Hadimkoy Dr. Inaugurazione di l'Hospital İsmail Niyazi Kurtulmuş

Hadimkoy dr ismail niyazi salvatu l'ospedale hè statu apertu
Hadimkoy dr ismail niyazi salvatu l'ospedale hè statu apertu

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì a so risturazione hè stata finita, Hadımköy Dr. Hà apertu l'Hospital İsmail Niyazi Kurtulmuş. Dopu à a ceremonia di apertura, u presidente Erdoğan è u Ministru di a Salute Fahrettin Koca anu esaminatu l'uspidale.

In u so discorsu à a ceremonia, Erdoğan hà dichjaratu ch'ellu hà cummemoratu u benefattore di stu spitali, Abdulhamid-i Sani, cù misericordia è gratitùdine, è hà dettu chì stu munumentu hà servitu cum'è un hospitalu militare per quasi un seculu.

Dr. Attendendu à u fattu chì İsmail Niyazi Kurtulmuş avia un anzianu chì hà cunnisciutu personalmente in a so ghjuventù è chì hà vistu u sustegnu è l'incuragiamentu, Erdoğan hà dettu: "Hè u figliolu di Ordu Ünye Major Numan Kurtulmuş, chì hè ancu un eruditu di l'eroi. di a Guerra di i Balcani, a I Guerra Munniali è a Guerra di l'Indipendenza. Dopu avè graduatu in a Facultà di Medicina di l'Università di Istanbul è cumpiendu a so specialità in medicina interna, hà dedicatu a so vita à u serviziu di tutti i pazienti, stranieri è ghjovani in questa cità.

"Era una vera persona di fundazione"

Dichjarà chì "Una caratteristica impurtante di u mortu Kurtulmus hè chì hà travagliatu duru per crià una bona ghjuventù", u presidente Erdogan hà dettu: "L'ideale di u mortu era di unisce tutta l'umanità in a linea di a bontà, a bellezza, a carità, a bona vuluntà, l'amore, l'amicizia. e fratellanza. Hà fattu grandi cuntributi à l'istituzione è i servizii educativi di a Società di Spreading Science. Hà avutu una sensibilità speciale per i zitelli di e famiglie povere in Anatolia per cuntinuà a so educazione è avè una professione. In questu rispettu, era una persona di a fundazione ", disse.

Dichjarà chì in l'ultimi 18 anni, Turchia hà fattu una rivoluzione in a prutezzione di a storia, a cultura è u patrimoniu di i so antenati, cum'è in ogni campu, Erdoğan hà dettu: "Avemu prutettu micca solu u patrimoniu di i nostri antenati, ma ancu tuttu u patrimoniu di i nostri antenati. a nostra geografia. Quandu simu ghjunti à u guvernu, avemu vistu chì solu 460 opere sò state restaurate. Avemu restauratu 18 mila 5 opere d'arte in 60 anni è li mette à u serviziu di a nostra nazione è di l'umanità. Mentre ùn avemu micca valori arregistrati in a lista di u patrimoniu culturale immateriale di l'UNESCO, oghje simu rapprisintati da 18 opere nantu à a stessa lista. In questa categuria, simu in i primi cinque trà 178 paesi in u mondu. U numaru di i nostri rapprisentanti in i tesori umani viventi hè ancu aumentatu à 45 ". disse.

Esprimendu chì anu apertu tutte e manere di custruisce un ponte da u passatu à oghje è anu pigliatu l'azzione, Erdoğan hà dettu: "U serencam di l'Hospital Hadımköy deve esse guardatu ancu in questu modu. Spergu chì stu travagliu cuntinueghja à sopravvive per seculi, sia mantenendu viva a memoria di l'antenati sia guarì a ghjente di a regione. Felicitate à quelli chì anu cuntribuitu à a risturazione di stu travagliu è a rende pronta per u serviziu. Tuttu u nostru persunale di salute chì participerà à a prestazione di stu serviziu offertu à a ghjente di Istanbul; Vogliu successu à tutti, da u mèdicu capu à l'infermiera è l'ufficiali di salute ".

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di a Salute, Fahrettin Koca, hà dettu ancu chì anu pigliatu i passi unu à unu chì rinfurzà u putere di u sistema di salute, è chì l'apertura di l'uspidale hè un passu assai speciale chì l'excita.

Esprimendu chì l'uspidale, chì hè statu restauratu in 45 ghjorni in linea cù l'istruzzioni di u presidente Erdogan, hà acquistatu un aspettu mudernu, Koca hà dettu: "A nostra prisenza quì ùn hè micca solu una apertura di l'uspidale, ma un signu di a nostra storia è u patrimoniu culturale, di lealtà. . L'Hospital Militare Hadımköy hè un riflessu di u muvimentu di zonificazione iniziatu da Sultan Abdülhamit han in a pruvincia di Istanbul in quellu tempu.

"U Dottore İsmail Niyazi Kurtulmuş Hospital hè storia, cultura è arte in a so forma fisica"

"Ci hè un ospedale mudernu di 100 letti è un patrimoniu vivu di l'antenati in un locu arruvinatu, chì avà hè statu lasciatu per a demolizione, mentre cunservà e so caratteristiche architettoniche storiche. Dicendu "Bona furtuna à a nostra nazione", Koca hà dettu: "Hè cunnisciutu cum'è u babbu di i poveri da quelli chì u cunnosci da vicinu, hà dedicatu a so vita à a carità, è u fratellu duttore di tutti Dr. Demu u nome di İsmail Niyazi Kurtulmuş.

Ùn aghju micca dubbitu chì i mo amici medichi, tutti i prufessiunali di a salute, è i nostri anziani, chì anu da travaglià in stu distintu spitali, purteranu a bandiera di serviziu cù una comprensione degna di u nome di i nostri anziani. L'Hospital Doctor İsmail Niyazi Kurtulmuş hè una storia, una cultura è un arte. Hè un legatu benedettu cù a so risurrezzione, hè lealtà, hè cuscenza storica. Cù u so nome, serà una comprensione di serviziu esemplare è una guida per tutti noi.

A cinta hè stata consegnata da u presidente Erdoğan, u vicepresidentu Fuat Oktay, u ministru di a Salute Fahrettin Koca, u ministru di i trasporti è l'infrastruttura Adil Karaismailoğlu, u vicepresidentu di u partitu AK Numan Kurtulmuş, u Dr. A surella di Ismail Niyazi Kurtulmuş, Zehra Kurtulmuş Kilitçioğlu, è Hasan Gürsoy tagliati inseme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*