KARDEMİR celebra u so 83 anniversariu

Celebrendu u anniversariu di a fundazione Kardemir
Celebrendu u anniversariu di a fundazione Kardemir

U direttore generale di Karabük Iron and Steel Factories (KARDEMİR) Hüseyin Soykan hà dichjaratu chì a produzzione di l'acciaio, chì principia cù u primu ferru turcu pruduciutu in KARDEMİR u 10 di settembre di u 1939, hà fattu a Turchia u 8u più grande pruduttore in u mondu è u 2u più grande pruduttore in Europa. . .

Soykan, in u so missaghju publicatu annantu à l'anniversariu di a creazione di a cumpagnia, chì a fundazione hè stata stabilita u 3 d'aprile di u 1937, hà utilizatu e seguenti espressioni: Oghje hè u 83 anniversariu di a creazione di KARDEMİR è u 25 anniversariu di a so privatizazione. . Quandu si torna 83 anni; Avete vistu chì una nazione chì hè surtitu da a Guerra di l'Indipendenza hà iniziatu a mossa di l'industria pesante in a miseria è a miseria è hà partitu per sfondate ecunomiche cù facilità cum'è Karabük Iron and Steel Factories per corona e so vittorie politiche è militari in i campi di battaglia cù vittorie ecunomiche. Quandu s'hè andatu in daretu à 25 anni, sti fabbriche, chì sò una di l'opere più impurtanti di a nostra Republica, partenu cù un novu entusiasmu à rinviviscia e so fabbriche, induve tutti i Karabuk, da i travagliadori à i so sindicati, da i cummercianti à i cummercianti, industriali à i pensionati, hà abbracciatu stu travagliu cù un sensu di pruprietà chì hè raru in u mondu pare chì hè statu postu. U fattu chì una tale grande facilità integrata hà iniziatu a produzzione in un cortu periudu di 3 anni dopu à a fundazione stabilita u 1937 d'aprile di u 2,5 hè di novu u risultatu di u travagliu duru, a determinazione è a credenza di u nostru populu. A pruduzzione di l'acciaio, chì hà cuminciatu cù u primu ferru turcu pruduciutu in Kardemir u 10 di settembre di u 1939, hà fattu Turchia u 8u pruduttore più grande in u mondu è u 2u pruduttore più grande in Europa, è l'industria siderurgica hè diventata unu di i settori esportatori più impurtanti di Turchia. .

Ùn ci hè dubbitu chì ogni citadinu Karabük hà assai sforzu è sudatu in stu sviluppu di Turchia. In questa occasione, felicitamu u primu ministru di u periodu, İsmet İnönü, chì hà stabilitu i fundamenti, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà aiutatu à stabilisce KARDEMİR cum'è u più impurtante bloccu di a nostra mossa di industrializazione naziunale, venendu da tuttu u nostru paese. per stabilisce e Fabbriche di Ferru è Acciaio di Karabük è di mantene a vita sin’à oghje.Vogliu sprime a mo gratitùdine è gratitudine à tutti quelli chì cuntribuiscenu cù u so sudore.

Salutu sinceramente à tutti i nostri impiegati chì anu sbulicatu ancu assai sudore è mente per purtà a bandiera ch'elli anu ricevutu da i so antenati ancu più luntanu.

Micca solu Karabük, induve hè ghjuntu à a vita, ma ancu u nostru paese, chì hà furmatu u futuru di u nostru paese, hà realizatu i so ideali è i so sogni, hà fattu pioniere in i so sviluppi industriali, hà permessu à l'industria di sparghje in tuttu u paese cù i novi treni è e persone idealistiche. avia daretu, è hà avutu u so nome scrittu in lettere d'acciaio à l'industria turca cù u tìtulu di "Factory Stabbilimentu di Fabbriche". diventa unu di i più grandi stabilimenti industriali di Turchia oghje. In Kardemir, induve un investimentu di più di 2 miliardi di dollari hè statu fattu in u quartu di seculu dopu a privatizazione, e capacità di produzzione sò state spustate da 500 mila tunnellate à 2,5 milioni di tunnellate; A gamma di prudutti hè stata allargata cù prudutti d'altu valore aghjuntu cum'è rails, bobines è roti di ferrovia. KARDEMIR; chì ponu offre diverse qualità d'acciaio à settori cum'è i sistemi ferroviari, l'industria automobilistica, l'industria di difesa, u settore di a fabricazione di machini, chì ponu pruduce una grande parte di l'energia elettrica chì cunsuma cù i so investimenti energetichi, chì hà implementatu un investimentu ambientale di più di 150 milioni di dollari. è un prughjettu di rispunsabilità suciale di milioni di lire. Cù i so investimenti, hè diventata una sucità più forte chè eri, più cumpetitiva chè eri, è crea più valore per i so stakeholder chè eri.

KARDEMİR, a fabbrica di i primi, hè unu di i pochi pruduttori in Turchia è in u mondu, chì pruduce rails è roti di ferrovia oghje. Hè u solu pruduttore di bobina grossa è prufilu pesante in Turchia. Pruvate di cuntribuisce più à i muvimenti naziunali di u nostru paese cù u centru di R&D chì hà purtatu à Karabük in 2019 è i gruppi di travagliu creati, è versu una struttura di pruduzzione è gestione più veloce, più flexible è digitale cù u prughjettu di trasfurmazioni digitale iniziatu in linea. cù l'obiettivi 100 anni di a nostra Republica, hè in strada.

Cù l'investimentu in un novu furnace cù una capacità di 1.000.000 di tunnellate è un novu cunvertitore in l'area di l'acciaieri, a nostra capacità di produzzione ghjunghje à 3,5 milioni di tunnellate in tutti i prucessi di produzzione. Mentre commemoramu cun gratitudine è gratitudine i nostri impiegati è tutti i nostri dirigenti chì anu cuntribuitu à Kardemir, chì persegue successi sustinibili cù a fiducia è u sustegnu di tutti i residenti di Karabük è i nostri stakeholder, è chì hà fattu Kardemir unu di i più grandi stabilimenti industriali di u paese, avemu commemorate quelli chì sò morti, è vulemu bona salute à quelli chì sò vivi, è vi auguru longa vita. Salutu tutte e persone di Karabük è i nostri impiegati, cù a speranza chì u nostru mondu è u nostru paese, chì passa per tempi duri per via di l'epidemie di coronavirus, ripiglià i ghjorni sani u più prestu pussibule.

Felice 83 anniversariu di Karabük è Kardemir ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*