Maschere gratuiti sò distribuiti à quelli chì utilizanu u trasportu publicu in Antalya

I maschere gratuiti sò distribuiti à quelli chì utilizanu u trasportu publicu in Antalya.
I maschere gratuiti sò distribuiti à quelli chì utilizanu u trasportu publicu in Antalya.

E maschere sò distribuite à quelli chì utilizanu u trasportu publicu in Antalya Dopu a decisione di ùn mette micca in i veiculi di trasportu publicu senza una maschera in u scopu di e misure coronavirus, a Municipalità Metropolitana di Antalya distribuisce maschere gratuite à i citadini.

E squadre anu distribuitu 15 mila maschere u primu ghjornu. U presidente Insect, "A salute di a ghjente di Antalya hè più impurtante per noi chè qualsiasi altra cosa", è hà dumandatu à u publicu per esse sensibile annantu à questu tema. Nuvelle misure cuntinueghjanu à esse pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus (Covid-19). In questu cuntestu, i citadini sò pruibiti di mette in trasportu publicu senza maschere. In u scopu di l'applicazione, chì hà iniziatu u sabbatu 4 d'aprile, a Municipalità Metropolitana di Antalya hà distribuitu 15 mila maschere à i citadini.

MASCHERA DISTRIBUTA IN BUS E TRAM

Dopu à a pruibizione chì hà iniziatu u 4 d'aprile, a Municipalità Metropolitana di Antalya hà pigliatu immediatamente azzione. In questu cuntestu, e maschere sò state distribuite da e prime ore di a matina da u Dipartimentu di Trasportu è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana per l'usu di i citadini chì si trovanu nantu à i veiculi di trasportu publicu è i veiculi di u sistema ferroviariu.

ÙN SERÀ ACCESSO À UN VEHICULU CHE NON PORTA MASCHERA

E maschere consegnate à i cunduttori di u trasportu publicu è i guardiani di sicurità in e fermate di u tram sò stati distribuiti à i citadini chì utilizanu u trasportu publicu. Ministru Muhittin BöcekDichjarà chì i citadini senza maschere seranu avvisati da i cunduttori, hà dettu chì quelli chì ùn li portanu micca seranu purtati à i veiculi di trasportu publicu.

PRIMU GIORNU 15 MIL MASCHER

Dichjarà chì anu iniziatu una tale applicazione per a salute di e persone di Antalya, u sindaco Insect hà dettu: "Distribuemu à i nostri amichi di i cunduttori in e zone di almacenamento di trasportu publicu. I nostri cunduttori daranu maschere à i nostri citadini chì si mettenu nantu à i veiculi è ùn anu micca una maschera. In listessu modu, u nostru staffu verifica à e nostre fermate di tram. Da u primu ghjornu, distribuiremu 15 mila maschere. Avvisemu i nostri citadini sia di l'usu di maschere sia di a distanza suciale. Credu chì tutti i nostri compatrioti agiranu in modu sensitivu annantu à questu tema ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*