KİPTAŞ Silivri Residenze di 4a tappa Introdutte

Kiptas silivri residenze stage sò state introdutte
Kiptas silivri residenze stage sò state introdutte

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà participatu à u prugramma di prumuzione di Silivri 4th Stage Residences. In u prugramma tenutu in u campus IMM Saraçhane, İmamoğlu hà dettu: "Invitu soprattuttu i nostri citadini chì ùn anu micca pussutu pussede una casa finu à avà, è i nostri prufessiunali di a salute, à quale duvemu assai, è chì si battenu in fronte. linea in a lotta contru Covid -19 ". Dichjarà chì e residenze sò state custruite cù l'assicuranza di İBB è l'expertise di Kiptaş, İmamoğlu hà dettu: "Seremu una municipalità chì tocca i zoni intatti di Istanbul, da l'agricultura à parechje zone. Seremu l'indirizzu di a speranza ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà participatu à u prugramma di prumuzione di Silivri 4th Stage Residences di Kiptaş, unu di l'affiliati di İBB. IMM Burocrati anu assistitu à u prugramma tenutu in IMM Saraçhane Campus, cù u Sicritariu Generale IMM Yavuz Erkut è i so assistenti, u Direttore Generale Kiptaş Ali Kurt.

Esprimendu chì a Turchia è u mondu sanu sò in una lotta contru un nemicu invisibile in u prugramma promozionale, İmamoğlu hà dettu: "Ogni paese passa forse i ghjorni più impurtanti è difficili di l'ultimi 100 anni. Mentre pruvemu di mette u più altu livellu di sforzu cù u nostru statu, municipalità è nazione, simu ancu luttendu cù alcune di e difficultà affruntate da a sucetà. Ci hè sempre un curfew in 15 grandi cità. "Sfurtunatamente, durante l'epidemie, quasi 5 mila persone in u nostru paese è 350 mila persone in u mondu anu persu a so vita", disse.

UN PROGETTU CHE INCLUDE I NOSTRI IMPEGNI IN U PERIODU ELETTORE
Nutendu chì hà trovu assai impurtante chì Kiptaş presenta un novu prughjettu chì cambierà tutti i standard in l'abitazione di massa, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì: "Silivri 4th Stage Residences pò ancu esse definitu cum'è un pruduttu di a municipalità di nova generazione è hè statu cuncepitu in cunseguenza. . In a nostra campagna, avemu fattu qualchì prumessa è impegni, soprattuttu fendu qualchì definizione di l’avvene di a cità. Avemu dettu chì faremu d'Istanbul una cità ghjusta. Un sensu di ghjustizia hè assai impurtante. Faremu di Istanbul una cità verde. In pace cù a natura, intrecciata cù a natura. In u prucessu di a pandemia, a relazione natura-umana hè ghjunta à u primu pianu, è a definizione di spazi viventi hè diventata una questione assai impurtante. Avemu dettu chì faremu d'Istanbul una cità creativa. Offremu opportunità per e persone di talentu per scuntrà e so cundizioni di vita cù l'elementi più cuntempuranei. U Prughjettu Silivri 4th Stage hè un prughjettu chì incarna questi impegni chì avemu fattu durante u periodu elettorale ".

ISTANBUL, MOTORE DI TURCHIA
Dichjarà chì anu avutu lotte seri in Istanbul durante a pandemia è chì sta lotta continuerà da avà, İmamoğlu hà dettu: "A prumuzione chì facemu oghje hè assai impurtante. Questu hè veramente un signu impurtante di pruduce più è furnisce speranza à più persone. Avemu luttatu in sta cità antica durante l'epidemie. Avemu statu vicinu à e persone da a salute à a miseria in ogni tipu di prublemi è cuntinuemu à esse. Per d 'altra banda, cumpiendu u nostru duvere di mantene a speranza à u più altu livellu è di aumentà a qualità di vita di e persone, a nostra lotta è u nostru duvere di gestori di sta cità, chì hè a locomotiva di Turchia ".

