiali ritirati: u Cunsigliu di a sede Hüsnü KAYAOĞLU è Necati PEKÖZ. Allora sò stati determinati i gruppi di travagliu: Design, mutore-trasmissione, carrozzeria, sospensione è frenu, equipaghji elettrici, opere di colata, opere di compra è gruppi di calculi di costu. Prima, u contornu di a vittura hè statu determinatu. Hè stata accunsentutu nantu à un tipu chì puderia esse chjamatu medium size, per quattru à cinque persone, cù un pesu tutale di 1000-1100 kg. U mutore duveria esse 4 tempi è 4 cilindri, chì dà 50-60 HP.

Hè statu fattu un mudellu in plâtre à l'échelle 1:10 d'un des modèles à l'échelle 1:1 préparés pour la carrosserie. U tettu, u cappucciu è i fogli simili di a carrozzeria sò stati pruduciuti unu per unu, sguassendu nantu à blocchi di cimentu fattu cù moldi pigliati da stu mudellu è allistendu cù un martellu. Per d 'altra banda, dopu à esaminà i motori Jeep di Willy, Warswa, Chevrolet, Ford Consul, Fiat 1400 è 1100, u mutore Warswa hè statu pigliatu cum'è un esempiu, è u corpu è a testa di un mutore di 4 cilindri cù valvola laterale sò stati cast in Sivas. Fabbrica Ferroviaria è trasfurmata in Fabbrica Ferroviaria Ankara. Pistone, anellu è braccia sò stati fatti in Eskişehir. U mutore hè statu assemblatu in a fabbrica di Ferrovia di Ankara. Cum'è una alternativa à stu mutore, chì ùn pò micca ottene più di 40 HP in frenu, Ankara Factory hà sviluppatu un altru tipu basatu annantu à u stessu corpu è crankshaft. Un terzu mutore cù valvola soprattuttu chjamatu B- engine hè statu fabbricatu in Eskişehir.

U gruppu di sospensjoni hà suggeritu u sistema "Mc Pearson" per i roti di fronte è hè statu fabbricatu in Eskişehir secondu u sample. Versu a fine di sittembri, per via di a necessità d'adattà i finestrini di fronte è di u retro à quelli chì ponu esse truvati in u mercatu, hè statu ligeramente mudificatu secondu u mudellu, dui corpi sò stati guidati è dui mutori separati, unu di tipu A è. l'altru tipu B, sò stati preparati. Tutte e scatole di cambio sò state fatte in u locu da a Fabbrica di Ankara. U prublema più grande scontru in l'iniziu di l'assemblea era di assicurà l'armunia di u corpu-mutore, di mette l'embrague, i miccanismi di cuntrollu di gasu è di frenu è di truvà a pusizione più adatta di u volante. A raccomandazione di guida regulabile ùn hè micca accettata. Dui anni dopu Cadillac l'hà purtatu cum'è una novità.

Infine, à a mità d'uttrovi, a prima di i vitture Devrim era pronta per a prova. Tutte e parti eranu domestiche eccettu l'equipaggiu elettricu, ingranaggi differenziali, croci cardan, cuscinetti di mutore, vetru è pneumatici. Da una banda, l'esperienze stradali di sta prima vittura sò state cuntinuetate, da l'altra parte, i sforzi sò stati fatti per furmà a seconda vittura dotata di un mutore B per esse presentata à u presidente. L'ultimu mantellu di questa pittura negra di u numeru 2 di a Rivuluzione puderia esse sparata solu a sera di u 28 d'ottobre. Hè stata fatta nantu à u trenu di notte mentre a pasta è a lucidatura eranu spedite à Ankara. I tanki di benzina sò stati sbulicati cum'è una precauzione di salvezza per via di pussibuli scintille da a chimney in u trenu tiratu da locomotive a vapore.

U trenu ghjunse à Ankara in a matina. I dui Automobiles Devrim sò stati abbassati à a Fabbrica Ferroviaria d'Ankara, chì era situata in u distrittu Sıhhiye à quellu tempu. Solu uni pochi di litri di benzina sò stati messi in i so tanki per permette a manuvrabilità. L'approvvigionamentu principale duvia esse fattu da a Stazione di Gas Mobile in Sıhhiye in a mattina, è dopu à u Parlamentu.

