Aumenta a capacità di a linea ferroviaria Baku Tbilisi Kars

A capacità di a linea ferroviaria di Baku Tbilisi opposta hè stata aumentata
A capacità di a linea ferroviaria di Baku Tbilisi opposta hè stata aumentata

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì anu stallatu u sistema di trasferimentu di cuntainer, chì furnisce 19 mila 3 tunnellate supplementari di crescita di capacità à a linea Baku-Tbilisi-Kars Railway (BTK), induve a dumanda in u cummerciu esteru hè aumentata. in u scopu di e misure Covid-500, à a Stazione Canbaz situata à u latu Turchia di a fruntiera Turca di Georgia. Karaismailoğlu hà sottolineatu chì l'aumentu di a dumanda palesa l'impurtanza di sta linea.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà spiegatu chì anu pigliatu misure impurtanti per cuntrullà a malatia in u scopu di e misure di u Novu Tipu di Coronavirus (Covid-19), è chì travaglianu per cuntinuà u cummerciu cù queste misure. Indittendu chì a dumanda di trasportu ferroviariu hè aumentata significativamente per via di a so alta sicurezza à questu puntu, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì ci hè statu un grande aumentu di a dumanda per a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, in particulare in u puntu di cummerciu esteru cù Centrale. Asia. Ricordendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì un supplementu di 3 mila 500 tunnellate di carica neta ogni ghjornu hè stata iniziata per risponde à a dumanda in quistione, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'istruzzioni di u nostru presidente, i travaglii chì aumenteranu a dumanda. "A capacità di a linea Baku-Tbilisi-Kars hè stata accelerata in questu periodu difficiule. Avemu cumpletu u sistema di trasferimentu di cuntainer installatu nantu à a fruntiera Turchia-Georgia è l'avemu messu in opera ".

U primu trenu chì utilizeghja u sistema di trasferimentu parte

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i trasferimenti di vagoni o di e ruote duveranu esse cambiati perchè a larghezza di e linee chì appartene à Georgia, Azerbaijan, Russia è a larghezza di Turchia è di i paesi europei sò diverse, è hà dettu: "Avemu acceleratu i trasferimenti in quistione cù u trasferimentu di container. sistema chì avemu stabilitu à a fruntiera georgiana. Cusì, avemu aumentatu a nostra capacità neta ogni ghjornu finu à 3 tunnellate. Attualmente, u nostru primu trenu chì utilizeghja u sistema di trasferimentu hà iniziatu à trasportà 500 tunnellate di minerali, prudutti agriculi è materie prime di ferro-silicone à Mersin, Derince è Denizli in 15 vagoni è 27 cuntainer caricati da u Kazakistan è l'Azerbaijan.

520 Milla Tunnellate di Cargo trasportatu nantu à a Linea Ferroviaria

Sottulineendu chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars rinfurzeghja a so funzione di esse un ponte trà l'Europa è l'Asia ghjornu per ghjornu, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a quantità di merchenzie trasportata da a linea ferroviaria aumenta ogni ghjornu. Karaismailoğlu hà dettu: "A Linea Ferroviaria ghjoca un rolu impurtante in u cummerciu trà Turchia è paesi amici è fraterni Azerbaijan, Georgia, Kazakistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kirghizistan, Russia è Cina. Da questa linea, 5250 mila tunnellate di merchenzie d'esportazione in 240 cuntenituri, 5300 mila tunnellate di merchenzie impurtate in 280 containeri o carichi di transitu in Europa sò stati trasportati. disse.

Karaismailoğlu hà dettu chì i sviluppi anu ancu revelatu quantu hè impurtante un investimentu in a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*