Localizazione in Sistemi Ferroviari è I Nostri Marchi Naziunali

localizzazione in sistemi ferroviari è i nostri marchi naziunali
localizzazione in sistemi ferroviari è i nostri marchi naziunali

Da u 1856 à u 1923, u nostru paese hà ereditatu una ferrovia di 4.136 chilometri da u periodu ottomanu. Duranti u periodu Republicanu, circa 3.000 1950 km di ferrovie sò stati custruiti per accelerà l'investimenti ferroviari. Finu à u 3.764, un totale di 42 chilometri di rete ferroviaria hè stata ghjunta. In questu periodu, u trasportu di passageri era 68% è u trasportu di merci era 1940%. U prugressu di e rete di ferru, chì si rallenta dopu à u 1950, hà avutu una longa pausa per più di mezu seculu dapoi l'anni 1950. Stu pirìudu, quandu i rails d'acciaio succumbenu à i roti di gomma, era ancu ricurdatu cù uni pochi di passi fatti nantu à a strada di a naziunalisazione. KARAKURT pruduciutu in Eskişehir è BOZKURT fabbricatu in Sivas sò passati in a storia cum'è a prima locomotiva a vapore domestica, è a vittura Devrim prodotta in Eskişehir hè passata in a storia cum'è a prima automobile domestica. L'annu 2003 hè stata una tappa per e ferrovie, in un tempu chì a speranza era pensata persa in i sistemi di trasportu ferroviariu è urbanu, chì sò stati trascurati da u 2003 à u 2023. In questu novu periodu, i miri di u 15 sò stati stabiliti, è dopu ci sò stati grandi sviluppi in i rails d'acciaio. I prughjetti chì sò stati lasciati a putreri nantu à i scaffali polverosi sò stati tolti da i scaffali unu à unu, è i prughjetti giganti chì portanu Turchia à u futuru in i ferrovie sò stati implementati in l'ultimi XNUMX anni.

Turchia hà scontru à YHT cù l'apertura di a linea Ankara-Eskişehir in 2009 è diventa u 8u paese in u mondu è u 6u in Europa cù a tecnulugia YHT. Da una banda, a nostra capitale era cunnessa cù cità cum'è Eskişehir-Konya-Istanbul da u Trenu d'Alta Velocità, da l'altra banda, l'Asia è l'Europa eranu cunnessi cù MARMARAY. U prughjettu Silk Road, u nostru sognu di 150 anni, hè statu realizatu cù a linea Baku-Tbilisi-Kars (BTK). I prughjetti MARMARAY è BTK, chì furnisceranu un trasportu ferroviariu ininterrottu da Pechino à Londra, sò diventati l'indicatore di a futura faccia di Turchia, chì cambia è si sviluppa in u mondu sanu. Dopu à e linee di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Karaman-Eskişehir è Ankara-Istanbul; Ankara - İzmir, Ankara - Sivas, Ankara - Bursa E linee YHT seranu finite prestu, è 46 di e nostre cità, chì currispondenu à u 15% di a pupulazione di u paese, seranu cunnessi l'una cù l'altru cù YHT, è grandi aumenti seranu ottenuti in u numeru di visite interurbani cummirciali, culturali è turistiche.

