U Ministeriu di l'Interior estende a Banna di Entrata è Esci à 31 Cità di 15 Ghjorni

u ministeru di l'internu hà allargatu a pruibizione di l'entrata è di a surtita da a cità di ghjornu
u ministeru di l'internu hà allargatu a pruibizione di l'entrata è di a surtita da a cità di ghjornu

Cù a circular addiziale nantu à e misure d'entrata è di uscita di a cità mandata da u Ministeru di l'Affari Interni à i 81 guvernatori provinciali, 30 pruvince cù statutu metropolitanu (Adana, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep). , Hatay, Istanbul, İzmir, Kahramanmaraş) , Kayseri, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Mardin, Mersin, Muğla, Ordu, Sakarya, Samsun, Şanlıurfa, Tekirdağ, Trabzon, Van) è Zonguldak per terra, aria è mare (pùblicu). trasportu, veìculu privatu, etc.) Tutte l'entrata / uscita da fà sò state allargate per altri 24.00 ghjorni, à partesi da 15 sta sera, secondu e prucedure è principii stabiliti prima.

In a circular mandata da u Ministeru à i guvernatori, u cuntattu fisicu, a respirazione, etc. L'impurtanza di assicurà assolutamente l'isolamentu suciale riducendu a mobilità suciale è u cuntattu interpersonale hè stata enfatizzata per gestisce u risicu di l'epidemie di Coronavirus (Covid-19), chì pò esse trasmessa assai rapidamente per diversi mezi è aumenta rapidamente u numeru di persone infettate. in tuttu u mondu, in termini di salute publica.

Altrimenti, a diffusione di u virus accelerà, aumentendu u numeru di casi è a necessità di trattamentu; Hè statu signalatu chì pruvucarà una seria deteriorazione di a salute publica è l'ordine publicu.

In a circular, hè stata ricurdata chì cù a circular di u Ministeriu datata u 03.04.2020, tutte l'ingressu / uscita per terra, aria è mare da 30 pruvince cù statutu metropolitanu è a pruvincia di Zonguldak sò stati limitati / pruibiti finu à 18:2020 u sabbatu aprili. 24, 00, è chì u periodu finisce da sta sera. Tuttavia, in a nova circular chì dice chì a minaccia di a malatia epidemica cuntinueghja in u nostru paese è in u mondu sanu, u Cunsigliu Scientificu hà urdinatu a continuità di e misure pigliate per gestisce u risicu di sta epidemia / contagiosa in termini di publicità. salute è ordine publicu, per assicurà l'isolamentu suciale, per mantene a distanza suciale è per mantene a rata di diffusione sottu cuntrullata è in cunfurmità cù e raccomandazioni fatte da u Ministeru di a Salute è l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Hè statu dichjaratu chì era decisu chì saria appropritatu di cuntinuà e restrizioni / divieti di entrata-uscita di a cità in pruvince metropolitane è a pruvincia Zonguldak.

In questu cuntestu;
  • 1- I nostri 30 pruvince cù statutu metropolitanu (Adana, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, Hatay, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Kayseri, Kocaeli, Konya, Martya, Manisa, Malatya). , Mersin , Muğla, Ordu, Sakarya, Samsun, Şanlıurfa, Tekirdağ, Trabzon, Van) è a pruvincia Zonguldak; Tutte l'entrata / uscita da e fruntiere pruvinciali per terra, aria è mare (trasportu publicu, veiculi privati ​​​​è pedoni, etc.) seranu temporaneamente fermate per un periudu di 18 ghjorni, à partesi da 2020 u sabbatu 24.00 d'aprile 15.
  • 2- Serà essenziale per tutti i nostri citadini chì vivenu / situati in queste pruvince per stà in e so pruvince per u periodu specificatu.
  • 3- E prucedure è principii è eccezzioni determinate da circulari precedenti in quantu à e restrizioni d'entrata è di uscita à e pruvince specificate seranu ancu valide dopu à 18:24 u sabbatu 00 d'aprile.
In a circular inviata à i guvernatori, u Ministeru di l'Affari Interni hà dumandatu chì e decisioni necessarie in quantu à e misure in questione sò prese d'urgenza da i Governatori / Governatori di Distrettu in cunfurmità cù a legislazione pertinente, è chì ùn sia micca causatu interruzzione in l'implementazione è chì ùn lagnanze esse causate.
I citadini chì ùn rispettanu micca e decisioni pigliate seranu sottumessi à ammende amministrative in cunfurmità cù l'articulu 282 di a Legge d'Igiene Publica, è l'azzione serà presa in cunfurmità cù l'articuli pertinenti di a Legge, secondu a situazione di a violazione, è l'azzione. i prucessi ghjudiziali necessarii seranu iniziati in u scopu di l'articulu 195 di u codice penale turcu in quantu à u cumpurtamentu criminale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*