Maschere da a Municipalità Metropolitana di Bursa, Azzione da i Cittadini

maschere da a municipalità metropolitana di Bursa, da i citadini
maschere da a municipalità metropolitana di Bursa, da i citadini

E squadre di a Municipalità Metropolitana anu distribuitu maschere gratuite à i citadini nantu à e linee di metro, i veiculi di trasportu publicu, i mercati è e piazze di a cità "in u scopu di i so sforzi per cumbatte coronavirus".

L'applicazione, realizata da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, hà iniziatu à a Stazione Bursaray Şehreküstü. I citadini chì arrivanu à a stazione è chì partenu da u metro sò stati accolti da e squadre municipali. Aduprendu u disinfettante per e mani furnitu per elli, purtendu e so maschere protettive è acquistendu kit di mani chì cuntenenu agenti di pulizia, i citadini cuntinueghjanu in modu sicuru. In seguitu, u travagliu cuntinuau in a Piazza Şehreküstü è dopu in u mercatu stabilitu in u District Millet.

Nutendu chì attività simili cuntinueghjanu in diverse zone di Bursa, in particulare i veiculi di trasportu publicu è i spazi interni, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana Mehmet Fidan hà dettu chì anu firmatu stu studiu contru l'epidemie di virus chì hà circundatu u mondu. Enfatizendu chì a pratica cuntinuerà in tuttu u ghjornu, Fidan hà dettu: "Invitemu i nostri citadini à mantene a so distanza suciale è rispettà e chjama di l'autorità in questa direzzione. In particulare ricumandemu à e persone di più di 60 anni è di menu di 20 di stà in casa. "Inseme, cum'è nazione è statu, elimineremu stu virus da u nostru paese u più prestu pussibule", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*