IMM Science Board hè avvistatu ! E misure in u trasportu publicu continuanu

U cunsigliu scientificu di ibb avvisa chì e misure in u trasportu publicu continueranu
U cunsigliu scientificu di ibb avvisa chì e misure in u trasportu publicu continueranu

U Cunsigliu Consultivu Scientificu IMM hà tenutu una riunione in linea è hà valutatu l'ultimi sviluppi in quantu à l'epidemie. U Cunsigliu Cunsigliu hà indicatu chì u prugressu hè statu fattu in parechji spazii in a lotta contru l'epidemie in u prucessu di nurmalizazione; in ogni modu, hà signalatu chì ci sò qualchi punti chì deve esse cunsideratu in stu prucessu, in particulare in Istanbul. U Cunsigliu hà avvistatu ancu di i risichi in u trasportu publicu. In cunfurmità cù a circular di u guvernatore, a regula di u 50 per centu continuerà à esse seguita in tutti i veiculi di trasportu publicu cum'è metrobus, metro è autobus in Istanbul. IMM continuerà à implementà queste decisioni.

U Cunsigliu Consultivu Scientificu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà tenutu una altra riunione dopu l'annunziu di u prucessu di normalizazione in relazione à l'epidemie di Covid-19. In a riunione tenuta in linea ieri, hè statu enfatizatu chì u prucessu di nurmalizazione puderia purtà a maschere è e violazioni di e regule di distanza fisica, in particulare in Istanbul. U Cunsigliu hà avvistatu ancu di i risichi chì ponu accade in i veiculi di trasportu publicu. Comu hè cunnisciutu, in a circular di u Governatore di Istanbul datata u 18 di Maghju, hè statu dichjaratu chì "U criteriu di occupazione di u 50 per centu purtatu à i veiculi / autobus di trasportu publicu in u trasportu urbanu è extraurbanu è e pratiche in quantu à l'usu di maschere duveranu. esse seguitu meticulosamente ". Ancu s'è u prucessu di nurmalizazione hè statu iniziatu in IMM, postu chì ùn ci hè micca cambiamentu in questa circular di l'Uffiziu di u Guvernatore, l'occupazione di u 50 per centu continuarà; pigliarà tutte e precauzioni necessarie in quantu à questu. L'obbligazione di aduprà maschere in i veiculi di trasportu publicu continuerà ancu.

PARCHEU, BIBLIOTECA I PARCHEGGI SONT APERTI

Dopu à a valutazione di u Cunsigliu di Cunsigliu, l'IMM aprirà parchi, parchi, toilette, ISPARK, biblioteche è spazi aperti, sempre chì a regula di u cinquanta per centu hè seguita. Beltur, strutture suciale, caffè è ristoranti seranu valutati in a seconda fase.

A DIMINUZIONE IN CASU NUMERO RALENTATA

U Cunsigliu Consultivu Scientificu di l'IMM hà ancu fattu e seguenti determinazioni è suggerimenti in a riunione tenuta u 30 di maghju dopu chì u prucessu di normalizazione hè statu annunziatu:

  • "Sembra esse una diminuzione di i tassi di morte per via di l'epidemie. Tuttavia, a diminuzione di u numeru di casi hè rallentata per un tempu.
  • Ci era un numeru cuntrullabile di casi in parechje pruvince fora di Istanbul; in ogni modu, ci hè statu un aumentu parziale di u numeru di pazienti per via di quelli chì sò partuti da Istanbul. In settembre è uttrovi, un prublema seriu hè previstu per e regioni di vacanze.

A SOCIALIZZAZIONE AUGRATA PUDE REVERSE QUELLO CHE VA BONE

  • U numeru di pazienti hospitalizzati in unità di terapia intensiva hè diminuitu. Tuttavia, u numeru di casi cuntinueghja.
  • Ci hè stata una socializazione crescente recentemente. A situazione chì hè andata bè finu à avà pò esse invertita per via di a socializazione aumentata è di e violazioni di e regule.
  • U prucessu di nurmalizazione hà iniziatu rapidamente, ancu s'è l'epidemie pare chì finisce, d'altra parte, e capacità di l'uspitali Pandemichi è i letti di terapia intensiva sò aumentate.
  • Ci sò decisioni cunflitti in u prucessu di nurmalizazione. Mentre i centri commerciali sò aperte; I parchi è i giardini ùn sò micca aperti. Apertura di i kindergarten; ma hè sempre pruibitu à i menu di 18 anni di esce in strada.
  • I travagliadori di salute sò stanchi. Hè necessariu di pensà à induve piantà è quantu à andà cun espansione palliativa (temporanea). Hè necessariu di valutà u prublema di se Istanbul hè pronta per questu.
  • Ci hè un sollievu in Istanbul. A distanza fisica ùn hè micca osservata. A seconda onda pò vene cum'è uttrovi. Avà u prucessu più difficiule hè principiatu.
  • U travagliu da u sistema di casa deve cuntinuà per un tempu.
  • Ci vole à dà messagi forti nantu à a sensibilizazione di i citadini nantu à a distanza suciale è e maschere ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*