Maschera gratuita per quelli chì utilizanu u trasportu publicu in Samsun

maschera gratuita per quelli chì utilizanu u trasportu publicu in samsun
maschera gratuita per quelli chì utilizanu u trasportu publicu in samsun

Viaghji sicuri in tram è autobus A municipalità metropolitana di Samsun distribuisce maschere "gratuite" à i citadini chì viaghjanu in tram è autobus affiliati à SAMULAŞ in u scopu di "Precauzioni Coronavirus"

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà implementatu strettamente e misure è precauzioni chì hà pigliatu da u primu ghjornu di l'epidemie di coronavirus, hà avà cuminciatu à distribuisce "maschere gratuite" per i citadini chì utilizanu tram è autobus. L'applicazione lanciata in tram è autobus affiliati à SAMULAŞ hà fattu a patria assai felice.

MAYOR DEMİR: A SALUTE ERA IN PRECEDU

Dopu chì l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà dichjaratu una "pandemia" in u mondu per via di a crescita di a diffusione di coronavirus, e misure pigliate in Turchia aumentanu ogni ghjornu. Dichjarà chì eranu trà e municipalità chì anu fattu u primu passu per prutege a salute publica è riduce a diffusione di u virus dopu chì u casu di coronavirus hè statu vistu in Turchia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Avemu implementatu immediatamente ogni decisione presa da u Scientificu. Cunsigliu. Cusì, avemu priurità a salute di a ghjente di Samsun è cuntinuemu à fà. "Infine, avemu cuminciatu à distribuisce maschere gratuiti à i citadini in e fermate di tram è autobus", disse.

APPLICAZIONE CHE SATISFIA U POPLU DI SAMSUN

In u prugramma di Indirizzu à a Nazione, induve u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu e decisioni prese da u Cunsigliu Scientificu, a distribuzione di maschere iniziata da a Municipalità Metropolitana di Samsun in i veiculi di trasportu publicu hà fattu felici i citadini. I citadini anu dichjaratu chì anu avutu difficultà à ottene maschere è dissenu: "Hè estremamente piacevule chì a Municipalità Metropolitana furnisce un tali serviziu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*