U Trenu Giant Export Parte da Kars à l'Asia Centrale

Un trenu gigante d'esportazione partì da Kars à l'Asia Centrale
Un trenu gigante d'esportazione partì da Kars à l'Asia Centrale

Spieghendu chì i carichi sò consegnati à i paesi fratelli Azerbaijan, Kazakistan, Turkmenistan è Uzbekistan via a linea Baku Tbilisi-Kars Railway, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì da l'apertura di a linea BTK, u trenu più longu chì portava a carica più alta partì da Kars.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u cummerciu esteru di parechji paesi hè statu interrottu assai in u scopu di e misure di a nova generazione di coronavirus (Covid-19). U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì a Turchia hà pigliatu tutte e precauzioni è hà pigliatu un rolu impurtante in a continuazione di u cummerciu regiunale per via di a ferrovia senza cuntattu umanu, hà dettu: "In particulare in questu prucessu, parechji paesi di a regione anu cuminciatu à cummerciu nantu à u Baku- Linia ferroviaria Tbilisi-Kars (BTK). Attualmente, una quantità significativa di carichi hè trasportata nantu à a ferrovia mantenendu i prucessi di disinfezione senza cuntattu è elevati in u scopu di u novu tipu di misure di coronavirus ".

Spieghendu chì i carichi sò consegnati à i paesi fratelli Azerbaijan, Kazakistan, Turkmenistan è Uzbekistan via a linea Baku Tbilisi-Kars Railway, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì da l'apertura di a linea BTK, u trenu più longu chì portava a carica più alta partì da Kars.

"Stu trenu hè u trenu più longu mai operatu nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars"

Enfatizendu chì u trenu chì trasporta carichi in Azerbaijan, Kazakistan, Turkmenistan è Uzbekistan hè custituitu da 82 containeri, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì u trenu chì trasporta materiali d'esportazione pruduciutu in İzmir, Adana, Mersin, Kocaeli è Kütahya hè longu 940 metri, è hà dettu:
"Stu trenu hè u trenu più longu operatu finu à a linea Baku-Tbilisi-Kars. Partendu da Kars, si trasfirìu versu Georgia, a so prima tappa. Lascià a so carica in altri paesi nantu à a linea è ghjunghjerà in Uzbekistan à a fine di 9 ghjorni. In questu periodu di 9 ghjorni, tutti i carichi saranu spediti. A causa di u novu tipu di misure di virus corona, parechji paesi ùn anu pussutu furnisce i so bisogni. Cù stu trenu giganti, seremu capaci di furnisce i bisogni di i nostri paesi surelle cù prudutti turchi. Ci hè parechje articuli nantu à u trenu, da i materiali di pulizia à i prudutti di l'industria di l'automobile. Di sicuru, tutte e operazioni di trasportu sò realizate cumpletamente senza cuntattu umanu è sottumessi à prucessi intensivi di disinfezione ".

"Da u 3 di marzu à oghje, 3 mila tunnellate di carichi mutuali sò stati trasportati cù l'Iran cù 100 mila carri"

Spieghendu chì u trasportu stradale di l'Iran hè statu fermatu dopu à a dichjarazione di a pandemia da l'Organizazione Mondiale di a Salute, è chì dopu à a decisione in quistione, i bisogni di l'Iran sò stati soddisfatti, è u cummerciu di i paesi asiatichi nantu à l'Iran hè statu spustatu à a linea Baku-Tbilisi-Kars. , Ministru Karaismailoğlu hà dettu, Avemu pigliatu e misure necessarie da u mumentu chì a restrizione hè ghjunta. Dapoi u 3 di marzu, quandu i voli sò stati ripartiti nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars, avemu trasportatu 3 mila tunnellate cù l'Iran da 100 mila vagoni, è circa 350 mila tunnellate cù 55 vagoni da a linea Baku-Tbilisi-Kars, ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*