U 77 per centu di e cumpagnie chì dumandanu l'indennità di travagliu di cortu tempu cù menu di 10 impiegati

U percentualità di e cumpagnie chì dumandanu l'indennità di travagliu di cortu tempu sò quelli chì anu menu di dui impiegati
U percentualità di e cumpagnie chì dumandanu l'indennità di travagliu di cortu tempu sò quelli chì anu menu di dui impiegati

Zehra Zümrüt Selçuk, Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, hà fattu valutazioni nantu à l'agenda.

Spieghendu chì anu cuminciatu à travaglià per furnisce servizii suciali à i citadini da u mumentu chì u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19) hè statu vistu, u Ministru Selçuk hà ricurdatu chì i rapporti di salute è e prescrizioni di i malati cronichi, chì scadenu u 1 di ghjennaghju è dopu, serà validu in stu prucessu.

U Ministru Selçuk hà enfatizatu chì i servizii 227 di u Ministeru sò furniti in l'ambiente digitale è chì cunsiglianu à i citadini di ùn esce micca, salvu chì hè necessariu.

Selcuk, chì hà datu infurmazioni nantu à l'aiuti fatti finu à avà, hà dettu: "Avemu 1003 fundazioni d'assistenza suciale è di sulidarità in tutta a Turchia. Mandemu azioni periodiche à e nostre fundazioni ogni mese. Finu à u mese passatu, avemu mandatu 135 milioni di lire à u campu. Da u mese passatu, avemu aumentatu sta cifra à 180 milioni di lire cù l'appruvazioni di u nostru presidente. Aumenteremu stu numeru ancu di più in i ghjorni à vene. Dunque, cuntinuemu à risponde à i bisogni di i nostri citadini cù azioni periodiche ". disse.

"I criterii per a seconda fase di u prugramma di sustegnu suciale sò determinati"

U Ministru Selçuk hà dichjaratu ch'elli cercanu di riduce l'impattu socio-ecunomicu è u pesu di u coronavirus nantu à i citadini è hà dettu:

"In questu sensu, avemu annunziatu un prugramma di sustegnu suciale sottu u Pacchettu Scudu di Stabilità Ecunomica. Travagliemu assai strettamente cù u nostru Ministeru di u Tesoru è di e Finanze. Ci hè 3 fasi sottu u prugramma di assistenza suciale. In a prima fase, avemu u scopu di ghjunghje à i nostri citadini, chì sò in u gruppu di redditu più bassu di a nostra sucità, è avemu ghjuntu à 1 milioni 2 mila famiglie. Avemu mandatu 111 lire à ognuna di queste famiglie.

In a seconda fase, avemu stabilitu certi criterii è creanu quelli criteri, è avà darà 2 lire più à i nostri citadini. In questu cuntestu, vulemu ghjunghje à 1000 milioni 2 mila famiglie. A Fase 300, invece, serà basatu nantu à a dumanda, è u nostru travagliu infrastrutturali cuntinueghja. Ùn vulemu micca citatini lasciati intaccati durante stu prucessu ".

Dichjarà chì un annunziu serà fattu nantu à u situ web di u Ministeru in quantu à u sustegnu, u Ministru Selçuk hà dumandatu à i citadini di ùn s'appoghjanu micca in altri annunzii è missaghji WhatsApp.

Dichjarà chì ùn ci hè micca bisognu di dumandà per e fasi 1 è 2, Selçuk hà enfatizatu chì a fase 3 serà basata nantu à a dumanda.

"Furniremu un supportu di redditu trà 1752 Lire è 4 mila 380 Lire à i nostri Impiegati"

U Ministru Selçuk, nantu à a quistione di l'Indennità di Travagliu Cortu, hà dichjaratu chì questu hè un prugramma chì mette in azzione in casu chì l'attività in ogni locu di travagliu si ferma completamente o parzialmente o hè ridutta da un terzu.

Selcuk hà spartutu l'infurmazioni seguenti, dicendu chì a media serà presa nantu à i guadagni basati nantu à a prima per l'ultimi 12 mesi è u 60 per centu di i guadagni grossi di l'impiegati in l'indennità di travagliu breve serà datu:

"Quandu dite chì u 60 per centu di questu ingressu grossu, u 40 per centu hè pensatu per stà, ma ùn hè micca. Quandu avemu chjappu in a reta, sta tarifa cresce à 75-78 per centu. U nostru impiigatu, chì u salariu mediu grossu per l'ultimi mesi 12 hè 2943 TL, riceverà finu à u 75% di u so salariu. Pagheremu una tassa trà 1752 lire è 4 mila 380 lire è furnisce un supportu di redditu à i nostri impiegati in questu periodu ".

