Railbus chì vene trà Malatya è Elazig

U Ministru di e Dogane è u Cummerciu Bülent Tüfenkci, in u so discorsu durante a so visita à a Municipalità Metropolitana di Malatya, hà dichjaratu chì Turchia hè entrata in un prucessu impurtante è chì ci hè solu pocu tempu finu à l'alizzioni di u 24 di ghjugnu.

Spieghendu chì i voti di quelli chì anu dettu "sì" à u Sistema di Guvernu Presidenziale u 16 d'aprile di u 2017 determinaranu quale implementerà u novu sistema, u Ministru Tüfenkci hà enfatizatu chì quelli chì s'opponenu è criticanu u sistema volenu piglià u putere oghje dicendu "Noi. pò implementà stu sistema megliu ".

Tüfenkci hà dettu: "Cumu avemu espressu quellu ghjornu, u nostru populu deve esse sinceru, coherente è principiatu. Avemu sempre seguitu a pulitica coherente è principiata sottu a dirigenza di u nostru capu, u Signore Recep Tayyip Erdoğan. Türkiye hè à a vigilia di un cambiamentu di forbici. Cù sta mudificazione, avemu u scopu di un Parlamentu efficace è forte. Stu sistema hà dui gammi. "Un guvernu forte, un Parlamentu forte". disse.

Spieghendu chì Turchia crescerà ancu di più cù u novu sistema, cum'è hà fattu finu à avà, quandu u Parlamentu è u guvernu travaglianu in armunia, u Ministru Tüfenkci hà dettu chì anu da aumentà più l'esportazioni di u paese cù u Sistema di Guvernu Presidenziale.

Dichjarà chì trovanu impieghi è cibo per circa 1 milione di ghjovani annu, Tüfenkci hà cuntinuatu cusì:

"L'elezzioni di u 24 di ghjugnu sò una tappa. Turchia deve fà un bonu usu di sta opportunità. Nimu ùn deve ipotecà l'avvene di Turchia usendu questu o quellu risentimentu cum'è una scusa. Avemu bisognu di esce più forte da u puntu di l'allianza di u populu creatu per a sopravvivenza di Turchia. Puderete ricurdà l'operazioni di Turchia in Afrin, Euphrates Shield, contr'à PKK-KCK è altre urganisazioni terroriste ghjustu eri. A stabilità, a fiducia è a pace sò assai impurtanti per queste operazioni per esse coronate è permanenti. Spergu chì a nostra nazione uttene questu u 24 di ghjugnu. Avà a parolla è a decisione appartene à a nazione ".

Railbus trà Malatya è Elazığ

Enfatizendu chì Malatya hè diventatu un centru di attrazione per via di a so situazione attuale, u Ministru Tüfenkci hà dichjaratu chì assai più investimenti seranu fatti in a cità.

Nutendu chì a cità hè a cità di a tranquillità, a pace è l'amore, Tüfenkci hà dettu: "Spergu chì i voli di prova di railbus cumincianu prestu trà Malatya è Elazığ. Spergu chì u Cunsigliu di i Ministri apre a materia per a firma in i ghjorni à vene. "Vulemu aumentà a scala ecunomica trà e duie pruvince cumincendu un serviziu ferroviariu trà Malatya è Elazığ". disse.

Dà a bona nutizia chì un investimentu di circa 130 milioni di lire vene à Malatya, Tüfenkci hà dichjaratu chì a cità serà furnita cù un locu induve u mantenimentu è a riparazione di locomotive elettriche serà realizatu.

U Ministru Tüfenkci hà desideratu successu à Hacı Uğur Polat, chì hè statu numinatu Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Malatya, chì Ahmet Çakır hà lasciatu per candidà per candidatu parlamentari.

2 Comments

  1. Hè ancu necessariu trà Malatya è Diyarbakır. Questu hè da Raybus. In fatti, quandu Sivas hè fora di furtuna, Sivas deve esse Diyarbakır è Sivas deve esse Elazığ.

  2. Hè ancu necessariu trà Malatya è Diyarbakır. Questu hè da Raybus. In fatti, quandu Sivas hè fora di furtuna, Sivas deve esse Diyarbakır è Sivas deve esse Elazığ.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*