Ikitelli City Hospital farà a so strada à u Ministeru cù Metro Construction

L'ospedale di a cità di İkitelli farà a so strada versu u ministeru cù a custruzzione di u metro
L'ospedale di a cità di İkitelli farà a so strada versu u ministeru cù a custruzzione di u metro

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, in a so dichjarazione, hà dettu chì mentre a lotta contru u novu tipu di epidemie di coronavirus (Kovid-19), chì hà affettatu u mondu sanu, cuntinueghja, u travagliu annantu à questu tema cuntinueghja cù determinazione da u Ministeru di a Salute. in Turchia.

Esprimendu ch'elli applaudiscenu i prufessiunali di a salute per u so travagliu dedicatu, Karaismailoğlu hà dettu: "L'ospedale di Istanbul Başakşehir İkitelli City hè induve ne avemu più bisognu, in un ambiente induve l'ospedali di campu è di tenda sò parlati in u mondu sanu, sale di sport indoor, metro è ancu. i treni sò trasformati in ospedali ". disse.

Spieghendu chì un muvimentu di ogni ghjornu di 2 mila persone hè previstu in l'uspidale di 800 letti, chì hè dotatu di i dispositi più muderni in u mondu, Karaismailoğlu hà dettu: "L'apertura di l'uspidale si terrà in maghju cù l'istruzzioni di u nostru presidente. . Ma u prublema più grande sò e rotte di trasportu intornu à l'uspidale ". disse.

Esprimendu chì alcune di e strade di l'uspidale sò state cumpletate da a Municipalità Metropolitana di Istanbul prima di l'elezzioni lucali, Karaismailoğlu hà dettu: "L'altra parte di e strade ùn sò micca custruite ancu s'ellu sò in a reta stradale di l'IMM. Quandu l'uspidale, chì hè statu apertu in maghju, entra in serviziu, ùn hè micca pussibule per i citadini, i pazienti, i visitori è i cumpagni di accede à l'uspidale. Per quessa, cù l'istruzzioni di u nostru presidente, e strade d'accessu di l'uspidale sò state incluse in a reta stradale di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Da oghje, avemu principiatu prestu a custruzzione di e strade intornu à l'uspidale. À u mumentu, u nostru cuntrattu hà cuminciatu à travaglià rapidamente per preparà e strade per l'apertura di l'uspidale cù l'equipaggiu di custruzzione è i travagliadori. In maghju, e nostre strade cumincianu à serve inseme à u nostru spitali. Furnirà una grande cunvenzione à i nostri citadini è pazienti durante stu prucessu difficiule. Cuntribuisce à a nostra lotta contru Covid-19.

"Questa linea hè cumpletamente in u bilanciu di l'IMM, ma sfurtunatamenti ùn hè micca fatta"

Ricordendu chì l'offerta per l'Ospedale İkitelli City, chì hè unu di i più grandi ospedali in u mondu in a so propria scala, è u metro di 6 chilometri Başakşehir-Kayaşehir hè stata fatta da l'İBB in 2017, Karaismailoğlu hà spiegatu chì u cuntrattu è a consegna in situ di sta linea di metro hè stata fatta in aprile.

Esprimendu chì a custruzzione di u metro in questione hè stata fermata in aprile 2017-2018, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un ordine scrittu hè statu datu à l'imprenditore in aprile per cuntinuà a produzzione di custruzzione di metro.

Karaismailoğlu hà spiegatu chì dopu à aprile 2018, vale à dì, prima di l'elezzioni lucali, u 10 per centu di a linea hè stata finita, 3 fusti sò stati aperti, è u travagliu cuntinueghja in 4 stazioni, è hà dettu:

"Sfurtunatamente, in un tali cumplessu, induve un muvimentu di ogni ghjornu di 100 mila persone hè previstu, a custruzzione di u metro deve esse fatta, ma ùn hè micca martellatu un chiovu. A custruzzione di 4 metro hè attualmente in attesa apertamente. Questa linea hè interamente in u bilanciu di l'IMM, hà appruvazioni è cuntratturi, ma sfurtunatamenti ùn hè micca fattu. Aghju sottumessu questu à l'apprezzazione di u publicu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*