Domestica 5.56 Infanteria Rifle Consegna 65.000 XNUMX Unità

a consegna di u fucile di fanteria consegnata hè passata
a consegna di u fucile di fanteria consegnata hè passata

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir, in u so postu nantu à i so cunti ufficiali di e social media, hà annunziatu chì u numeru di fucili d'infanteria di calibre 5,56 millimetri pruduciuti è furniti da a Corporazione di l'Industria Chimica è Macchina (MKEK), Kalekalıp è Sarsılmaz supera i 65 mila.

U presidente Prof. Dr. Demir hà dettu chì, cum'è l'industria di difesa turca, cuntinueghjanu à travaglià applicà tutte e misure di sicurezza à u più altu livellu, ancu mentre cumbatte u novu tipu di epidemie di coronavirus (Kovid-19) chì u mondu sanu hè affruntatu.

Dichjarà chì a pruduzzione cuntinueghja in linea cù i bisogni di u fucile di fanteria di 5,56 millimetri di e forze di sicurezza, u presidente Prof. Dr.Demir hà dettu: "U numeru di fucili di fanteria di 5,56 millimetri pruduciuti da MKEK, Kalekalıp è Sarsılmaz hà superatu 65 mila in totale. Indipendentemente da e cundizioni, a nostra industria di difesa cuntinueghja a so pruduzzione pigliendu e so precauzioni ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*