Precauzioni novi per i disabili è l'anziani

Nuove misure sò state messe in vigore per i disabili è l'anziani
Nuove misure sò state messe in vigore per i disabili è l'anziani

Zehra Zümrüt Selçuk, Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, hà dettu chì l'urganisazioni affiliate à a Direzzione Generale di i servizii per i disabili è l'anziani anu pigliatu una serie di misure novi per prutegge li da COVID-19.

Dichjarà chì a Direzzione Generale di Servizi per i Disabili è Anziani, a Guida d'Informazione Coronavirus 2 per l'urganisazioni hè stata preparata è mandata à tutte e pruvince, u Ministru Selçuk hà dettu; "In parte di a lotta contru u coronavirus, avemu implementatu rapidamente tutte e misure necessarie da u 7 di ghjennaghju di u 2020. Avemu preparatu a seconda guida nantu à e precauzioni è e prucedure da piglià in e nostre istituzioni per prutege a salute di i nostri anziani è di u persunale in casa di anziani. Cusì, avemu riunitu e misure chì avemu pigliatu in questa guida ". disse.

Impiegati chì sò testati per COVID-19

Sicondu a nova Guida d'Infurmazione Coronavirus preparata da a Direzzione Generale di i servizii per i Disabili è l'Anziani è mandata à l'istituzioni, ogni persunale esterno hè tenutu à esse testatu per COVID-14 in u scopu di u sistema di turnu di 19 ghjorni.

Impiegati, "Ùn ci hè micca risicu di COVID-19". Hanu da entre in l'urganizazione cù un documentu chì cuntene a frasa "Non Reusable" è aduprà maschere cù u signu "NR".

A sensibilità hè mostrata à e liste di pasti

In a guida preparata da a Direzzione Generale, hè dumandatu chì a sensibilità necessaria sia dimustrata in u cunsumu di l'alimentariu di quelli chì stanu in i stabilimenti. In particulare per l'anziani cun diabete, i liste di l'alimentariu seranu preparati cù proteini è vitamina C.

Invece di u pane apertu, u pane chjusu serà furnitu à l'urganisazione. Ùn serà micca pussibule di urdinà manciari è frutti da l'esternu à i stabilimenti. I carichi obbligatori saranu minimizzati è disinfettati in sicurezza è purtati à u stabilimentu.

Quelli chì stanu in l'urganisazioni Parlate cù e so famiglie via Video

In a guida, hè statu ancu dumandatu chì l'anziani è i disabili chì stanu in i stabilimenti sò cuntattati spessu cù e so famiglie via telefunini video.

Sò stati creati camere d'isolamentu suciale, pavimenti d'isolamentu suciale è edifici d'isolamentu suciale

Per d 'altra banda, definizioni cum'è Stanze di Isolamentu Soziale, Pavimenti di Isolamentu Suciali è Edificii di Isolamentu Suciali spiegati in a prima guida sò ancu ripetuti in a seconda guida.

In a prima guida preparata da a Direzzione Generale di Servizi per i Disabili è l'Anziani, parechje decisioni sò state messe in vigore dopu chì u locu pertinente hè statu dichjaratu cum'è Istituzione Risicu in casu chì un casu di suspettatu COVID-19 hè riferitu à un ospedale in ogni istituzione. . In questu cuntestu, sò state create Stanze d'Isulamentu Suciali per a prutezzione di l'anziani è di i disabili. L'urganisazioni chì ùn sò micca cunsiderate cum'è anziani è chì sò previste per esse aperte sò stati ancu cuncepiti cum'è Organizzazioni d'Isulamentu Suciali è hè statu decisu di esse cumissionatu quandu hè necessariu.

Inoltre, cù a seconda guida, hè statu enfatizatu chì l'anziani / disabili, chì sò stati hospitalizzati per qualsiasi mutivu, duveranu esse in quarantena per 14 ghjorni dopu l'alta.

Stà in stanze singole ogni volta chì hè pussibule

L'anziani o disabili in i stabilimenti sò stati trasferiti in stanze singuli quant'è pussibule. Se ùn hè micca pussibule, e stanze in i stabilimenti sò stati riarrangati per esse 2 metri da a testa di u lettu.

Cù l'aiutu di e carte di seguitu, a frebba, u pulsu, i lagnazioni di a tosse è a freccia respiratoria di l'anziani sò seguitu à l'ore specificate.

Agisce in cunfurmità cù a Guida di seguimentu di u cuntattu

A "Guida di seguimentu di u cuntattu" publicata da u Ministeru di a Salute hè stata attivata ancu in l'urganisazioni. In casu di suspettu di malatia in u persunale di travagliu, sò isolati da l'altri impiegati. Se l'ufficiale hè diagnosticatu cun COVID-19 pusitivu, si applica un requisitu di quarantena di 14 ghjorni.

Per d 'altra banda, se i sintomi COVID-19 sò rilevati in i disabili è anziani chì sò seguiti, sò isolati da altri residenti. Dopu un casu pussibule, l'urganizazione hè messa in piena quarantena.

U Ministeru hà ancu fattu arrangiamenti per furnisce servizii di cura in un edifiziu separatu per emergenze cum'è "truvà" è "abbandonu" in tutti i stabilimenti, è hà inclusu e droghe aduprate in u trattamentu di COVID-19 in a lista di rimborsu di u SSI.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*