Vulemu assicurà chì a nostra ghjente piace à pagà l'affittu
Dichjarà chì anu pigliatu in contu e prumesse di creà una cità ghjusta in u prugettu Silivri 4th Stage Residences, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì: "U travagliu meticuloso è u pensamentu chì anu prumessu per creà una opportunità uguale per e persone chì ùn ponu permette di pussede. una casa ancora, hè assai impurtante. Hè assai impurtante chì priurità e nostre persone à pocu redditu è ​​i ghjovani in particulare. Dà un dirittu speciale à e nostre donne è i nostri travagliadori di salute chì anu fattu grandi sacrifici durante stu periodu. Hè ancu un caratteru impurtante per noi in u prugettu chì u prugettu definisce a cità cum'è gruppi priurità chì anu u scopu di mantene u sensu di ghjustizia in cima. Avemu vulsutu assicurà chì i nostri populi pussede una casa cum'è s'ellu si pagavanu affittu. Fà chì sta idea diventerà realtà in questu paese è rende pussibule hè un principiu prupostu da Kiptaş, una istituzione preziosa di IMM cum'è noi. Tuttu u mondu, cumpresu i bassu redditu, ponu pussede a pruprietà in questa cità cù un sistema di pagamentu ghjustu. In u nostru prughjettu, avemu avutu ancu di dimustrà u nostru sforzu per creà una cità verde. A nostra istituzione Kiptaş hà pigliatu sta prumessa in cunsiderazione in stu prughjettu. Vulemu chì tutti quelli chì pussederanu una casa in stu prughjettu si scontranu cù un ambiente verde è una opportunità intrecciata cù a natura, ùn importa micca a finestra chì guardanu ".

SPECIALE INVITU I NOSTRI PROFESSIONALI DI SALUTE
Enfatizendu chì u prugettu, chì mantene a qualità à u più altu livellu cù l'abitazione suciale è cambierà radicalmente i normi, indicà una nova comprensione à Turchia attraversu Kiptaş, İmamoğlu hà dettu: "Credemu è l'esprimemu in ogni locu; L'idea di furnisce uguali opportunità à e persone chì campanu in una cità appartene à l'istituzioni. È ùn duvemu mai, mai mancassi. Puderaghju dì chì un prughjettu chì unisce a cumuna di a nova generazione cù l'approcciu di l'abitazione suciale di a nova generazione hè natu è incarnatu. Bona furtuna cù stu prughjettu eccezziunale per a nostra cità è 16 milioni di persone ".

SPECIALE INVITU I NOSTRI PROFESSIONALI DI SALUTE
Invitu soprattuttu à i nostri travagliadori sanitari chì si battenu in prima linea è cumbattendu l'epidemie. Sò ancu privilegi. Aghju dumandatu à i mo amichi per questu. Avemu piacè a realizazione di questu. Di sicuru, lasciami dì questu quì, avemu tiratu assai prima. Anu da travaglià dura per trasmette u prughjettu chì avemu finitu à i beneficiari è piglià l'azzione in ghjugnu. Da una parte, lutteremu, è da l'altra banda, seremu un pioniere à risolve i prublemi. Per d 'altra banda, seremu una municipalità chì pruduce nantu à u campu è tocca i spazii intatti di Istanbul, assai spazii da l'agricultura. Seremu l'indirizzu di a speranza. In nome di u nostru paese, in nome di a nostra cità. Vogliu ringrazià u nostru Kiptaş, chì hè l'ultima luce per i bisogni di u nostru populu per truvà una casa in questi ghjorni difficili ".

ALI KURT: "UN PROGETTU CHE CAMBIERA I STANDARDS"
U direttore generale di Kiptaş Ali Kurt, chì hà pigliatu a parolla davanti à İmamoğlu è hà spartutu infurmazioni nantu à u prugettu; "Avemu partitu cù stu prughjettu di pruduce l'alloghju suciale. Tuttavia, fora di a custruzzione di case à pocu costu, avemu creatu un disignu accessibile chì dà priorità à l'architettura è l'ingegneria in u prugettu ". Sottulineendu chì Silivri 4th Stage Residences hè un prughjettu chì cambierà i normi in u campu di l'abitazione suciale, Kurt hà dettu: "U nostru novu prughjettu hè un prughjettu di l'abitazione chì include a natura, hà 40 per centu spazi verdi è hè in prima linea cù i so spazii suciali. . Hè statu pensatu cum'è un spaziu di vita speciale per e famiglie per tutte e fasce d'età, cù una struttura chì dà l'uppurtunità di risponde à ogni esigenza ".

