Coronavirus si attacca à particelle solide chì causanu a contaminazione di l'aria

U coronavirus si attacca à particelle solide chì causanu a contaminazione di l'aria
U coronavirus si attacca à particelle solide chì causanu a contaminazione di l'aria

E ricerche di i scientisti nantu à a pandemia di coronavirus, chì tocca u mondu sanu, ci permettenu di ricunnosce a malatia è di piglià precauzioni. Mentre l'Università di Harvard hà revelatu chì a contaminazione di l'aria provoca morti per coronavirus, l'Università di Bologna hà revelatu chì u coronavirus pò appiccicà à particelle solide chì causanu a contaminazione di l'aria, in modu chì pò appiccà in l'aria per un bellu pezzu.

Specialista in Malattie di Pettu Dr. Turgut Öztutgan spiega l'effetti di particeddi solidi chì causanu a contaminazione di l'aria nantu à a salute umana, "A riduzione di u cunsumu di diesel è di carbone, chì provoca a furmazione di PM2,5 è PM10, pò prevene u sviluppu di malatie cardiovascolari è pulmonari croniche per l'esposizione "A contaminazione di l'aria, è ancu di COVID-19 durante u prucessu di pandemia di COVID-19. Riducerà u risicu di cuntrazione di una malatia è a trasmissione severa di a malatia ", disse.

Kadir Örücü, CEO di BRC in Turchia, u più grande pruduttore di tecnulugii di carburanti alternativi in ​​u mondu, chì hè in prima linea in a lotta contru l'inquinamentu di l'aria, hà dettu: "U diesel libera 10 volte più particelle solide in l'atmosfera cumparatu cù altri combustibili fossili. Per quessa, una prohibizione di diesel hè implementata in parechji paesi europei. Videremu l'implementazione di a prova di emissioni obligatoria in u nostru paese in 3 mesi ", disse.

A ricerca scientifica nantu à a pandemia di coronavirus, chì hà allarmatu u mondu sanu cù a dichjarazione pandemica di l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) u 12 di marzu, cuntinueghja senza rallentà. I scientisti chì investiganu i modi di trasmissione di a malatia è i so effetti nantu à a salute umana revelanu dati chì ci permettenu di ricunnosce è di cumbatte a malatia.

Infine, studii realizati à l'Università di Harvard in i Stati Uniti è l'Università di Bologna in Italia anu revelatu l'effettu di coronavirus cù particelle solide (PM) chì causanu a contaminazione di l'aria. Mentre a ricerca di l'Università di Harvard dice chì a contaminazione PM provoca morti per coronavirus, u studiu di l'Università di Bologna hà revelatu chì u coronavirus pò stà sospesu in l'aria per un bellu pezzu è viaghjà attraversu particelle solide.

Luttendu cù l'epidemie di coronavirus in u nostru paese, u Specialista di Malattie di Pettu Dr. Turgut Öztutgan hà spiegatu a relazione trà e particelle solide è coronavirus cù e parolle: "U livellu di contaminazione di u coronavirus è a gravità di a malatia aumentanu in e regioni induve sò cuncentrate e particelle solide chì causanu a contaminazione di l'aria".

"A contaminazione di l'aria provoca a morte di coronavirus"

Dichjarà chì u mondu scientificu riceve ogni ghjornu nova infurmazione nantu à u coronavirus, l'Espertu Dr. Turgut Öztutgan hà dettu: "Quandu quelli chì anu a malatia COVID-19 è sò seriamente affettati da sta malatia, e malatie chì sò strettamente legate à l'esposizione à a contaminazione di l'aria cum'è e malatie di u sistema cardiovascular, e malatie di u cancer è e malatie pulmonari croniche sò impurtanti fattori di risicu. Detectendu sta relazione, i ricercatori di l'Università di Harvard, Francesca Dominici è i so culleghi anu investigatu a relazione trà a contaminazione di l'aria è COVID-98 in quasi 3 insediamenti chì rapprisentanu u 19% di a pupulazione tutale in i Stati Uniti. I particeddi furmati com'è u risultatu di a combustione, cum'è i composti urgànichi, 2,5 micron è particeddi più chjuchi sò chjamati PM 2.5. Particelle fini chjamate PM 2.5 venenu da fonti cum'è centrali, fabbriche, veiculi di mutore è residui di carburante di l'aeronautica, l'usu di legnu è di carbone in case, incendi di fureste. Francesca Dominici et al., ont trouvé qu'un accroissement de seulement 2.5 μg/m1 dans les PM 3 était associé à un accroissement de 19 % du taux de mortalité COVID-15 avec signification statistique. A contaminazione di l'aria ghjoca un rolu innegabilmente grande in i morti di coronavirus ".