In u trasportu urbanu, sò stati implementati Marmaray in Istanbul, Egeray in Izmir, Başkentray in Ankara, Balray in Balıkesir è Gaziray in Gaziantep. Attualmente, Turchia hà un totale di 12 chilometri di rete ferroviaria. Oghje, in cunfurmità cù l'obiettivi per u 710, 2023 mila km di treni à alta velocità, 10 4.000 km di novi linee di treni cunvinziunali, i travaglii di elettrificazione è di signalizazione cuntinueghjanu à grande velocità. Cù e linee di treni d'alta velocità in 2023, un totale di 25.000 2035 km, è in 30.000 XNUMX XNUMX km. i obiettivi ferroviari sò previsti per esse rializatu. Marmaray, u prughjettu di u seculu, a custruzzione di u quali hè statu finitu finu à oghje, inseme cù u tunnel di tubu Eurasia Bosphorus, u terzu Ponte Bosphorus è i novi prughjetti di metro chì sò sempre in custruzzione.Metro in ogni locu, metro in ogni locu " A lunghezza di a linea di u sistema ferroviariu urbanu, chì hè destinata à esse cumpletata cù u slogan, aumenterà à 2023 km finu à u 740, è più di 2030 km finu à u 1100. Inseme cù i sistemi ferroviari urbani custruiti o da esse custruitu in altre pruvince, a linea tutale. a durata di i sistemi Urban Rail in tuttu Turchia cuntinueghja finu à 2035. Righjunghji 1500 km. In linea cù tutti questi obiettivi è piani, a parte di u trasportu ferroviariu in 2023; In Turchia, induve l'obiettivu hè di ghjunghje à u 10% in u trasportu di passageri è u 15% in u trasportu di merci, hè previstu di aumentà sti tassi à u 2035% in u trasportu di passageri è u 15% in u trasportu di merci per u 20. Inoltre, era destinatu à equipà a reta ferroviaria cù infrastrutture di trasportu intelligenti è sistemi di suluzione in modu per assicurà l'integrazione cù altri sistemi di trasportu publicu è centri logistichi, è una grande impurtanza hè stata attribuita à i sistemi di trasportu intelligenti. Cum'è in tutti i settori di trasportu, u grande cambiamentu di e ferrovie avà ci mostra i seguenti:

A mubilizazione ferroviaria, chì hà iniziatu in i primi anni di a Republica, ma hè stata chjusa dapoi u 1950, hà tornatu in strada cù i grandi investimenti fatti in a ferrovia è hà cuminciatu à sviluppà novu cù i disgraziati prughjetti ferroviari di l'Anatolia. Mentre tutti questi sviluppi si sò accaduti, i membri ARUS, fundati in u 2012, cuminciaru à lancià e nostre marche naziunali è naziunali una per una in cunfurmità cù u so spiritu di unità è sulidarità, u travagliu in squadra è i scopi, è finu à avà, 8 marche naziunali è 184 marca naziunale. i veiculi sò stati pruduciuti in u paese.

Cù a circular numerata 07.11.2017/2017 nantu à l'usu di i prudutti domestici in i Sistemi Ferroviari, publicata u 22 è publicata da u Primu Ministeru, nantu à l'usu di almenu 51% di i prudutti domestici in Sistemi Ferroviari, a cuntribuzione domestica in Sistemi Ferroviari hè diventata. una pulitica statale.

Cù u regulamentu "Procedures and Principles Regarding the Implementation of the Industry Cooperation Program" (SIP), appruvatu da a Presidenza data di 15 August 2018 è numeratu 36, u prucessu di localizazione è a produzzione di marca naziunale in l'acquistu publicu è municipale hè diventatu ufficiale.

Pruduzzione di almenu 18.07.2019% di marche lucali è naziunali in sistemi ferroviari finu à u 1225 in u 11u Pianu di Sviluppu publicatu in cunfurmità cù a decisione datata 2023 è numerata 80, situata strategicamente in u settore di i veiculi di trasportu ferroviariu, chì hè trà i settori prioritari in l'Industria 18 è Strategie Tecnulugia publicatu u 2019 September 2023. Decisioni sò state pigliate à sviluppà materiali, pruducia prudutti naziunali è uriginale, è e strategie industriali sò stati determinati.

Dunque, i membri di ARUS riceveranu circa 2035 treni d'alta velocità è 96 Metro, Tramway è Veiculi Light Rail (LRT), 7000 Locomotive Elettriche, 250 Locomotive Diesel, 350 treni suburbani è migliaia di vagoni di passeggeri è di merci, chì saranu offerti. finu à u 500. 30 miliardi d'euros, inseme cù tutti l'investimenti infrastrutturali cumpresi l'elettrificazione è a signalizazione, feranu una cuntribuzione significativa à mantene almenu 70 miliardi d'euros in l'ecunumia di u paese, cù a stipulazione chì 60% à 80% di circa 50 miliardi d'euros seranu. usati, e marche naziunali seranu prudutte. . Queste novi pulitiche di produzzione domestica in i sistemi ferroviari aprenu a strada per altri settori, in modu chì almenu u 2035% di cuntribuzione domestica hè necessaria in l'offerta di acquisti di circa 700 miliardi d'euros, cumpresi i cumuni, in l'aviazione è a difesa, l'energia, i trasporti, a cumunicazione. , tecnulugie di l'infurmazione è settori di a salute previsti per esse tenuti finu à u 60. Sarà assicuratu chì 400 miliardi d'euros fermanu in l'industria di u nostru paese. Quandu u requisitu per un pruduttu di marca naziunale, per quale avemu i diritti di licenza per i prudutti finali, hè introduttu, in più di a cuntribuzione domestica di almenu 60% in queste specificazioni di compra, allora i roti di a nostra industria naziunale cumincianu à turnà rapidamente cum'è un paese indipendente in l'industria, u prublema di u disoccupazione è u deficit di u contu currente serà risolta è serà una di e dece più grandi ecunumie di u mondu.

