2 milioni di maschere sò prodotte ogni ghjornu in Malatya

Milioni di maschere sò prodotte ogni ghjornu in Malatya
Milioni di maschere sò prodotte ogni ghjornu in Malatya

U sindaco di a municipalità metropolitana Selahattin Gürkan hà visitatu e cumpagnie tessili chì producenu tessili in a Prima è a Seconda Zona Industriale Organizzata di Malatya è cuntinueghjanu e so attività in questa direzzione per risponde à a necessità di maschere è tute mentre l'epidemie si sparghje in u nostru paese, è hà ringraziatu a cumpagnia. amministratori è impiegati per u so travagliu.

U presidente Gürkan hà dichjaratu ch'elli passanu per un prucessu difficiule cum'è paese, è cum'è nazione, duvemu sforzà di superà stu prucessu per stà in casa in cunfurmità cù e decisioni pigliate da u nostru statu.

Dichjarà chì Malatya hè abbastanza forte per risponde à i bisogni di maschera è tutale di a nostra nazione è di u statu durante stu periodu difficiule, u sindaco Gürkan hà dettu: "Dopu à a videoconferenza chì avemu avutu cù u nostru presidente u 2 d'aprile, avemu tenutu riunioni cù u nostru guvernatore è ufficiali di e cumpagnie tessili chì operanu in Malatya. Dopu queste riunioni, avemu cuminciatu à travaglià intensamente per fà di Malatya un centru per a produzzione di maschere è tutale.

Malatya hè una cità chì pò esse un centru per a produzzione tessili. Da avà, e nostre cumpagnie tessili chì operanu in Malatya rispondenu à a necessità di maschere è tutale di u nostru paese producendu maschere è tute.

Semu estremamente felici cù u travagliu è a produzzione chì avemu iniziatu in Malatya per prevene un tali prublema in u nostru paese in questi ghjorni, quandu e maschere sò cusì impurtanti in u mondu per prevene a più diffusione di l'epidemie è parechji paesi anu una carenza di maschere. e tute protettive. A distanza suciale è e regule d'igiene sò strettamente seguite in e nostre fabbriche chì producenu maschere è tute. A pruduzzione in e nostre fabbriche hè realizata cumplettamente in e regule di igiene. I nostri citadini ponu esse assolutamente sicuri chì e maschere prodotte sò disinfettate è sterilizzate à 160 gradi. "U tessulu utilizatu in a produzzione di salopette hè un tela antibacteriale è hà a caratteristica di esse impermeabile è di distrughje i microbi da sè stessu", disse.

A pruduzzione cuntinueghja à aumentà

Dichjarà chì l'imprese tessili Malatya anu a capacità di radduppià a so pruduzzione, u sindaco Gürkan hà dettu: "Attualmente, a nostra pruduzzioni di maschere in i nostri Baykanlar, Taha, Fetih, Kübra, Belsa, Sesa, Zevigas, Talu, Arc Moda, Birdamla, Nano è I fabbrichi tessili di denim in Malatya cuntinueghjanu à un grande ritmu. E nostre cumpagnie chì operanu attualmente producenu à capacità normale. Hanu l'infrastruttura per duppià a so pruduzzione cum'è a dumanda aumenta. E nostre cumpagnie chì producenu maschere, chì appartenenu à i nostri citadini in a pruvincia è fora di a pruvincia, producanu attualmente più di 5 milioni di unità. E nostre cumpagnie anu a capacità di duppià a so pruduzzione s'ellu ci hè dumanda.

Inoltre, cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu u scopu di aumentà a produzzione di maschere, chì hè attualmente di 2 milioni, à 3 milioni per risponde à a necessità di tessuti è materie prime in a produzzione di maschere.

A diferenza è a cuscenza di Malatya hè revelata una volta quì. Hà dimustratu chì Turchia hè a basa logistica in a produzzione di maschere. U populu Malatya hà dimustratu una volta di più chì stanu sempre à fiancu à u so statu è a nazione in i tempi difficiuli. Semu fieri di l'imprenditori di Malatya. U populu Malatya agisce cù a cuscenza di e so rispunsabilità è mostra un grande sforzu è sforzu per a salute di u nostru paese è di u mondu. Cum'è un nativu Malatya, ci hà fattu fieru è onoratu da questi travaglii realizati cum'è City Emin of Malatya. "Sò fieru di i nostri imprenditori è di i nostri concittadini di Malatya", disse.

Grazie da u presidente Gürkan à i funzionari di a Cumpagnia

U sindaco di a municipalità metropolitana, Selahattin Gürkan, hà dettu: "Vogliu ringrazià i direttori di a Cumpagnia di Tessili è tutti i so impiegati per avè rispostu à una esigenza impurtante in u campu di a salute, pruduciendu maschere è salopette assumendu a rispunsabilità in stu prucessu difficiule è senza risparmià alcun sacrificiu per l'interessi di u nostru paese ".

U prugramma di visita realizatu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Selahattin Gürkan era accumpagnatu da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Cemal Noğay è u 2u Direttore Regionale di a Zona Industriale Organizzata Vahap Erdem.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*