Prutezzione Trasparente Contra u Coronavirus per i Conduttori di Bus EGO in Ankara

Prutezzione Trasparente Contra u Coronavirus per i Conduttori di Bus EGO in Ankara
Prutezzione Trasparente Contra u Coronavirus per i Conduttori di Bus EGO in Ankara

A mobilizazione di a Municipalità Metropolitana di Ankara contr'à l'epidemie di coronavirus cuntinueghja à piena velocità. In u scopu di e misure coronavirus, una nova applicazione hè stata implementata nantu à l'autobus EGO. A Direzzione Generale di l'EGO copre e cabine di i cunduttori di l'autobus cù materiale plasticu trasparente protettivu per impedisce u cuntattu cù i passageri. L'applicazione hà u scopu di prutege i cunduttori di l'autobus di serviziu publicu è i passageri da e malatie epidemiche.

Mentre i sforzi per cumbatte e malatie epidemiche cuntinueghjanu 7/24 in tutta a capitale, novi misure sò implementate una per una.

Dopu avè viaghjatu mantenendu a distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu è mantenendu i vostri stickers di distanza, una nova applicazione hè stata lanciata in Ankara per prutege i cunduttori di l'autobus è i passageri da e malatie epidemiche. Cù a decisione presa da a Direzzione Generale di l'EGO, i cabine di i cunduttori in autobus sò stati siparati da un revestimentu di mica trasparente (PVC).

PROTECTION TRASPARENTE IN EGO BUSES

Grazie à u materiale trasparente pusatu in a sezione di u cunduttore di un totale di 470 autobus appartenenti à EGO, hè destinatu à minimizzà u cuntattu trà u passageru è u cunduttore quant'è pussibule.

Ankara Metropolitan Municipality EGO 2nd Regional Manager Hasan Hüseyin Şenver hà dettu: "U nostru scopu in e misure pigliate contr'à coronavirus hè di prutege a salute di i nostri passageri è cunduttori. "Continuemu i nostri sforzi per minimizzà u cuntattu suciale perchè a distanza stretta hè impurtante per a salute publica in a diffusione di coronavirus", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*