Prughjetti di Treni di Marca Naziunale è Naziunale

Dui picculi locomotive a vapore, "Mehmetçik" è "Efe", prudutte in u 1957 in Eskişehir Cer Workshop cù mezzi completamente domestici, anu datu l'orgogliu di Eskişehir Cer Workshop è a speranza di pruduce grandi locomotive in u nostru paese. In u 1961, cù i sforzi di i travagliadori è l'ingegneri turchi, hè stata custruita a prima locomotiva turca à vapore cù 1915 cavalli, 97 tunnellate di pesu è 70 km / h di velocità.lupu neru" pruduciutu. In novu in u 1961, a prima vittura turca RIVOLUZIONEPruduciutu in e strutture di Tulomsaş in .

In u 1968, cù a licenza di a Cumpagnia Tedesca MAK, a pruduzzione di Locomotive di Maneuvering Diesel di tipu DH 360 cù 3600 Horsepower hè stata cuminciata è 1975 unità sò state prodotte finu à u 25.

In u 1968, cù l'accordu di licenza fattu cù a Cumpagnia Francesa Semt Pielstick, hè cuminciata a pruduzzione di 16 motori di tipu PA4 V185.

In u 1971, a prima Locomotiva Diesel Electric Mainline cù 2400 cavalli, 111 tunnellate è 39.400 kg di forza di trazione hè stata prodotta è i viaghji cuminciati in u quadru di l'accordu di locomotiva cù a cumpagnia francese Traction Export è di l'accordi di licenza di mutore cù i Chantiers de L'Atlantique. cumpagnia.

Finu à u 1985, 24000 unità di a DE 431 Diesel Electric Mainline Locomotive sò state prodotte.

In u 1986, a pruduzzione di a locomotiva cù l'impresa KRAUSS-MAFFEI di a Germania Occidentale, è a locomotiva Mainline è Maneuvering di strada DE 1100 cù 11000 Horse Power in u quadru di l'accordu di licenza di u mutore diesel cù a cumpagnia MTU, 1990 pezzi sò stati prudutti finu à 70.

In u 1987; In u quadru di l'accordu di licenza firmatu cù a Cumpagnia Americana EMD GENERAL MOTORS, sò state prodotte unità 2200 di locomotive Mainline di tipu DE 22000 cù 48 cavalli.

In u 1988, in u quadru di l'accordu di licenza di Locomotiva Mainline Elettrica cù a Cumpagnia Giapponese NISSHO IWAITOSHIBA, a produzzione di a Locomotiva Mainline Elettrica Tipo E 4300 cù 43000 Horse Power hè stata iniziata è un totale di unità 44 sò state prodotte.

In u 1994, senza alcun trasferimentu di tecnulugia, a produzzione di a Locomotiva Diesel Hydraulic Maneuvering di tippu DH 709 cù 7000 Horse Power, chì u so prughjettu, u disignu è a fabricazione appartene interamente à TÜLOMSAŞ per produzzione di tecnulugia, hà cuminciatu à pruduce 20 pezzi. In u stessu annu, a produzzione di DH 950 tippu Diesel Hydraulic Outline and Maneuver Locomotive cù 9500 Horsepower hè stata cuminciata è 26 sò stati pruduciuti.

Trà 2001-2003, 1000 unità di DH 10000 tippu Diesel Hydraulic Outline and Maneuver Locomotive cù 14 Horse Power sò state prodotte.

In u 2003, i primi 89 DE 33000 Locomotive Diesel Electric Mainline sò stati pruduciuti in u quadru di u trasferimentu di tecnulugia da a cumpagnia USA General Motors per risponde à a necessità di 6 Locomotive Mainline per TCDD. In u 2006, 83 di e 36 locomotive restanti sò state prodotte cù una cuntribuzione domestica di 51% è finu à u 2009, 47 locomotive sò state prodotte cù una tarifa di cuntribuzione domestica di 55%, è un totale di 89 locomotive DE 33000 si sò unite à a flotta TCDD.