"LE PARTICULI SOLIDI CARRY VIRUS"

In riferimentu à a ricerca realizata à l'Università di Bologna, u Specialista di Malattie di Pettu Dr. Turgut Öztutgan, "In listessu modu, un gruppu di circadori di l'Università di Bologna, Italia, hà truvatu una relazione statisticamente significativa trà l'esposizione à a contaminazione di l'aria è i casi di coronavirus in l'Italia di u Nordu, chì era significativamente più affettatu da COVID-19. U studiu realizatu in Bologna hè basatu annantu à PM 10, chì indica particelle solide 10 micron, è una correlazione statisticamente significativa hè stata trovata in u numeru di persone diagnosticate cù COVID-10 à u 29 di marzu in regioni chì superanu u limitu di PM 10-day in u u periodu da u 3 di ferraghju à u 19 di ferraghju. Cù stu risultatu, anu cunclusu chì l'ipotesi chì u coronavirus pò esse purtatu nantu à particelle solide chì causanu a contaminazione di l'aria hè supportata.

"L'ESPOSIZIONE À A POLLUZIONE DI L'ARIA MINACCE A SALUTE UMANA"

In riferimentu à l'incomodità sperimentata da e persone esposti à particeddi solidi, u Dr. Öztutgan hà dettu: "Per precauzione, riducendu u cunsumu di combustibili fossili di legnu (in particulare carbone, diesel) chì causanu PM 2,5 (particelle fini) è PM 10 (particelle solide), ancu s'ellu ùn hè micca à pocu pressu, pò impedisce u sviluppu. di malatie cardiovascolari è pulmonari croniche per via di l'esposizione à a contaminazione di l'aria, riducerà u risicu di cuntrazione di COVID-19 è di malatie severa durante u prucessu di pandemia di COVID-19 ", disse.

"U CARBURANTE DIESEL hè a causa di a contaminazione di particelle solidi in cità"

Kadir Örücü, CEO di Turchia di BRC, u più grande pruduttore di carburante alternativu in u mondu, in lotta cù l'inquinamentu di l'aria, hà dettu: "A fonte principale di particelle solide hè u carbone, è induve ùn ci hè micca carbone, carburante diesel. A quantità di particelle solide prodotte da GPL hè 35 volte menu di carbone, 10 volte menu di diesel è 30 per centu menu di benzina. Per quessa, i paesi membri di l'Unione Europea anu creatu zoni induve i veiculi diesel sò pruibiti, chì chjamanu zoni verdi. I pruibizioni cuminciati in Colonia, Germania, sò stati trasferiti in Italia è in Spagna l'annu passatu. In u nostru paese, l'emissione di particeddi solidi à l'atmosfera serà pruvatu à mantene sottu à u cuntrollu cù a prova di emissione obligatoria, chì hè prevista per inizià in 3 mesi.

INDUVÀ VANNI I VEHICULI DIESEL CHE SERRANNI PROHIBITI DA L'EUROPA ?

Sottulineendu chì i veiculi diesel seranu pruibiti cumplettamente in i paesi europei in i prossimi 5 anni, u CEO di BRC Turkey Kadir Örücü hà dettu: "I proibizioni di diesel iniziate in i paesi di l'Unione Europea (UE) seranu implementate in tutti i paesi membri in 5 anni. A pussibilità di impurtà sti veiculi in i paesi induve a prohibizione di diesel ùn hè micca implementata pone una minaccia per a salute di tutti noi.

MISURA DIESEL DI TURCHIA: TEST DI EMISSIONI OBBLIGATORIA

Dichjarà chì a prohibizione di u diesel in Europa hè una prova di emissioni obligatoria in Turchia, u CEO di BRC Turkey, Kadir Örücü, hà dettu: "U dannu di u carburante diesel à a salute umana è l'ambiente hè statu pruvucatu da dati chì ùn ponu micca esse negati da i stati. Avemu anticipatu chì e pratiche di "zona verde" chì cumincianu in i paesi di l'UE seranu implementate in e nostre grandi cità. A prova di emissioni obligatoria introdutta da a nova Legge Ambientale pò esse interpretata cum'è u primu passu di una pussibuli prohibizione di diesel. A misurazione obbligatoria di emissioni, chì hè stata annantu à l'agenda di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione dapoi u 2019, hè stata promulgata in i primi ghjorni di u 2020 è hè prevista per esse implementata in tutta a Turchia in 3 mesi.

U STANDARD PM 2.5 SERA IMPLEMENTU IN TURCHIA ?

L'iniziativa di Greenpeace Turchia hà u scopu di sensibilizà nantu à l'effetti negativi di a contaminazione di l'aria nantu à a salute umana. Airdakalmasin.org, travaglia per l'implementazione di i normi di particella solida PM 2.5 applicati da i paesi di l'Unione Europea in Turchia. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà un prughjettu di studiu di legge nantu à u sughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*