A matina di u 29 d'ottobre, Devrimler hà partitu cù una scorta di una grande squadra di trafficu in motociclette. Esce, ma l'escorte cuntinueghjanu u so caminu senza firmà da Mobil, perchè ùn anu micca cunnisciutu di l'affari di gas. Quandu avemu ghjuntu davanti à l'Assemblea, a situazione hè stata capita, a benzina chì hè stata purtata in fretta hè stata messa in u 1u carru. Quandu avia da esse piazzatu à u numeru 2, Cemal Pasha hè ghjuntu à u fronte di u Parlamentu è hà sappiutu nantu à a Rivoluzione Caru numeru 2 per andà in Anıtkabir. Hè nantu à a strada. Ma 100 metri. Sin'à tandu u mutore hà cessatu di tosse. Cemal Pasha's "Chì si passa? Rıfat SERDAROĞLU, chì era à u volante, à a quistione "U mo Pascià, a benzina hè fora. "Hà rispostu. Pasha hè statu dumandatu à andà à a Rivuluzione N ° 1 scusendu. In cunfurmità cù questu, Cemal Pasha andò à Anıtkabir cù sta vittura. Cum'ellu scendeva, hà dettu e famose parole "Avete fattu una vittura cù u capu occidentale, ma vi scurdate di rifornà cù a testa orientale".

U lindumane, cum'è s'è tutti i ghjurnali avianu intitulatu à l'unanimità "Hè passatu 100 metri è s'hè sguassatu", a Rivuluzione numeru 2 participa à a parata in l'Hippodromu u stessu ghjornu, nè hè mintuatu, nè hè mintuatu chì Cemal. Pasha si n'andò à Anıtkabir in una altra vittura di a Rivuluzione; si dicia solu chì tutti i soldi spesi in nutizie, cumenti è scherzi sò stati persi. Tuttavia, in u stessu annu, 25 milioni di TL per a "riabilitazione di a generazione di cavalli", chì hè stata inclusa in u budgetu di u Ministeru di l'Agricultura. nimu ùn parlava di l'appropriazione è u so risultatu.

NOTA: Solu unu di l'Automobile DEVRİM pruduciutu in u 1961 hè sopravvissutu à l'oghje. A Car DEVRİM, chì hè guardata in u garage vetratu apposta in u giardinu di u Museu TÜLOMSAŞ, hè sempre in opera.

"RIVOLUZIONE"

CARATTERISTICHE TECNICHE DI A PRIMA CARA TURCA

PESO DI A CAR chilò 1250
TIPU MOTORE A4L
VELOCITÀ MOTORE 3600 rpm
NUMRU DI CILINDRI 4
DIAMETRE DI CILINDRU 81 MM
FORZA 50 HP
CARATTERISTICA 4-STROKE, WATER-COOLED, VALVE LATERALE, LUBRIFICAZIONE A PRESSIONE.
TEMPU DI PRODUZIONE MESU 4,5
DATA DI FABBRICAZIONE 1961
LOCU DI FABRICA ESKISEHIR RAILWAY FAC.
NUMERO DI PRODUZIONE 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1968

In u 1968, cù a licenza di a Cumpagnia Tedesca MAK, a custruzzione cuntinua di locomotive di manuvra diesel DH 360 cù 3600 cavalli hè stata iniziata è 1975 unità sò state prodotte finu à u 25. Cù l'accordu di licenza fattu cù a Cumpagnia francese Semt Pielstick in u 1968, a produzzione di 16 motori di tipu PA4 V-185 hè iniziata. Da a fabbrica à u stabilimentu, in u 1970, a Fabbrica Ferroviaria di Eskişehir hè stata rinominata "Eskişehir Locomotive and Engine Industry Institution", ELMS.

1971

In u 1971, a prima Locomotiva Diesel Electric Mainline cù 2400 cavalli, 111 tunnellate è 39400 kg di forza di trazione hè stata lanciata cù una cerimonia in u quadru di l'accordu di locomotiva cù a cumpagnia francese Traction Export è l'accordu di licenza di u mutore cù i Chantiers de L'Atlantique. cumpagnia.