Ottu di l'altre 68000 serie di locomotive Mainline Electric E80 sò state prodotte in Corea di u Sudu è i 8 restanti sò stati produtti in TÜLOMSAŞ cù una licenza di produzzione di 72 anni in u scopu di u prugettu è consegnati à TCDD.

Türkiye Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ) hà iniziatu a so attività in u 1951 sottu u nome di "Wagon Repair Workshop". In u 1961, u primu vagone hè statu pruduttu in u stabilimentu, chì hè statu trasfurmatu in Adapazarı Railway Factory in 1962. In u risultatu di l'attività di esportazione iniziata in u 1971, un totale di 77 vagoni sò stati esportati in Pakistan è Bangladesh. In u 1975, u stabilimentu, chì era chjamatu "Adapazarı Wagon Industry Institution", hà pruduciutu vagoni di passageru di tipu RIC à standard internaziunali.

A produzzione di serie suburbana elettrica hà iniziatu in u 1976 cù a licenza di Alstom, è un totale di serie 75 (unità 225) sò state prodotte è consegnate à TCDD. TÜVASAŞ, chì hà guadagnatu u so statutu attuale in u 1985, hà acceleratu novi prughjetti facendu sfondate in attività di ricerca è sviluppu è servizii di ingegneria, è ancu di vagoni di passageri è di fabricazione di serie elettriche. In u 1990, u novu vagone di lussu di u tipu RIC-Z è i prughjetti di vagoni di lussu cun aria condizionata è dormitori TVS 2000, chì sò stati maturati in cunfurmità cù i prughjetti pruduciuti in l'anni 1994 è cuncepiti da TÜVASAŞ, cuminciaru à esse fabbricati. Tutti i 23000 setti di treni suburbani, custituiti da trè vagoni di serie 32, chì sò previsti per esse fabbricati è furniti per esse operati nantu à e linee suburbane, sò stati messi in serviziu. U trasportu di passageri hà iniziatu cù l'autobus ferroviari in Eskişehir-Kütahya-Tavşanlı è Sivas Divriği, Zonguldak-Karabük linee cù 12 unità di 15000 unità di XNUMX serie di treni diesel in serie acquistate per u trasportu à media distanza.

Per a prima volta in Turchia, i disinni è i studii di prughjettu di i treni elettrici di corpi d'aluminiu à una velocità di 160 km / h sò stati realizati da TÜVASAŞ. In u scopu di stu prughjettu, 100 setti di treni di 20 veiculi sò previsti per esse cumpletati è messi in serviziu in 2022.

Turkey Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ); Hè stata messu in funziunamentu cum'è "Atelier di Trazione Sivas" in u 1939 cù u scopu di riparà e locomotive a vapore è i carri di merci utilizati da TCDD. In u 1953, hà cuminciatu à pruduce carri di merchenzie. Dopu à u 1958, hà cuntinuatu a so attività cum'è Fabbriche Ferroviari Sivas. In u 1961, cum'è gemello di Karakurt, hà travagliatu in Sivas Cer Atölyesi cù u "Steam" lucale è naziunale.BOZKURT locomotiva" hè statu pruduttu. Tüdemsaş, chì cuntribuisce à u sviluppu di u trasportu ferroviariu cù a riparazione di vagoni di merci è di passageri, a produzzione di ogni tipu di vagoni di merci è pezzi di ricambio, "New Generation National Cargo Wagon" hè statu cuncepitu in 2017 è 150 unità sò state prodotte.

U Prughjettu di u Trenu Naziunale, chì hè statu annunziatu à u publicu per a prima volta u 17.12.2013, hè stata pianificata per esse realizatu cum'è 3 prughjetti separati cum'è Trenu Naziunale d'Alta Velocità, Trenu Naziunale Elettricu è Diesel è Carru Naziunale di merci. I prughjetti, chì avanzanu à piena velocità in tutti i rami 3 è realizati cù un totale di 1856 persone da u publicu, u settore privatu è i rapprisentanti di l'università cum'è gestori, ingegneri, scientisti è squadre tecniche, sò ghjunti à a fine. A fase di pruduzzione di i prughjetti realizati da TÜLOMSAŞ, chì pruducerà u Trenu Naziunale d'Alta Velocità, TÜVASAŞ, chì pruducerà i Treni Naziunali Elettrici è Diesel, è TÜDEMSAŞ, chì pruducerà u Vagone Naziunale di Carichi, hè passata. . I clusters ITU, TUBITAK, ASELSAN, ARUS è RSK anu participatu à prughjetti naziunali cum'è stakeholder.

