IETT hè cù Hero Health Personnel ..! 4.767 spedizioni à l'ospedali sò state urganizate

iett spidizioni eroiche à i spitali sò stati urganizati accantu à u persunale di salute
iett spidizioni eroiche à i spitali sò stati urganizati accantu à u persunale di salute

IETT hà cuntattatu tutti l'ospedali publichi è privati ​​​​in Istanbul per assicurà chì l'eroicu persunale di a salute ghjunghjenu à i so posti di travagliu è hà attribuitu veiculi à ogni ospedale chì l'hà dumandatu. 4 mila 767 servizii di autobus sò stati urganizati u sabbatu per quelli chì avianu da travaglià durante u curfew.

U sabbatu è dumenica, quandu u curfew hè statu impostu, IETT hà realizatu un studiu meticuloso, tenendu in contu a partenza è u ritornu di u persunale di serviziu publicu vitale. Hà arrangiatu u numeru di spidizioni in cunseguenza. Hà cuntattatu direttamente l'amministrazioni di l'uspidale è offre à furnisce u serviziu.

238 OSPIALI RICERCATI

A settimana passata, dopu chì qualchì persunale di a salute hà avutu difficultà à ghjunghje in i so spazii di travagliu, IETT hà cuntattatu 238 medichi capi di l'ospedale in Istanbul durante a settimana è dumandò s'ellu ci era dumande per l'attribuzione di l'autobus. 110 medichi capu di l'ospitale cuntattati anu dichjaratu chì ùn ci era micca una dumanda di allocazione. Mentre 21 ospedali ùn anu micca datu feedback pusitivu o negativu, l'autobus sò stati attribuiti à 41 ospedali. 66 ospedali anu rispostu ch'elli farianu u travagliu è tornanu à noi, ma ùn anu micca rispostu.

L'ospedali chì anu dumandatu l'attribuzione sò stati dati veiculi per i lochi è i tempi quandu u trasportu publicu ùn era micca dispunibule, observendu a regula di distanza suciale. Inoltre, certi ospedali sò stati furniti cù u serviziu di cullà u so persunale da a casa, purtendu à l'uspidale, è piglialli da l'uspidale è lasciate in casa, in cunfurmità cù a pianificazione. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluCum'è dichjaratu, ogni ospedale chì hà dumandatu un veiculu hè statu attribuitu un veiculu.

100 viaghji supplementari Istantaneamente

IETT hà ancu attribuitu 40 veiculi à e Forze di Pulizzia per u sabbatu è a dumenica è 10 veiculi per operazioni di evacuazione in prigiò.

In i ghjorni di u curfew, IETT hà urganizatu 445 viaghji nantu à e linee 07 trà 10 è 17 di a matina è 20 è 4 di sera. In risposta à e dumande di i citadini chì chjamanu a linea 667, 153 di i veiculi tenuti in riserva sò stati immediatamente messi nantu à a strada è trasportati Istanbuliti à u so travagliu.

In a linea Metrobus, u serviziu hè furnitu ogni 06 minuti cù un totale di 10 veiculi trà 17 è 20 di a matina è 240 è 5 di sera.

A DISTANZA COPERTA DURANTE U PERIODU PANDEMIA AUMENTA

Mentre chì normalment circa 3 milioni di passageri sò trasportati à ghjornu, 27 mila passageri sò stati trasportati u sabbatu, quandu ci era un curfew. In a linea di Metrobus, u numeru di passageri di ogni ghjornu, chì era 1 milione, hè cascatu à 8 mila 318 u sabbatu.

IETT hà aumentatu u numeru di viaghji in i ghjorni normali quandu ùn ci hè micca curfew, postu chì a pratica di distanza sicura hè stata introdutta in autobus per via di l'epidemie. I veiculi IETT, chì coprenu un totale di 17 milioni 967 mila 459 chilometri in u frivaru, copreu 18 milioni 416 mila 315 chilometri in marzu dopu l'applicazione di distanza sicura.

U PERSONALE ISOLATU TRAVAGLIA ANCHE DA CASA

Sfortunatamente, u persunale IETT in Istanbul, a cità più affettata da l'epidemie di Covid-19, hè statu ancu affettatu da u virus. A mità di i nostri culleghi chì travaglianu in u centru di cummandu di a Flotta, in particulare u Capu di u Dipartimentu di Metrobus, sò in isolamentu in casa. Malgradu questu, questi persunale di IETT cuntinueghjanu à travaglià altruistamente da casa. Stu persunale stà in cuntattu cù i so culleghi chì travaglianu in l'uffiziu 24 ore à ghjornu via Internet, participanu à u monitoraghju di tutta a flotta in modu coordinatu, programanu tutte e misure per eliminà i malfunzionamenti è furnisce supportu à u centru di cummandu.

A PULIZIA HA CONSEGNE ANCHE E LETTERE DI SALUTE À L'OSPITALI

Inoltre, u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Istanbul furnisce supportu à i travagliadori sanitari per ghjunghje à u so travagliu è in casa. Mentre chì e squadre di pulizzia anu purtatu 234 servitori publici, a maiuranza di i quali eranu travagliadori sanitari, à i so posti di serviziu u weekend precedente, anu furnitu u listessu serviziu à 66 funzionari di salute è farmacia u sabbatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*