Quale hè Murat Dilmener

Prof Dr Murat Dilmener
Prof Dr Murat Dilmener

Murat Dilmener hè natu in Istanbul in u 1942. U Prof. Dr Murat Dilmener, chì hà 4 figlioli, hà travagliatu cum'è duttore è accademicu per parechji anni in a Facultà di Medicina di l'Università di Istanbul Cerrahpaşa. Dopu à a so ritirata, hè ghjuntu à u primu pianu in u 2004 cù l'inchiesta aperta contru à ellu per trattà i malati poveri da l'indennità di facultà.

Dopu à l'incidentu, un totale di 3 è mezzo millioni di lire di i costi di trattamentu sò stati dumandati da i prufessori è Dilmener chì anu realizatu u trattamentu, è l'incidentu hè statu purtatu à u tribunale. Dilmener hà cuntinuatu à travaglià cum'è accademicu in a Facultà di Medicina di l'Università di Istanbul Cerrahpaşa dopu chì l'avvenimentu hè statu cunclusu in u so favore da a Corte Suprema.

Dilmener era trà i fundatori di a Fundazione Mardinians Education and Solidarity (MAREV).

A vita privata è a morte

U duttore è accademicu turcu Murat Dilmener, maritatu è babbu di duie figliole, hè mortu à l'età di 19 anni u 3 di maghju di u 2020 à l'Hospital di a Facultà Medica di l'Università di Maltepe in Istanbul per via di a malatia COVID-78, chì era statu trattatu per più. un mese.

In parte di e misure di u virus Corona, u segnu di l'ospedale epidemicu, chì hè statu iniziatu à l'Atatürk Airport, hè statu cambiatu. 'Prof. Dr. Murat Dilmener Emergency Hospital 'signu scrittu hè stata attaccata à l'entrata di l'uspidale in a matina.

Hospital Murat Dilmener

In u scopu di e misure di u virus Corona, i preparativi finali sò fatti per l'apertura di l'ospedale epidemicu, chì hà cuminciatu à esse custruitu l'8 d'aprile à l'Atatürk Airport.

U segnu cù e parolle "Ospedale d'urgenza multifunzione Yeşilköy", chì era prima appesu à l'entrata di l'uspidale, hè statu sguassatu in a mattina oghje.

Invece di stu signu, 'Prof. Dr. U cartellu scrittu "Murat Dilmener Emergency Hospital" hè statu stallatu da i travagliadori chì travaglianu in a custruzzione di l'ospitale.

Unu di i membri di a facultà di a Facultà di Medicina di l'Università di Istanbul, chì hè mortu u 31 di marzu per via di u virus corona, Prof. Dr. Hè statu chjamatu dopu à Murat Dilmener.

L'uspidale, chì i fundamenti sò stati posti nantu à una superficie di 184 mila metri quadrati per esse aduprati in disastri naturali è pandemie da l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, avarà una capacità di 8 letti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*