U presidente Sekmen hà participatu à u Cumitatu di u Trasportu

a vostra tabulazione di u presidente hà assistitu à u summit di trasportu
a vostra tabulazione di u presidente hà assistitu à u summit di trasportu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà scontru cù u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu nantu à u sistema di videoconferenza. AK Party Erzurum Deputati Prof. Dr. Recep Akdağ, Selami Altınok, Zehra Taşkesenlioğlu è İbrahim Aydemir anu participatu ancu à a riunione, induve u guvernatore di Erzurum, Okay Memiş, è u presidente provinciale di l'AK Party Erzurum, Mehmet Emin Öz, anu participatu ancu. À a riunione, induve u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di trasportu in Erzurum, u ministru Karaismailoğlu hà spressu a so opinione nantu à l'investimenti previsti da u guvernu per Erzurum è a regione. In a riunione, induve l'ultima situazione è e misure di trasportu pigliate durante l'epidemie sò state valutate, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì ùn ci sarà micca disturbazione in l'investimenti previsti da u ministeru.

TRANSPORTE DA SEKMEN

U sindaco di a municipalità metropolitana, Mehmet Sekmen, hà dettu à a riunione chì Erzurum hà scopi assai grandi in u campu di u turismu, in particulare l'estate è l'inguernu, è hà dichjaratu chì u trasportu hè un fattore assai impurtante per ottene questi scopi. Dichjarà chì vulianu un accostu speciale à Erzurum è a regione, in particulare in quantu à u trasportu aereu, u sindaco Sekmen hà dichjaratu ch'elli vulianu ancu purtà u sistema di trasportu ligeru à Erzurum. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì hà scambiatu opinioni cù a delegazione di Erzurum in a riunione tenuta via un sistema di videoconferenza, hà nutatu chì i prughjetti d'investimentu assai seri sò stati realizati in a Regione di l'Anatolia Orientale in termini di trasportu terrestre, aereu è ferroviariu, è informatu chì u dittu prucessu cuntinueghja senza alcuna disrupzione.

VALUTAZIONE RISULTATI DA U PRESIDENTE SEKMEN

Per d 'altra banda, u presidente Mehmet Sekmen, in a so valutazione dopu à a riunione cù u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì Erzurum diventerà ancu un centru di attrazione cù e so pussibulità è opportunità di trasportu. U presidente Sekmen hà dettu: "Avemu parlatu cù u nostru Ministru di prughjetti di trasportu chì sò strettamente ligati à a nostra pruvincia è a nostra regione, è avemu espresu e nostre richieste è aspettative. Avemu dichjaratu chì i tunnelli Dallıkavak è Kırık duveranu esse cumpletati u più prestu pussibule per ghjunghje u scopu principale di l'investimentu di u Tunnel Ovit, chì cunnetta Erzurum è a regione à u Mari Neru. Avemu avutu qualchì valutazione nant'à l'assi di u turisimu è di i trasporti, è avemu spartutu e nostre aspettative in questu sensu cù u nostru Ministru. U Ministru Çavuşoğlu hà vulsutu esse à l'aise in quantu à l'investimenti di trasportu chì sò strettamente ligati à Erzurum è a regione. Ringraziemu ancu u Ministru per u so interessu vicinu è soprattuttu per u so avvicinamentu versu a nostra cità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*