Calma di Traffic Accelerated GAZİRAY Works

a calma di u trafficu accelerà l'opere di gaziray
a calma di u trafficu accelerà l'opere di gaziray

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, cuntinueghja e so riunioni di "Giornata di u Populu" tenuti ogni venneri in l'ambiente digitale cum'è parte di e misure pigliate contr'à u virus Corona (COVID-19). Rispondendu à e dumande di e persone, u presidente Şahin hà datu a bona nutizia di novi opere di infrastrutture è superstrutture.

Mentre a lotta contr'à u virus Corona, chì hà pigliatu u mondu è a Turchia sottu à a so influenza, cuntinueghja, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin cuntinueghja i so riunioni di "Giornata di u Populu" tenuti ogni venneri cum'è parte di e misure, cù trasmissioni in diretta da a municipalità è a so persunale persunale. cunti suciale Tecnica. U presidente Fatma Şahin risponde à e dumande di i citadini durante i ghjorni di l'epidemie è sente i so prublemi. Spieghendu l'azzioni di a Municipalità Metropolitana in una trasmissione in diretta, Şahin hà datu una nova bona nutizia. Ellu hà dichjaratu chì i travaglii di rinfurzà è di rinnuvamentu di l'infrastruttura è di a superstruttura seranu fatti in i carrughji è e strade chì sò svuotate da a chjama di i citadini à "Stà in casa", è seranu fatti grandi travaglii. A chjusura di a strada di Karagöz à u trafficu serà trasfurmata in una opportunità è i chjavi colapsati seranu curretti in pocu tempu. Per d 'altra banda, per via di a densità di u trafficu di i veiculi nantu à l'Autostrada D-400 (Silk Road), chì ùn pudia esse allargata prima. Karşıyaka I travaglii di allargamentu di u tunnel è nantu à a stessa strada per l'assi di transitu di a linea GAZİRAY, a calma di u trafficu serà iniziata è cumpletata in pocu tempu.

ŞAHİN: VALUEMU I GIORNI DIFFICULTI PER SERVIR U PUBLICU

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco Fatma Şahin, ricurdendu i travaglii iniziati in a strada İnönü, "Evaluemu i ghjorni difficili per serve u publicu. Karagöz hè un asse impurtante è una strada culturale chì porta à u Mercatu Elmacı è Bakırcılar Çarşısı. A prima cosa chì avemu fattu quandu sò diventatu presidente era di mette quì e chjave. Dopu à 7 anni, quandu u veiculu era constantemente sopra, i colaps sò accaduti in certi punti. Andemu à riparà questi denti a settimana prossima. Dapoi ch'ellu hè chjusu à u trafficu à certe ore, avemu da prufittà di sta occasione per ripiglià a chjave di novu. Ci hè un assi impurtante chì passa sottu à u D-400 nantu à a linea di Gaziray. Quandu chjude stu locu, tutta a cità hè chjusa. Una linea trà Industria Organizzata è Piccola Industria. Per quessa, avemu prima creatu una strada di by-pass, apprufittannu di a tranquillità sperimentata in questi ghjorni. Avemu apertu una nova strada parallela per quelli chì avianu da attraversà quella strada. A cumpagnia di u cuntrattu di Gaziray mantene ancu a salute di i travagliadori è a distanza suciale. Sì a seconda linea Karşıyaka Un puntu di transitu chì ci hè dapoi un bellu pezzu, chjamatu Tunnel. Avemu ancu avutu à trattà rapidamente u travagliu di espansione quì. Ci hè ancu assai congestioni chì succede quì. Travagliendu cù u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture, apremu a strada parallela pertinente è compie in 1 mese. Questu modu Karşıyaka hè di grande impurtanza per Hè per quessa chì vulemu compie rapidamente. Da l'uppurtunità di sta crisa, circhemu di compie i lochi chì duveranu esse fatti u più prestu pussibule, ma ùn ponu esse fatti per via di l'intensità. Ci era un prublema in l'infrastruttura è a superstruttura di l'assi induve si trova l'Hospital Sultana. Avemu finitu u travagliu di l'infrastruttura di 3 settimane è avemu fattu a superstruttura cù u so asfaltamentu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*