Cù l'applicazione di fattura sospesa di Imamoğlu, 7 mila 16 fatture sò state pagate in 100 ore

Mille fatture sò state pagate per ora cù l'applicazione di fattura sospesa.
Mille fatture sò state pagate per ora cù l'applicazione di fattura sospesa.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà spartutu i primi dati riguardanti l'applicazione "invoice pendente" nantu à i so cunti suciali. Sicondu i dati annunziati da İmamoğlu, in e prime 7 ore di l'applicazione, più di 16 milioni di lire di debiti di 100 mila 2 famiglie in bisognu sò stati pagati da i filantropi.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluU prucessu di "riceve una fattura suspesa" in l'applicazione "fattura suspesa", chì hè statu introduttu u luni 4 di maghju, hà iniziatu oghje. İmamoğlu hà annunziatu nantu à i so cunti suciali chì e fatture di 16 mila 100 famiglie sò state pagate da i filantropi in e prime sette ore. L'ammontu tutale di fatture pagate hè di 2 milioni 73 mila 580 lire. Sparte i primi dati dicendu: "A manu chì dà ùn vede micca a manu chì riceve, è Istanbul firma una sulidarità assai bella", İmamoğlu hà dettu: "Nimu ùn sarà in guai in questa cità, simu quì è simu. tutti inseme".

Un Novu Passu

İmamoğlu hà introduttu l'applicazione "Fattura pendente" dicendu: "Femu un altru passu avanti" è hà dettu: "In Istanbul, milioni di persone chì guadagnanu a so vita cù un redditu di ogni ghjornu ùn anu micca pussutu travaglià da quasi 2 mesi. Ùn ponu purtà pane in casa. A vita diventa più dura ogni ghjornu. Sta stampa ci mostra chì ci vole à rinfurzà ancu più a sulidarità. Cum'è IMM, cuntinuemu à furnisce aiutu alimentariu, aiutu di carte di shopping è supportu di soldi à decine di millaie di famiglie ogni ghjornu. Ma a vita ùn hè micca limitata solu à questu. I citadini anu ancu fatture chì ùn ponu esse pagate per a perdita di ingressu. A causa di u prucessu pandemicu, i pagamenti di e bollette d'acqua sò stati posposti per 3 mesi in Istanbul. Tuttavia, dopu à 3 mesi, queste fatture seranu pagate inseme cù e fatture esistenti. In altri palori, cum'è un debitu accumulatu, metterà una tensione à quelli chì anu bisognu. Sfurtunatamente, u rinviu di fattura ùn puderia micca esse fattu legalmente per u gasu naturale. Cum'è IMM, facemu un altru passu per aumentà a sulidarità cù e famiglie in bisognu in questi ghjorni difficili. Duranti stu prucessu, assai di i nostri citadini cuntattateci cun un sensu di sulidarità è sparte chì volenu sustene i nostri citadini chì sò in una situazione economicamente difficiuli. Si dumandanu: "Chì possu fà?"

"Ora riunitemu quelli chì anu bisognu chì anu difficultà à pagà e so bollette mensili è i nostri citadini di carità chì volenu risponde à questi bisogni in u so nome".

Cosa hè l'Applicazione di Fattura Pendente?

L'applicazione di "fattura sospesa" implementata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà u scopu di riunisce famiglie in bisognu è filantropi in questi ghjorni difficili. https://askidafatura.ibb.gov.tr Famiglie in bisognu, appruvatu da IMM, lascianu i so fatture chì anu difficultà à pagà à u sistema, chì ponu accede à. À novu, tutti quelli chì ponu accede da u stessu indirizzu cuntribuiscenu à a sulidarità paghendu ciò chì volenu da e fatture lasciate in stu sistema. In questu modu, una sulidarità hè sviluppata induve a manu chì dà ùn vede micca a manu chì riceve, è e famiglie in bisognu sò allevate in una certa misura.

Quale pò lascià una fattura suspesa?

Solu e persone chì a so dumanda di assistenza suciale hè stata appruvata da l'IMM ponu lascià una fattura. E persone chì ùn anu micca dumandatu l'assistenza suciale prima https://sosinc.ibb.gov.tr  Pudete principià stu prucessu da dumandà L'IMM appruva quelli chì anu bisognu cuncludendu l'esami d'assistenza suciale assai rapidamente. E fatture per esse sospese devenu appartene à e persone appruvate.

Quale pò riceve fatture sospese?

Qualchissia chì si pò permette pò dimustrà a sulidarità cù una persona in bisognu ricevendu una fattura attraversu u listessu sistema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*