Era destinatu à pruduce set YHT di marca originale è naziunale cun un tassu di cuntribuzione domestica di 250% à 53% in Treni d'Alta Velocità cù una velocità di 74 km / h, chì sò stati messi in offerta da TCDD. Cù stu prughjettu, hè previstu chì Turchia avarà tutti i diritti di licenza è a tecnulugia YHT di nova generazione cù l'uppurtunità di vende à l'esteru senza restrizioni.

A dumanda è u sustegnu di TCDD sò stati furniti da TÜLOMSAŞ, una filiale di TCDD, in cuuperazione cù u Centru di Ricerca TÜBİTAK Marmara è l'ITU. E-1000 National Electric Maneuver locomotiva livellu più altu dopu Locomotiva elettrica naziunale di tipu E-5000 Prughjettu di sviluppu principiatu. In u risultatu di u prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 2021, serà pruduttu in e instalazioni TÜLOMSAŞ. Locomotiva elettrica naziunale di tipu E-5000Hè previstu di chjappà i rails cum'è u veiculu ferroviariu più putente cuncepitu è ​​fabbricatu in Turchia.

Un pruduttu di nova generazione è amichevule à l'ambiente chì emerge da u travagliu duru di e squadre tecniche TÜLOMSAŞ, TCDD Tasimacilik è ASELSAN. Locomotiva di manovra HSL 700hè stata esposta à a fiera Innotrans 2018 di Berlinu. U prughjettu, chì hà iniziatu cum'è un prughjettu di mudernizazione, hè diventatu un novu prughjettu di locomotiva cù i piani à longu andà di TCDD Tasimacilik è l'applicazione di cuncepimentu di novi sviluppi tecnologichi da TÜLOMSAŞ è ASELSAN. L'efficienza hè stata aumentata usendu un mutore diesel più adattatu per l'HSL 700, chì hè statu cuncepitu cum'è una marca naziunale è naziunale. HSL 700 cù batterie Li-Ion di nova generazione usa u mutore di trazione elettrica à l'iniziu è à l'arrestu. A locomotiva, chì hà freni rigenerativi, almacena energia elettrodinamica durante u frenu è l'atterrissimu in batterie. I tassi di emissioni di a locomotiva ecologica sò ancu minimizati. A locomotiva sviluppata serà aduprata cum'è un veiculu di salvezza in i tunnel, in particulare in grandi fabbriche è centri di mantenimentu ferroviari. I costi di mantenimentu di HSL 700 sò stati ridotti grazia à menu usu di u mutore diesel è di u sistema di frenu elettro-pneumaticu, è i costi di l'energia sò stati ridotti grazia à l'usu di muturi elettrici. In a nova locomotiva, ci hè ancu a pussibilità di carica esterna in i magazzini. A locomotiva, chì pesa 68 tunnellati è pò accelerà à 80 km / h, hà una putenza di 700 kW. HSL 700, un pruduttu di a cooperazione di TÜLOMSAŞ è Aselsan, serà utilizatu da TCDD Tasimacilik in u primu locu. Un'altra nova generazione presentata à a fiera Eurasia Rail Izmir 2019 DE10000 locomotivaA funzione prominente di u sistema di cuntrollu hè chì u sistema di cuntrollu raccoglie circa 200 dati diffirenti durante u viaghju è l'almacene cum'è dati digitale. Sti dati sò usati per informà / avvistà u meccanicu mentre guidanu, per monitorà a locomotiva remotamente, per registrà i malfunzionamenti, è per creà statistiche nantu à l'abitudini di usu di u meccanicu. A locomotiva, chì pesa 68 tunnellate, pò ghjunghje à una vitezza di 80 km / h.

TÜLOMSAŞ hà finitu cù successu e teste di u Motore Diesel TLM1000 Naziunale è Naziunale 6 HP è si trasferì à a fase di produzzione di massa.

