Viaghjà cù permessu in a stazione di autobus di Grand Istanbul hè in ordine

Viaghjà cù un permessu in a grande stazione di autobus di Istanbul hè in ordine
Viaghjà cù un permessu in a grande stazione di autobus di Istanbul hè in ordine

Dopu chì u Ministeru di l'Affari Interni hà impostu restrizioni à i viaghji interurbani per via di coronavirus, ci hè stata una corsa à a Grand Istanbul Bus Terminal. Dichjarà chì l'intensità sperimentata in l'ultimi dui ghjorni hè diminuita oghje grazia à e misure pigliate, u Manager di l'Operazioni di l'autobus Fahrettin Beşli hà dichjaratu ancu chì a terminal è l'autobus sò regularmente disinfettati.

Cù a circular emessa da u Ministeru di l'Affari Interni per via di coronavirus, sò state introdotte misure restrittive per i viaghji interurbani è in autobus da u 28 di marzu. Viaghjà cù un Documentu di Viaghju hà cuminciatu à a Grand Istanbul Bus Terminal. Grazie à e misure pigliate, hè statu osservatu chì a congestione sperimentata in l'autobus terminal in l'ultimi dui ghjorni hè diminuita oghje.

UNA CERTIFICATA DI PERMISSIONE È NECESSARIA PER I VIAGGI INTERCITATI IN BUS

Manager di l'operazioni di a terminal d'autobus Fahrettin BeşliHà ricurdatu chì i pazienti chì volenu andà in una altra cità per u trattamentu solu cù un rapportu di duttore, quelli chì i so parenti di primu gradu sò malati o morti in una altra cità, è quelli chì sò ghjunti à Istanbul per diverse ragioni in l'ultimi 15 ghjorni è ùn anu micca. avè un locu per stà sò permessi di lascià Istanbul in autobus.

Dichjarà chì i citadini chì vulianu ottene u permessu di u Cunsigliu di Permisu di Viaghju, chì hè statu stabilitu per a prima volta in a terminal di l'autobus u 28 di marzu, hà causatu un ingomentu di trafficu, è u Guvernatore hà distribuitu l'autorità à i guvernatori di u distrittu, Beşli hà sottolineatu chì i citadini ponu viaghjà solu. cù u documentu ottenutu da e Regoli di Permissione di Viaghju.

E PRECAUZIONI DI SALUTE À L'ESTAZIONE DI BUS sò assai strette

Dichjarà chì u Cunsigliu di Permessi di Viaghju stabilitu in a stazione di l'autobus dirige i passageri cù permessi à l'autobus, Beşli hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Quandu u numeru di persone chì anu un permessu di viaghju righjunghji 20, chì riempia a mità di un autobus, applicanu à a cumissioni in a terminal di l'autobus cù i permessi di a so cumpagnia. Un permessu hè ancu emessu per l'autobus. Inoltre, a polizia, a polizia municipale è i funzionari sanitari verificanu e porte di uscita di l'autostazione. I nostri agenti di salute, chì anu verificatu un autobus ieri, anu rilevatu una febbre in unu di i passageri è u trasfirìu à l'uspidale, è l'autobus hè statu permessu di lascià. U sistema hà da travaglià cusì finu à a fine di a pandemia. "Ricumandemu chì i nostri citadini uttenenu i so permessi prima di vene à a stazione di l'autobus per evità ogni inconveniente".

Beşli hà nutatu chì u numeru di servizii d'autobus in u terminal d'autobus, chì numeru 15-20 per ghjornu, hè previstu di calà, postu chì a maiò parte di i passageri sò quelli chì volenu vene quì da Istanbul è andà in a so cità nativa.

Beşli hà dettu: "Siccomu u numeru di autobus hè diminuitu significativamente, i passageri anu da esse pronti per i voli di cunnessione. "Se ùn ponu truvà un autobus per a cità chì vanu, anu bisognu di cumprà un bigliettu per andà in a cità più vicina", disse.

I LAVORI DI LAVAGGIO E DISINFETTAZIONE CONTINUA

Fahrettin Beşli hà dettu chì a Grand Istanbul Bus Terminal hè regularmente lavata è disinfettata è chì si preparanu ancu per a distribuzione di guanti è maschere. Beşli hà dettu: "Continuemu à travaglià per disinfettà individualmente tutti l'autobus chì entranu in a stazione d'autobus è tutti i passageri chì scennu".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*