I cunduttori chì portanu a carica da l'Asia Centrale ùn saranu micca in quarantena se seguitanu e regule

Se i cunduttori chì portanu carichi da l'Asia Centrale seguenu e regule, ùn entreranu micca in quarantena.
Se i cunduttori chì portanu carichi da l'Asia Centrale seguenu e regule, ùn entreranu micca in quarantena.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì u presidente Erdoğan hà fattu una dumanda per riduce u periodu di quarantena per i cunduttori chì portanu carichi per scopi commerciali in a telefonata chì hà fattu cù u presidente russo Putin a settimana passata. U periodu di quarantena di 14 ghjorni hè applicatu à i cunduttori chì purtà a carica da l'Asia Centrale à a Turchia ùn serà micca applicata se i cunduttori ùn esce micca da u veiculu è lascianu u paese in l'ora di 72 seguendu e regule determinate. I veiculi in quistione seranu tracciati cù u sistema di seguimentu di i veiculi.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì, cum'è u guvernu, in u scopu di e misure di u Novu Tipu di Coronavirus (Covid-19), stanu travagliendu duramente per cuntrullà a malatia, mentre chì, d'altra banda, travaglianu per assicurà chì l'ecunumia hè affettata da u prucessu epidemicu cù u minimu dannu. Spieghendu chì a telefonata di u presidente Recep Tayyip Erdogan cù u presidente russu Vladimir Putin a settimana passata, u prublema di riduzzione di u periodu di quarantena di 14 ghjorni per i cunduttori chì portanu carichi per scopi cummirciali hè statu discutitu, u ministru Karaismailoğlu hà dettu, dopu à a riunione, u Ministru di i Trasporti di Russia è u Ministru di l'Infrastruttura di u Kazakistan, hà annunziatu ch'elli anu tenutu riunioni cù i Ministri pertinenti, cumprese Nutendu chì un accordu hè statu ghjuntu per riduce u periodu di quarantena di 14 ghjorni à 72 ore, u Ministru Karaismailoğlu hà annunziatu chì a circular nantu à u sughjettu hè stata publicata. Karaismailoğlu, cù a circular publicata, hà spiegatu chì u periodu di quarantena di 72 ghjorni ùn serà micca applicatu à i cunduttori di veiculi stranieri è turchi chì venenu da l'Asia Centrale, in particulare a Russia è u Kazakistan, s'ellu esce da u paese di novu in 14 ore à u più tardi dopu a so entrata. in Turchia è seguità e regule determinate. Karaismailoğlu, "Secunnu a circular, s'impegna à dumandà à l'istituzione di salute più vicina cù una maschera quandu i sintomi è i segni di l'infezzione di u sistema respiratoriu si sviluppanu in u periodu di 72 ore chì hè in u paese. Se i nostri cunduttori turchi dichjaranu chì ùn esceranu micca in 72 ore, resteranu in quarantena di casa per 14 ghjorni in e so residenze.

Nisuna pausa à menu chì ubligatoriu

Dichjarà chì u cuntrollu di a salute di u cunduttore di u veiculu serà realizatu da e unità di salute in u scopu di u coronavirus, Karaismailoğlu hà dettu chì u permessu di passaghju ùn serà micca datu à quelli chì anu sintomi ligati à u coronavirus. Esprimendu chì tutti i veiculi è e persone chì entranu in u paese cuntinueghjanu à esse sottumessi à a disinfezione, Karaismailoğlu hà dettu chì i cunduttori chì entranu in u paese ponu piantà da i posti di tappa determinati da u statu, se necessariu, è chì i veiculi in quistione seranu seguiti da e unità. affiliata à u Ministeru di l'Interior è cù u sistema di seguimentu di i veiculi. Karaismailoğlu hà sottolineatu chì e misure necessarie per a salute è a sicurezza seranu pigliate da i Governatori pertinenti è i Governatori di Distrettu nantu à e rotte di tappa da esse determinate per i cunduttori turchi è stranieri, è chì i cunduttori sò pruibiti di fermà è aspittà, eccettu per situazioni essenziali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*