Ponti rotanti di a ferrovia TCDD

tcdd railway doner ponti
tcdd railway doner ponti

U ponte giranti utilizatu per cambià a direzzione di i treni in a stazione di Konya hè statu custruitu in u 1935. U ponte rotativu, chì hè sempre attivu, hè adupratu per cambià a direzzione è parcheghja e locomotive in l'area di almacenamento chjusa circular.

Dapoi decennii, i ponti giranti sò serviti in a maiò parte di e stazioni principali è i depositi ferroviari in Turchia. I primi chì venenu in mente sò Haydarpaşa, chì hè attivu da u 1932, Eskişehir, chì hè in serviziu da u 1926, è i ponti giranti Adana, chì sò stati aperti in u 1836. In più di questi, ci sò 26 ponti giranti chì operanu sempre in tutta a Turchia. 7 ponti giranti sò fora di serviziu è stanu inattivi oghje. Hè statu prupostu di trasfurmà sti strutturi assai estetichi è interessanti in musei ferroviari, è sò stati fatti studii incuraghjiti per questu scopu.

Ogni ponte giranti in tutta a Turchia hà una storia diversa. Per esempiu, u primu ponte giranti di Turchia hè statu messu in serviziu in Uşak in u 1886. Malgradu i 200 anni chì sò passati, stu ponte hè statu rinnuvatu constantemente cù travaglii di mudernizazione è hè sempre in serviziu oghje. A storia di u ponte giranti in Kargamış, una cità di Gaziantep, hè assai diversa. Stu ponte girannu, chì fù messu in serviziu in u 1922 è ùn hè più attivu oghje, fù purtatu à Carchemish da Aleppu dopu un longu viaghju.

Mentre a mudernizazione di i ponti giranti in Turchia cuntinueghja è novi ponti rivolti sò custruiti ogni annu, i ponti giranti in u mondu crescenu rapidamente. Oghje, i ponti giranti venenu à l'aiutu di i ferroviari in America, Europa, Asia è Africa, è u so numeru cresce ogni ghjornu. Sti veiculi estetichi ma isolati di e ferrovie cumpienu oghje e so funzioni è facenu a nostra vita più faciule.

2 Comments

  1. L'imaghjini di u ponte rotanti (plaktorna) di i veiculi ferroviari in u video hè stata presa in u Centru Logisticu Samsun (Gelemen) è appartene à a Direzzione Samsun Warehouse.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*