Infrastruttura energetica innovativa per l'industriali di plastica

Infrastruttura energetica innovativa per l'industriali di plastica
Infrastruttura energetica innovativa per l'industriali di plastica

L'investimenti in infrastrutture energetiche sò iniziati in PAGDER ASLAN OSB, a prima zona industriale privata organizzata in plastica specializata in Turchia, chì hè stata realizata in Kırklareli Vize. PAGDER ASLAN OSB, chì prisentarà e tecnulugia di nova generazione per l'usu sicuru è efficiente di l'energia à l'industriali cum'è u risultatu di a cuuperazione cù Schneider Electric, purterà ancu energia ininterrotta è di alta qualità, chì hè a più impurtante bisognu di i plasticisti, à l'industria.

Esprimendu chì stanu travagliendu per stabilisce una infrastruttura energetica innovativa in u scopu di a cooperazione cù PAGDER ASLAN OSB, a prima zona industriale privata organizata di Turchia, u Manager di Vendite di Schneider Electric per e Zone Industriali Organizzate Yucel Erkan hà dettu: "Custruemu un end-to-end. sistema cunnessu in a regione cù e nostre tecnulugia di punta. . Cusì, avemu u scopu di furnisce l'energia ininterrotta, una di e bisogni più basi di i fabricatori di plastica, cù l'assicuranza di Schneider Electric. In a prima fase di u prugettu, e cellule di media tensione dotate di sensori di cumunicazione per i centri di distribuzione 13 seranu furnite. Dopu, u sistema SCADA offertu da Schneider Electric serà installatu per u monitoraghju è u cuntrollu remoti di i switchgears è di relè di bassa tensione, media tensione ".

Dichjarà chì in l'ultima tappa di i travaglii di l'infrastruttura energetica, e soluzioni Power Advisor è Asset Advisor seranu installate per cumpletà a suluzione Schneider Electric EcoStruxture è furnisce una soluzione end-to-end, Erkan hà dettu: "Cusì, una infrastruttura OSB digitale chì pò esse cumplettamente cumunicatu, monitoratu remotamente è cuntrullati seranu stabiliti. Questu permetterà di monitorà è flussu l'energia 7/24. À u listessu tempu, ogni malfunzionamentu pò esse rilevatu in anticipu è u mantenimentu predittivu pò esse applicatu.

Sottulineendu chì a necessità più impurtante per l'industriali di plastica, chì u cunsumu di l'electricità hè relativamente intensu, hè u fornimentu d'energia ininterrottu è di alta qualità, u direttore regionale PAGDER ASLAN OIZ, Kadri Ün, hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione per l'infrastruttura energetica adatta per i fabricatori di plastica sò iniziati. in cooperazione cù Schneider Electric. Dichjarà chì i citati investimenti infrastrutturali cuntribuiscenu à a produtividade di l'industriali di plastica chì cumincianu a produzzione in Vize, Ün hà dettu chì e cumpagnie participanti anu ancu un vantaghju cumpetitivu in u mercatu grazia à l'opportunità infrastrutturali.

Dichjarà chì volenu digitalizà PAGDER ASLAN OSB è piglià un passu più, Ün hà cunclusu e so parolle cum'è seguente; "A custruzzione di 13 centri di distribuzione d'energia cuntinueghja in a nostra regione. Cunnettendu direttamente à a linea di trasmissione, avemu u scopu di furnisce suluzioni à i nostri industriali, chì avarà 30 per centu energia più prezzu paragunatu à i zoni industriali urganizati circundante, micca solu in a distribuzione di l'electricità, ma ancu in più usu di risorse energetiche sustinibili, innovatori- zone di pruduzzione verdi, energia solare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*