27 Miliardi TL Investimentu chì Crearà 18 Milla Impieghi

miliardi di TL investimentu chì creerà mille impieghi
miliardi di TL investimentu chì creerà mille impieghi

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì i certificati d'incentive emessi da u Ministeru in marzu hà allughjatu a strada per l'impieghi per 27 mila persone è un investimentu di 18 billion lira.

Varank hà datu infurmazioni nantu à i certificati d'incentive d'investimentu in u so postu nantu à u so contu Twitter.

Dichjarà chì l'impieghi è l'investimenti fissi previsti in u primu trimestre di questu annu anu aumentatu cumparatu cù l'annu passatu, Varank hà dettu:

"Cù i certificati d'incentive chì avemu emessu in marzu, a strada hè stata pavimentata per un investimentu di 27 miliardi di lire chì avaria da creà 18 mila impieghi. L'impieghi previsti è l'investimenti fissi in u primu trimestre anu aumentatu cumparatu cù l'annu passatu. "Rafurteremu a nostra manu cù investimenti è aumenteremu a nostra competitività in a transizione à a nova normalità".

Aumenta u numeru di ducumenti, impieghi è investimenti fissi

U Ministru Varank hà ancu inclusu una infografica in quantu à i certificati d'incentive d'investimentu in u so postu.

Dunque, in marzu, 9,9 mila 316 persone sò state impiegate in queste cumpagnie cù a visa di cumpleta data à 9 certificati d'incentive d'investimentu cù una quantità d'investimentu fissa di 652 miliardi di lire. Duranti stu periodu, 18 novi certificati d'incentive d'investimentu cù una quantità d'investimentu fissu di 816 miliardi di lire sò stati emessi, è 27 mila 52 persone eranu previste per esse impiegate cù a realizazione di questi investimenti.

In u primu trimestre di l'annu, ci era un aumentu di 111 per centu in u numeru di certificati d'incentive d'investimentu emessi, un incrementu di 72 per centu in l'impieghi previsti è un 19 per centu di l'investimentu fissu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

Fighjendu a so distribuzione per settore, u 70 per centu di l'investimenti per i quali sò stati cuncessi visa di cumpleta eranu in servizii, 24 per centu in a fabricazione, 4 per centu in energia, è l'altri eranu in i settori agriculi è minieri. U 60 per centu di i certificati d'incentive d'investimentu sò stati emessi per a fabricazione, u 26 per centu per l'energia, u 9 per centu per i servizii, è u 5 per centu per i settori agriculi è minieri. (Fonte: http://www.sanayi.gov.tr)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*