PRIORITÀ PRIORITÀ DI PROFESSIONALI SANITARI
"Vogliu ringrazià una volta di più tutti i travagliadori sanitari chì anu travagliatu durante a pandemia", hà dettu Kurt, è hà cuntinuatu: "Offremu un'altra situazione privilegiata in u nostru alloghju suciale Silivri 4th Stage. Cum'è u casu in i prughjetti di l'abitazione suciale di l'istituzioni pubbliche, avemu attribuitu duie quote separate di 40 ognunu per i nostri 50 per centu di i citadini disabili è e famiglie di martiri, persone disabile di guerra è di duvere, è veduvi è orfani. In più di questi gruppi privilegiati, avemu riservatu 50 residenze per i nostri travagliadori sanitari. Quelli chì sò cunduttori d'ambulanza, servitori, caregivers, infermieri o medichi in istituzioni sanitarie pubbliche è private puderanu applicà à u nostru prughjettu da questa quota s'ellu risponde à l'altri cundizioni di applicazione.

CONDIZIONE DI VIVU IN ISTANBUL
Kurt hà dichjaratu chì per dumandà à u prugettu Silivri 4th Stage Residences, a persona è a so sposa ùn deve micca avè una casa, è hà listatu l'altri cundizioni cum'è seguente: Mentri u nostru scopu hè di dà a priurità à quelli chì ùn anu micca una casa, ci vulia à esse un pocu utili à i nostri ghjovani mentre custruiscenu una vita. Da a data di candidatura, avemu bisognu di i mo citadini à campà in Istanbul per 18 annu. È avemu purtatu a cundizione di ùn avè micca compru una casa da KİPTAŞ prima. Questa esigenza hè un risultatu impurtante di l'indagine chì avemu realizatu in l'ambiente digitale ".

U NOSTRE OBJECTU hè di scuntrà e persone in bisognu cù u prughjettu
Kurt hà dettu chì cù u prugettu, anu u scopu di furnisce l'uguaglianza d'uppurtunità dendu priorità à i citadini chì ùn anu micca una casa, è anu determinatu un periodu di pre-applicazione di 3 settimane per questu. "U nostru scopu hè di fà i nostri citadini chì ùn sò micca pruprietarii di casa", hà continuatu Kurt: "Alleveremu sorte in u prucessu di candidatura di 3 settimane se e richieste di i citadini sò alte. Cunsiderendu chì ci pò esse un cambiamentu in a vita suciale è a situazione ecunomica di i nostri putenziali beneficiarii, demu u dirittu di trasferimentu à i titulari di diritti in u prucessu. Avemu purtatu i criterii per quelli chì riceveranu u dirittu di trasferimentu per risponde à e cundizioni di l'applicazione. U nostru scopu quì hè principalmente di riunisce i bisogni cù u prugettu ".

A ZONA UTILE hè IMPORTANTE, NON A TAGLIA DI L'appartamentu
Nutendu chì offrenu piani di pagamentu sottu à u salariu minimu cù l'opzione di pagamentu chì partenu da 228 mila 120 TL in 2 mesi, è ancu i prezzi chì partenu da 250 mila TL in cash, per quelli chì volenu pussede una casa da u prugettu, Kurt. sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: In i prughjetti futuri, avemu u scopu di fà a diferenza cù u so balcone è l'usu di u spaziu utile. Dimustraremu chjaramente in u prucessu cù e nostre opere architettoniche chì l'usu di u spaziu utile hè impurtante, micca u metru quadru di l'appartamentu. Avemu creatu un prughjettu speciale chì prumetti à e persone una vita cunfortu cù appartamenti 2 + 2 è 1 + 3 induve usemu materiali di alta qualità, zona di paisaghju sustenibili, parchi di ghjocu, kindergarten, strade per disabili, buttreghi di strada. Avemu sunniatu di una vita micca limitata à i muri, ma circundatu di strade laterali. Pudete pensà à questu cum'è una micro cità, avemu cuncepitu una parte di a cità custituita da quartieri è quartieri da e strade laterali ".

Dopu à i discorsi, u filmu di Silivri 4th Stage Residences hè statu proiettatu in a sala. Allora İmamoğlu hà pigliatu una foto di gruppu cù l'impiegati è u persunale di Kiptaş.

FACILITÀ DI REQUISITI PRE-APPLICATION
In u scopu di e misure pigliate per via di u periodu pandemicu, l'applicazioni preliminari per u prugettu per a prima volta in a storia di Kiptaş, trà 01-21 di ghjugnu, http://www.silivri4.kiptas.istanbul dispunibule attraversu u situ web. Quelli chì rispondenu à i requisiti di l'applicazione puderanu pagà a tarifa di participazione di 500 TL in linea cù una carta di creditu è ​​facilmente creà e so richieste. Custituitu da 396 residenze, u prugettu hè custituitu da appartamenti in forma di 2+1, 3+1.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*