Ricordendu chì in u scopu di l'Indennità di Travagliu Cortu, e cundizioni di l'applicazione sò state simplificate, u numeru di documenti richiesti hè ridutta, u numeru di ghjorni per pagà 600 prime hè ridutta à 450, è a cundizione d'esse sottumessu à un serviziu di 120 ghjorni. contrattu à 60 ghjorni, Selçuk hà enfatizatu chì anu permessu à più impiegati di prufittà di stu sustegnu.

"Aspittemu l'applicazioni da e imprese chì sò state chjuse per forza maiò". Selcuk, chì hà fattu a chjama, hà dichjaratu ch'elli stanu pruvatu à finalizà l'applicazioni u più prestu pussibule. Apuntendu chì stu supportu prutege l'impiigatu è u patronu, Selçuk hà ricurdatu chì ùn ci hè micca discriminazione trà u settore è u numeru di l'impiegati in l'applicazioni.

"77% di e nostre imprese candidate anu menu di 10 impiegati"

U Ministru Selçuk hà dettu: "Finu à avà, u 77 per centu di e nostre cumpagnie chì anu dumandatu l'Indennità di Travagliu Cortu sò e nostre cumpagnie cù menu di 10 impiegati". disse.

Dichjarà chì u prucessu di candidatura serà validu per 3 mesi, Selçuk hà dettu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà l'autorità di allargà stu periodu se necessariu.

Zehra Zümrüt Selçuk, dumandata nantu à e misure in case di anziani è altre istituzioni di cura, hà dichjaratu chì sò state pigliate misure assai strette, una misurazione di a temperatura hè stata fatta ogni 6 ore, è una prohibizione di visitatori hè stata imposta à l'istituzioni. Selçuk hà dettu: "Finu à avà, cuntinuemu à piglià e nostre precauzioni in e nostre case di cura è i centri di cura à a luce di e regule stabilite da u Ministeru di a Salute. Facemu i cuntrolli ". usatu a frasa.

"Ancu s'è e nostre distanze sò luntanu, i nostri cori ùn deve esse luntanu"

U Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, Selçuk, quandu hà dumandatu i so cunsiglii per e famiglie, hà dettu:

"Stà in casa ci hà datu l'uppurtunità di passà più tempu cù e nostre famiglie è i nostri amati. Ci fa ancu vede più. Pudemu ancu aduprà stu prucessu per compie parechje attività chì vulemu fà, ma ùn ponu micca cumpletu per via di a vitezza di u mondu. Passemu più tempu inseme cù i nostri amati. Cumpitemu i nostri affari infiniti, i libri chì ùn pudemu micca leghje, i nostri passatempi. Credu chì in questu prucessu, e nostre famiglie diventeranu ancu più vicine l'una à l'altru ".

Per e famìglie, Selçuk hà dettu: "A vita si mette in casa, dicemu di stà in casa. U più impurtante, a vita si mette in a famiglia. Ùn stemu micca a mità, stemu in casa. Avemu parechje opportunità digitale, chjamemu i nostri anziani. Ancu s'è a nostra distanza hè luntanu, i nostri cori ùn sò micca luntanu. Mentre mantenemu i nostri cori vicinu, spergu chì e nostre famiglie seranu più vicine l'una à l'altru ". hà datu u vostru missaghju.

"Superemu stu prucessu è a produzzione cuntinuerà sempre"

In risposta à a quistione nantu à e misure pigliate per impediscenu a vita di u travagliu da esse affettata negativamente da u prucessu, Selçuk enfatizatu chì u so scopu principale hè di prutezzione è di aumentà l'impiigatu, u patronu è l'impieghi. Ricordendu chì l'Indennità di Travagliu Cortu hè stata messa in usu, i periodi di travagliu compensatori sò stati aumentati da 2 mesi à 4 mesi, è misure sò state pigliate cù u Pacchettu di Stabilità Ecunomica, "Hè assai impurtante per prutege l'impieghi è l'impiegati. Perchè avemu da passà stu prucessu è a produzzione cuntinueghja sempre. A nostra ecunumia continuerà sempre à esse viva ". hà fattu a so valutazione.

Sottulintendu chì sò in cuntattu cuntinuu cù i ministeri pertinenti è l'urganisazione non-guvernamentale, in particulare u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze, per eliminà i prublemi in u campu, Selçuk hà dettu: "Sempre dicu à i nostri patroni; Passeremu stu prucessu difficiule inseme. Hè assai impurtante di prutezzione di u travagliu. Credu chì supereremu stu prucessu pruteggendu l'impieghi, a pruduzzione cuntinua è u sustegnu di u redditu per i nostri citadini ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*