A dimissione di u contrammiragliu Cihat Yaycı accettata

A dimissioni di u contrammiragliu Jihad Yayci accettata
A dimissioni di u contrammiragliu Jihad Yayci accettata

Hè statu dichjaratu chì u contrammiragliu Cihat Yaycı, cunnisciutu cum'è l'architettu di e Strategie di u Mediterraniu Orientale è di a Libia di Turchia, hà dimissioni dopu esse licenziatu da u so postu cum'è Capu di Staff of the Naval Forces Command.

Sicondu e dichjarazioni ricevute, hè dichjaratu chì u Ministeru di a Difesa Naziunale hà accettatu a decisione di dimissioni di u Rear Admiral Cihat Yaycı.

E Forze Navali Turche rapprisentanu l'ala visionaria di e Forze Armate Turche per anni. Fornisce u massimu sustegnu à i prudutti domestici è i sforzi di sviluppu di tecnulugia. U fattore più grande in questa situazione hè l'ufficiali visionari è ben educati di e Forze Navali Turche.

Un accordu strategicu hè statu firmatu cù a Libia in un momentu chì a Turchia hè stata sola contr'à parechji paesi di u Mediterraniu orientali per diversi motivi pulitichi è hà pruvatu à equilibrà sta sulitudine cù u putere militare. Cù l'accordu firmatu cù a Libia in quantu à a delimitazione di ghjuridizione marittima, Turchia hà guadagnatu un putere diplomaticu seriu.

L'architettu di stu accordu hè u Rear Admiral Cihat Yaycı, chì u nome si sente spessu oghje. U presidente Recep Tayyip Erdoğan spiegò personalmente sta situazione in u so discorsu à a Cerimonia di Lanciamentu di Pirireis, u primu sottumarinu di u Prughjettu di Submarinu di u Novu Tipu, è a Prima Cerimonia di Saldatura di a 5a Nave, Seydialireis:

Dichjarà chì a Turchia, cum'è paese, hà fattu i primi passi cù a Libia 10 anni fà in quantu à e zone di ghjuridizione marittima, Erdoğan hà dettu: "I rapporti, carte, articuli è libri chì hà scrittu annantu à questu sughjettu preparati da u contrammiragliu Cihat Yaycı, chì hè attualmente Chief of Staff of our Naval Forces Command, sò evidenti. Avemu discututu sta questione nantu à a mappa cù l'allora presidente libicu Gaddafi è hà righjuntu un intesu cun ellu. U cunflittu di ghjuridizione marittima trà a parte di a terra di u nostru paese di fronte à a Libia è a parte di a terra di a Libia di fronte à u nostru paese ci dà stu dirittu secondu a legislazione è e pratiche internaziunali. "A causa di l'agitazione in a regione, u trasferimentu di u memorandum à a terra legale hè statu un pocu ritardatu". Hà utilizatu l'espressioni seguenti.

Inoltre, u Rear Admiral Cihat Yaycı hà fattu un novu terrenu cum'è Prufessore Associatu mentre serviva cum'è Capu di Staff di e Forze Navali. Yaycı divintò u primu ammiragliu di cummattimentu à riceve stu titulu in u so duvere.

Oghje, a basa aerea di Watya in Libia hè stata presa da u guvernu legittimu di u paese. Ci hè stata una longa lotta per a basa assai critica. Oghje, quandu un successu assai strategicu impurtante hè statu registratu in Libia, u fattu chì l'architettu di l'accordu Libia hè statu obligatu à dimissioni hè diventatu una parte negativa di a nostra furtuna. (Fonte: DefenseTurk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*