İBB hà premiatu i travagliadori chì riparavanu a parte di Metrobus di 70 mila dollari cù 3 salarii

Anu riparatu a parte di u metrobus di milla dollari pigliata da fora
Anu riparatu a parte di u metrobus di milla dollari pigliata da fora

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà datu l'istruzzioni per ricumpinsà u persunale di l'IETT chì hà riparatu i pezzi di ricambio di u metrobus rottu per un valore di 70 mila dollari, pruduciutu solu in l'USA, cù u metudu chì anu truvatu. Accogliendu l'elettricista di l'auto Mustafa Kabaoğlu, u maestru meccanicu İbrahim Karaman è u direttore di garage Samet Arıkan, İmamoğlu hà urdinatu à u Direttore Generale IETT Alper Kolukısa, chì era presente à a riunione, per premià u persunale cù 3 bonus salariali. İmamoğlu hà dettu: "Questu era un impulsu morale per e persone in questi ghjorni difficili. "Cum'è istituzione, hè u nostru duvere di ricumpensà vi", disse.

L'elettricista di l'auto Mustafa Kabaoğlu è u meccanicu İbrahim Karaman, chì travaglianu in IETT, anu sappiutu à riparà a pezza di ricambio dannata per un valore di 70 mila dollari, l'uriginale di u quali duverebbe esse purtatu da l'USA in circustanze normale. Sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), chì hà annunziatu u successu di Kabaoğlu è Karaman nantu à i so cunti suciali sta matina. Ekrem İmamoğluaccoltu dui maestri in a residenza presidenziale in Florya à meziornu. U Direttore Generale IETT Alper Kolukısa è u Capu di Garage Samet Arıkan eranu ancu presenti à a riunione, chì hè stata tenuta in cunfurmità cù e regule di distanza suciale.

KOLUKISA: "METROBUSES RIPARATI, QUELLI ACQUISTATI DA I PAESI BASSI"

Kolukısa hà dettu: "3 di i nostri amichi anu fattu stu studiu. Riparavanu a parte ligata à u sistema hibridu, cù un valore di parte di circa 70 mila dollari. Puderia esse fattu solu in America. Attualmente, i nostri amichi facenu elli stessi in u garage İETT, à un costu di 1 per centu. I nostri veiculi ùn sò più aspittendu è pudemu serve più veiculi. Quessi sò i veiculi di metrobus acquistati da l'Olanda. Parechje eranu stendu. Hà riassuntu u travagliu di i maestri dicendu: "Oghje, quasi 30 di elli travaglianu avà".

Parlendu dopu à Kolukısa, İmamoğlu hà dettu: "Grazie per i vostri sforzi. Chi diu ti benedica. Servite l'istituzione. Avete ancu prutegge a nostra propria capitale. Hà manifestatu a so satisfaczione dicendu: "Semu grati per i sforzi di voi è di i nostri altri dui amichi, grazie".

MAESTRI: "SIAmu FIDUCATI"

Kabaoğlu, Karaman è Arıkan anu ringraziatu ancu İmamoğlu per l'ospitu è ​​hà dettu: "Di sicuru, hè ancu impurtante chì queste opportunità sò offerte. Avemu statu fiducia. A più impurtante hè chì un tali travagliu trova valore in un locu. "Questu hè di a più grande impurtanza per noi", dissenu.

İmamoğlu hà rispostu à queste parolle cusì: "Hè da truvà u valore. Avemu persone di talentu. Dà elli quella opportunità, i nostri amministratori li guardanu cusì è furnisce quellu ambiente ... Avemu bisognu di aumentà esempi di questu. Avemu bisognu di dà questa opportunità à i nostri pruduttori, micca solu in IETT, ma ancu in altri partiti. Avemu da premià a bona prestazione per ch'ella sia un esempiu. Chì l'altri fighjanu da quella perspettiva, dicendu: "Chì possu più fà o dà?" Aumenta ancu u sensu di appartenenza à l'istituzione. Cresce amici di talentu chì venenu da daretu. Semu cun voi. "Quandu aghju intesu è fighjatu sta mattina, mi sentu veramente fieru di travaglià cun voi cum'è sindaco".

İMAMOĞLU: "U SUCCESSU DEVI ESSERE RUMPIATI"

À a fine di a riunione, İmamoğlu hà datu l'istruzzioni seguenti à u Direttore Generale Kolukısa: "Avemu bisognu di ricumpinsà corporativamente i nostri amichi per tali sforzi. Fighjate à u so rispettu di i regulamenti; Cum'è u presidente, crede chì hè u dirittu di i nostri amichi chì anu realizatu un travagliu cusì preziosu per esse datu un bonus di 3 salarii perchè anu fattu un travagliu cusì preziosu. Vogliu chì studiate questu rapidamente, avà. Sò chì i mo amichi anu fattu u so duvere senza aspittà alcuna ricumpensa finanziaria. Sò cuscente di quessa, ma l'istituzione deve ricumpinsà u successu per chì a motivazione cresce. Questu hè statu un impulso morale per e persone in questi ghjorni difficili. Cum'è una istituzione, hè u nostru duvere di ricumpensà.

Anu riparatu a parte di u metrobus di milla dollari pigliata da fora
Anu riparatu a parte di u metrobus di milla dollari pigliata da fora

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*