I platti di ferru è di foglia chì venenu à ELMS, chì hè literalmente diventatu una fabbrica gigante, lascianu a fabbrica nantu à e so roti, diventendu in una locomotiva in una settimana dopu chì ognuna di elle diventa una pezza speciale di machina. 1985 unità di DE 24000 Diesel Electric Mainline Locomotive sò state prodotte finu à u 431.

1986

Da l'istituzione à l'incorporazione: In u 1986, ELMS hè stata ristrutturata secondu e cundizioni cambianti in u mondu è in u nostru paese, trasfurmata in una filiale cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri, è Turkey Locomotive and Motor Industry Inc. hè stata rinominata TÜLOMSAŞ. In u 1986, a pruduzzione di a locomotiva cù a Cumpagnia di Germania Occidentale KRAUSS-MAFFEI, è a locomotiva Mainline è Strada Maneuvering di DE 1100 cù 11000 Horse Power, in u quadru di l'accordu di licenza di motori diesel cù a cumpagnia MTU. Finu à u 1990, 70 di sta locomotiva sò stati pruduciuti.

1987

In u 1987; In u quadru di l'accordu di licenza DE Mainline Locomotive cù a Cumpagnia Americana EMD GENERAL MOTORS, hè iniziata a produzzione di a locomotiva Mainline di tipu DE 2200 cù 22000 Horse Power. Di queste locomotive, di quali 39 sò state impurtate da a Direzzione Generale di TCDD, 48 sò state prodotte in TÜLOMSAŞ. In u 1987, a pruduzzione di Diversi Equipaggiamenti di Custruzzione Ferroviaria (Vehiculi di Neve, Gru Mobile Ferroviari, Cars Light Crane Exposure, Veiculi di Mantenimentu di Catenary). Un totale di 46 sò stati prudutti.

1988

In u 1988, in u quadru di l'accordu di licenza di Locomotiva Mainline Elettrica cù a Cumpagnia Giapponese NISSHO IWAI-TOSHIBA, a produzzione di a Locomotiva Mainline Elettrica E 4300 Type cù 43000 Horse Power hè iniziata. Dopu à 1 importazione cumpleta da u Giappone, 44 unità sò state prodotte in TÜLOMSAŞ.

1994

In u 1994, a produzzione di a Locomotiva Diesel Hydraulic Maneuvering DH 709 cù 7000 Horse Power, chì u prughjettu, u disignu è a fabricazione appartene interamente à TÜLOMSAŞ, hè iniziata da a produzzione di tecnulugia senza trasferimentu di tecnulugia. 20 di sta locomotiva sò stati prudutti.

1998

In l'annu 1998, sò iniziati i travaglii di produzzione per a Locomotiva Diesel Hydraulic Outline è Maneuver di tippu DH 950 cù 9500 Horse Power, di novu cuncepita da TÜLOMSAŞ. 26 di sta locomotiva sò stati prudutti.

2001

Annu 2001-2003, 1000 unità di DH 10000 tippu Diesel Hydraulic Outline è Locomotiva Maneuver cù 14 Horse Power sò prudutte.

2003

L'annu 2003, i primi 89 di u DE 33000 Diesel Electric Mainline Locomotive sò prudutte in u quadru di u trasferimentu di tecnulugia fatta da General Motors / USA Company per risponde à a necessità di 6 Locomotive Mainline di a Direzzione Generale di TCDD. Di e 83 locomotive restanti, 36 sò stati prudutte cù una cuntribuzione domestica di 2006% finu à a fine di u 51. Finu à a fine di u 2009, 47 locomotive sò state prodotte cù una tarifa di cuntribuzione domestica di 55%, è un totale di 89 locomotive DE 33000 si sò unite à u TCDD. flotta.

2020

TÜLOMSAŞ era affiliata à a Corporazione di l'Industria di Veiculi di u Sistema Ferroviariu Turcu (TÜRASAŞ) per esse publicata in a Gazzetta Ufficiale cù a decisione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan datata u 4 di marzu è numerata 2186.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*