Purtà maschere in u trasportu publicu in Ankara hè diventatu obligatoriu

Hè diventatu ubligatoriu di portà maschere in u trasportu publicu in Ankara.
Hè diventatu ubligatoriu di portà maschere in u trasportu publicu in Ankara.

Sicondu a decisione presa da l'Uffiziu di u Guvernatore di Ankara, hè diventatu ubligatoriu per i cunduttori è i passageri di portà maschere in veiculi privati ​​​​è veiculi di trasportu publicu cù più di un passageru.

In più di a decisione presa, hè diventatu ubligatoriu per avè disinfettanti di e mani in ogni veiculu di trasportu publicu, per rispettà e regule di igiene generale è per riduce a capacità di i passageri à 50%.

A dichjarazione scritta da l'uffiziu di u guvernatore hè a siguenti;

U Cunsigliu di Salute Pública Pruvinciale di Ankara si riunì in una riunione straordinaria sottu a presidenza di u guvernatore Vasip Şahin u 12.04.2020, discutendu l'istruzzioni di u Ministeru di l'Interior è altre questioni nantu à u so agenda, è hà pigliatu e seguenti decisioni:

Per mantene a distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu, da u 13.04.2020 u luni, 00.01, i veiculi di trasportu publicu (Bus, Autobus Public Privati, Minibus, Ankaray, Başkentray, Metro, etc.) operanu in a nostra cità è trasportanu passageri. trà cità è distretti, veiculi, taxi, ogni tipu di veiculi cummerciale, veiculi di serviziu è veiculi privati ​​cù più di una persona;

  • L'usu obligatoriu di maschere,
  • Quelli chì ùn usanu micca maschere ùn sò micca permessi di esse purtati à i veiculi di trasportu publicu, è penalità separate sò imposte à i cunduttori è i passageri chì si trovanu smascherati,
  • Per piglià i passageri finu à un massimu di "50" di a "capacità di i passageri" in i veiculi di trasportu publicu,
  • Per piglià e precauzioni necessarie facendu l'avvertimenti necessarii à e tappe è in l'internu di i veiculi per fà più faciule per i passageri chì viaghjanu o chì aspettanu à a fermata di l'autobus per rispettà a distanza suciale,
  • Fornisce un disinfettante liquidu di e mani in tutti i veiculi di trasportu publicu è si ferma furnisce e cundizioni generali di igiene,
  • Per prutege a distanza suciale in i veiculi è per prevene a vittima di i nostri citadini, hè statu decisu di piglià misure per prevene a congestion.

L'uffiziu di u guvernatore di Ankara hà dichjaratu chì i procedimenti penali seranu applicati ancu s'ellu ùn hè micca seguitu e decisioni.

Sicondu i dati publicati da u Ministeru di a Salute u venneri, ci sò vicinu à 1000 pazienti Coronavirus (COVID-19) in a capitale. A malatia hè più cumuna in e regioni di Kızılay, Cebeci, Mamak è Çankaya, chì sò e regioni cintrali di Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*