U prughjettu, chì hà una putenza di 750 kW, hè statu preparatu in cuuperazione cù Tülomsaş è Tübitak MAM. Attualmente, i studii di naziunalisazione cum'è u Prughjettu Locomotive di u tipu Co-Co di nova generazione di diesel, u Prughjettu di Motore Diesel di 8 cilindri 1200 HP di nova generazione, u Prughjettu di Carru di GPL, u Prughjettu di Carru di Lutti di Incendiu è u Prughjettu di Modernizazione di Motori Diesel cuntinueghjanu.

Veiculi di u Sistema Ferroviariu di Marca Naziunale è Naziunale

In u nostru paese, 1990 diverse marche di Siemens, Alstom, Bombardier, Hyundai Rotem, H.Eurotem, ABB, CAF, Ansaldo Breda, Skoda, CSR, CNR, Mitsubishi, Rotterdam SG12, MAN Düewag, V.Gotha sò stati acquistati da 14 diverse. paesi dapoi 2. 10 veiculi cù un valore tutale di 3516 miliardi € sò stati acquistati. Questi veiculi sò attualmente in serviziu in 12 pruvince, à dì Ankara, İstanbul, İzmir, Bursa, Eskişehir, Kayseri, Konya, Kocaeli, Adana, Samsun, Gaziantep è Antalya. Pezzi di ricambio da diverse marche, perdita di valuta straniera, costu d'inventariu, mantenimentu-riparazione, travagliu, etc. Cù e spese extra, u nostru paese hè diventatu un dipendente straneru cumpletu. Quessi anu purtatu un costu addiziale di circa 10 miliardi € è ci costanu 20 miliardi € in totale.

In u risultatu di e grandi lotte chì ARUS hà datu da a so creazione, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà purtatu un requisitu di cuntribuzione domestica di 2012% per i veiculi di metro 324, chì l'offerta hè stata fatta in 51, è sta cundizione hè diventata una tappa in u nostru paese. . In tutti l'offerta fatta dopu à sta data, i tassi di i piani domestici righjunghjinu u 60%, è e nostre marche naziunali cuminciaru à apparisce una per una.

  Sistemi Ferroviari Furnitu da Purtendu Esigenza di Cuntribuzione Domestica in Offerte

I migliori esempi di questu Durmazlar 18 tramvii Silkworm è 60 veiculi di trasportu ligeru di Green City LRT pruduciuti da a nostra cumpagnia per a municipalità metropolitana di Bursa, Durmazlar 18 tramvie naziunali Panorama prodotte da a nostra cumpagnia per a municipalità metropolitana di Kocaeli è 8 per a municipalità metropolitana di Samsun, 30 tram prudutte per a municipalità metropolitana di Istanbul, Bozankaya 30 tram di marca naziunale Talas pruduciuti da a nostra cumpagnia per a municipalità metropolitana di Kayseri è 18 tram di marca naziunale di Istanbul prodotte da u trasportu di Istanbul per Istanbul BB. Oghje, sti veiculi serve in e nostre cità di Istanbul, Bursa, Kayseri, Samsun è Kocaeli.

  Sistemi di Trasportu Ferroviariu Naziunale è Naziunale

U livellu di cuntribuzione domestica hà superatu u 2012% in a produzzione di 700 veiculi di trasportu ferroviariu di marca naziunale è naziunale, cumpresu l'HSL 184, chì sò stati pruduciuti in u nostru paese è serve in e nostre cità dapoi u 60.

Bozankaya 88 vitture di metro per a linea Bangkok Greenline è 105 corpi di metro per a linea Bangkok Blueline sò state prodotte cù a nostra cumpagnia è consegnate à a municipalità di Bangkok. Prestu Bozankayahà vintu l'offerta per 16 Tram per a cità di Timisoara, è 16 Tram per a cità di Iasi, in Romania. Durmazlar, hà vintu l'offerta per 24 tram in Pulonia è hà iniziatu i so primi spedizioni. Durmazlar, hà ancu vintu l'offerta per 100 Tram in Romania è l'offerta per i veiculi Tram 213 in H.Eurorem Polonia. Cusì, i membri di l'ARUS cuminciaru à exportà micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu.

