U prucessu di nurmalizazione principia dumani in Marmaray è Başkentray

U prucessu di nurmalizazione in marmaray è baskentray principia dumane
U prucessu di nurmalizazione in marmaray è baskentray principia dumane

Adil Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'epidemie di Kovid-19, chì hà affettatu u mondu sanu è hè statu vistu ancu in Turchia, hè stata largamente mantinuta sottu cuntrullata cù misure puntuali, è cuntinuò à piena velocità per u successu. cunclusioni di a lotta naziunale cù a postura ferma di 83 milioni di citadini, hà dettu ch'ellu hà fattu.

Karaismailoğlu hà dettu: "In u quadru di u pianu di nurmalizazione annunziatu da u nostru presidente, da u 01 di ghjugnu, e restrizioni seranu alzate in parechje zone è l'ore di travagliu normale serà stabilitu in u settore publicu". U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù tutti questi sviluppi, a dumanda di passageri in u trasportu publicu urbanu aumenterà, "Da u 28 di marzu, i servizii di treni cunvinziunali d'alta velocità sò stati fermati, mentre chì i voli di Marmaray in Istanbul è Başkentray in Ankara sò stati ridotti per via. à a diminuzione di a dumanda di passageri. Dopu à i treni d'alta velocità riiniziati u 28 di maghju, un prugramma di nurmalizazione serà ancu implementatu in Marmaray.

Capacità extra di 203 mila persone in Marmaray

Spieghendu chì cuminciaranu à implementà u pianu di nurmalizazione cù e misure pigliate in Marmaray, cum'è in i treni à alta velocità, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì a so prima priorità hè di risponde à a crescente dumanda di passageri in u modu più sanu cù e misure pigliate contr'à u risicu di l'epidemie. . Dichjarà chì assicuraranu chì Marmaray furnisce u serviziu più sanu, cù altre misure, in particulare a prutezzione di a distanza suciale, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, per assicurà a prutezzione di a distanza suciale trà i passageri, Gebze.Halkalı In più di i treni operati nantu à a linea, u serviziu serà furnitu cù setti di vagoni 637 cù una capacità di 5 mila 3 passageri, invece di setti cù vagoni 56 cù una capacità di passageri 10. U numeru di 142 treni operati ogni ghjornu serà aumentatu da centu per centu à 285. In altri palori, e spedizioni in loop internu, chì sò state precedentemente fatte cù setti di vagoni 5, seranu realizati cù setti di vagoni 01 da u 10 di ghjugnu, è fora di l'applicazione precedente, una capacità extra di 203 mila unità per ghjornu. esse pruposti à l'usu di u nostru populu.

Marmaray servirà trà 06.00-22.00 ore

Karaismailoğlu, chì hà infurmatu chì i lochi induve i passageri si sentenu è aspittàvanu in tutti i treni di Marmaray sò disposti cù l'avvisu di distanza suciale è l'etichette di direzzione è chì i treni sò disinfettati dopu ogni viaghju, hà dettu: "I voli di Marmaray sò stati pianificati cum'è circuiti interni è esterni, piglià in contu di a densità di i passageri. A partire da u luni 1 di ghjugnu 2020, trà 06.00:22.00 è 76:XNUMX, XNUMX chilometri Halkalı- Un totale di 285 viaghji seranu fatti nantu à a linea Gebze, i treni seranu operati à intervalli di 8 minuti trà Zeytinburnu-Maltepe-Zeytinburnu, è à intervalli di 15 minuti trà altre stazioni. Karaismailoğlu hà rimarcatu chì cù questu arrangiamentu, micca solu a frequenza di i viaghji, ma ancu a capacità di passageru hè stata aumentata, "In Marmaray, u numeru di viaghji hè stata ridutta per via di l'epidemie, i viaghji di u ciclu internu sò stati fermati. Gebze-Halkalı Una media di 15 mila passageri sò stati servuti da treni operati à intervalli di 65 minuti nantu à a linea. Cunsiderendu chì a media di i passageri di ogni ghjornu in u 2019 hè aumentatu à 340 mila è in u 2020 à 415 mila prima di l'epidemie, sti figuri seranu righjunti o ancu superati cù u prugramma di nurmalizazione. Perchè Marmaray, chì hè integrata cù l'altra reta di trasportu, trasferisce à 5 metro è 1 linea di metrobus, cusì Marmaray hà un flussu constante di passageri da l'ambiente, cum'è u lettu principale di u fiume.

15 spedizioni di treni si feranu à intervalli di 113 minuti in Başkentray

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in Başkentray, chì hà servutu 39 mila passageri un ghjornu prima di l'epidemie, 30 treni chì partenu à intervalli di 56 minuti à ghjornu sò stati aumentati à 113 in u scopu di u prugramma di normalizazione, è l'intervallu di volu hè statu riduttu à 15 minuti. Ellu hà dichjaratu chì u numeru di posti di ogni ghjornu, senza i passageri in piedi, hè statu aumentatu di 9, facendu un totale di 690 posti. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì, cum'è in altri treni, tutti i treni è e stazioni Başkentray sò urganizati cù avvisi di distanza suciale è etichette di rotte secondu l'epidemie, è i treni sò disinfettati à a fine di u viaghju.

I prufessiunali di a salute goderanu di trè mesi più gratuiti

Ricordendu chì a restrizione di viaghju interurbana hè stata rialzata dopu à u 01 di ghjugnu è chì i gruppi d'età inclusi in u curfew sò cambiati, Karaismailoğlu hà dettu chì sicondu sta nova regulazione, u Codice HES hè obligatoriu per tutti i citadini nantu à i treni à alta velocità, mentre chì i citadini sottu à l'età. di 18 anni è di più di 65 anni anu ancu un permessu di viaghju, hà sottolineatu chì ùn ponu micca viaghjà senza ellu.

U Ministru Karaismailoğlu hà datu una bona nutizia à i prufessiunali di a salute è hà dettu: "I nostri prufessiunali di a salute, per i quali simu grati, continueranu à prufittà di Marmaray è Başkentray gratuitamente per trè mesi più da u 1 di ghjugnu".

Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: "Cum'è u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, cuntinuemu à furnisce i nostri citadini à i so amati è à accurtà e distanze sottu a guida di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Continueremu à realizà investimenti impurtanti chì portaranu a Turchia avanti in tutti i nostri modi di trasportu chì sò stati affettati negativamente da u prucessu epidemicu. Turchia, chì hà ottinutu u più duru cù a so visione è l'aspirazione è hà fattu u so nome cunnisciutu à u mondu sanu, hà da cuntinuà à pruduce è prugressu cù passi forti. Cum'è a famiglia di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura, serviremu incansablemente è cù l'eccitazione di u primu ghjornu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*