Nisun Passaghju à Coronavirus in Akçaray cù Tecnulugia di Filtru UV

Tecnulugia di filtru UV in Akcaray per a prima volta in Turchia
Tecnulugia di filtru UV in Akcaray per a prima volta in Turchia

TransportationPark hà fattu a so strada in a storia ferroviaria cum'è a prima cumpagnia in Turchia à applicà a tecnulugia di unità di filtru UV in Akçaray. TransportationPark hà riesciutu à elevà a barra di qualità di serviziu chì furnisce à i so passageri à i più alti livelli cù a tecnulugia di Filtru UV chì applica.

99% PREVENTS CORONA

In u risultatu di e ricerche, l'ingegneri è a squadra tecnica chì anu realizatu i studii R&D di TransportationPark anu pruvatu a tecnulugia di filtru UV in Akçaray per un periodu di 6 mesi. Duranti stu tempu, diversi testi di qualità di l'aria sò stati fatti nantu à i tram. In u risultatu di e teste di qualità di l'aria è di e ricerche medichi, l'unità di filtri UV sò stati installati nantu à i tram. Cù l'installazione di u Filtru UV, a qualità di l'aria in i tram hè stata maximizata.

FÀ UN ESEMPI IN TUTTA TURCHIA

TransportationPark ùn hà trascuratu di sparte u prugettu chì hà implementatu per a prima volta in Turchia cù altri operatori di u sistema ferroviariu. Cum'è membru di l'Associazione di Operatori di Sistemi Ferroviari (TÜRSID), TransportationPark hà spartutu i dettagli di a tecnulugia di Filtru UV cù l'operatori di u sistema ferroviariu in altre cità cum'è una presentazione tecnica. Par sparte tutti i ditagli è u principiu di funziunamentu di u sistema, da a tappa di stallazione à u so costu, cù altre cità, i sistemi ferroviari in Turchia dinù arrinisciutu a fari un esempiu è guida.

QUALITÀ ULTIMA DELL'ARIA

TransportationPark cunsidereghja è implementa ogni precauzione per assicurà chì i passageri viaghjanu più comodamente in tram. L'applicazione di u prughjettu di u Filtru UV, chì hè stata cuminciata 6 mesi fà, à i tramvii Akçaray hè una prova di questu. Grazie à u Filtru UV, u valore di i batteri, chì prima era 59 cfu M3, hè stata ridutta à 6 cfu/M3, è u valore di u muffa, chì era 6 cfu/M3, à 0 cfu/M3. In questu modu, a qualità di l'aria hè stata purtata à i più alti livelli. I testi sò stati realizati da una istituzione indipendente è imparziale accreditata da u ministeru.

I FILTRI DI POLENA CAMBIATANU ANCHE OGNI SETTIMANA

TransportationPark ùn solu applicà i filtri UV, ma cambia ancu i filtri di polline in tutti i so tramvii in una basa regulare è pianificata ogni settimana. Grazie à i filtri di polline cambiante, un aria spumante hè trasferitu in i tram.

COSA È UN FILTRE UV?

U filtru UV hè un sistema chì travaglia cù u metudu di raghji ultraviolet. I raghji ultravioletti chjappà u microorganismu in l'aria è disturbanu a struttura di i microbichi cù l'effettu di i raghji ultraviolet. L'effettu di u sistema furnisce 99% di successu. In u risultatu, furnisce u più altu livellu di circulazione di l'aria pulita in u tram cù raghji ultraviolet. Per chì i passageri viaghjanu in modu sicuru è sanu, a pussibuli interazzione epidemica hè impedita da a distruzzione di i microorganismi in u veiculu. Filtru UV; Hè u sistema più preferitu per a disinfezione di l'aria in sala operatoria è laboratori chì facenu ricerca medica è chimica avanzata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*