  Sistemi di Trasportu Ferroviari Naziunali è Naziunali esportati

CUMPIA SISTEMA RAIL PAESI DI EXPORTA VEHICULO, UNITÀ  
Bozankaya vagone di metro Thailand 88
Bozankaya Tram Romania 32
Durmazlar Tram Poland 24
Durmazlar Tram Romania 100
H.Eurotem Tram Poland 213
                         TOTALE                                    457

Prughjettu Naziunale di Segnale

Per a prima volta in u nostru paese, in u scopu di u prugramma TUBITAK 1007, cù u scopu di naziunalizà i sistemi di signalazione furniti da l'esteru in i prughjetti ferroviari; Cù a cooperazione di TCDD, TÜBİTAK-BİLGEM è ITU, u Prughjettu Naziunale di Segnale Ferroviaria (UDSP) hè statu finitu cù successu è i studii di prototipu sò stati cumpletati è cumissioni in a stazione Adapazarı Mithatpaşa. In u scopu di u prughjettu, trè cumpunenti principali, vale à dì u sistema interlocking (centru di decisione di u sistema di signalazione), u centru di cuntrollu di u trafficu è u simulatore di hardware, chì hè cunsideratu l'elementu più impurtante di i sistemi di signalazione, sò stati sviluppati cù risorse naziunali. Hè destinatu à espansione u Sistema Naziunale di Segnale Ferroviaria in tuttu u paese, è i studii di pruduzzione di signalazione naziunale sò stati iniziati trà Afyon-Denizli-Isparta / Burdur è Denizli-Partners. Cù a fine di sta linea, per a prima volta in e nostre rete, un prughjettu di signale cù u disignu è a produzzione naziunale serà realizatu nantu à un segmentu di linea principale. In u scopu di u prugettu; Stazioni Horsunlu-Buharkent nantu à a linea Denizli-Ortaklar sò stati cumissioni. I sistemi di interlocking di signali naziunali sò realizati da TUBITAK, è i travaglii di signalazione di strada sò realizati da TCDD.

Un altru prughjettu Naziunale di Signaling Metro Driverless, lanciatu in 2018, cuntinueghja à piena velocità cù a cooperazione di Metro Istanbul A.Ş, TÜBİTAK BİLGEM è ASELSAN. Più di 2021 ingegneri di R&D travaglianu in u prugettu, chì serà messu in opera in 100. Quandu u prugettu hè finitu, a tecnulugia di Signaling Metro Basata in Comunicazione, pusseduta da solu cumpagnie 5-6 in u mondu, serà sviluppata interamente cù i mezi naziunali è a dependenza straniera serà eliminata.

Bisogni di u Sistema Ferroviariu di Turchia, Importanza di a Produzione di Marca Naziunale è Naziunale

Cù e linee di treni d'alta velocità in 2023, un totale di 26.000 2035 km, è in 30.000 un totale di XNUMX XNUMX km. i obiettivi di a ferrovia sò stati previsti per esse rializatu. In linea cù questi scopi,

10.000 km di nova linea ferroviaria à alta velocità seranu custruiti.

5.000 km di novi linee di ferrovia cunvinziunali seranu custruiti.

Sicondu l'ordine di priorità per esse determinatu secondu a densità di u trafficu, 800 km di a reta esistente seranu fatti in doppia linea.

8.000 km di linee seranu elettrificate secondu l'ordine di priorità da esse determinatu secondu a densità di trafficu.

Per signalà tutte e linee, a signalazione di a linea di 8.000 km serà cumpletata.

Ogni annu, almenu 500 km di rete ferroviaria esistente seranu rinnuvati è i so standard seranu elevati.

Veiculi di u sistema ferroviariu richiesti:

96 treni à grande velocità

7000 metro, tram è veiculi di ferrovia leggera (LRT),

250 locomotive elettriche,

Locomotiva Diesel 350,

Set di 500 pezzi suburbani

30.000 carri di passageri è di merci

Se tutte queste infrastrutture, superstrutture è veiculi cù un valore tutale di 70 miliardi d'euros sò prudutte cù almenu 11% à 60% di cuntribuzione domestica in linea cù e decisioni di u 80u Pianu di Sviluppu è u pruduttu finali hè incurunatu cù a marca naziunale, sta figura serà. esse almenu 50 miliardi d'euros. L'acqua permetterà di fà novi investimenti in a nostra industria naziunale è farà una grande cuntribuzione à u nostru paese à esse trà e prime 10 ecunumie trà l'ecunumia sviluppata in u mondu.

Dr. İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*