Barber, Shopping Mall è Dichjarazione di Restrizzione di Curfew da u Ministeru di l'Interior

Barbier è centru cummerciale è dichjarazione di curfew di strada da u ministeru di l'internu
Barbier è centru cummerciale è dichjarazione di curfew di strada da u ministeru di l'internu

Sicondu a dichjarazione publicata in u situ ufficiale di u Ministeru di l'Affari Interni, l'azzione amministrativa hè stata presa contr'à un totale di 9 persone per violazione di u curfew durante u curfew impostu u 10-13,716 di maghju. Inoltre, e precauzioni è l'infurmazioni riguardanti barbieri è centri cummerciali chì apriranu u luni sò stati trasmessi, è i dettagli sò stati datu nantu à u curfew di 65 ore per e persone di più di 4 anni dumenica.

Dichjarazione publicata da l'Affari Interni: In u scopu di u novu tipu di misure Coronavirus (Covid-19); U curfew, chì hà iniziatu in 08 pruvince da 2020 l'24.00 di maghju 24, finisce à 24.00 sta sera.

Per d 'altra banda, e restrizioni di entrata / uscita di a cità imposte per 24 pruvince è e restrizioni à i nostri citadini di 65 anni è più, quelli cù malatie croniche è i nostri figlioli / giovani di menu di 20 anni chì esce in strada (eccettu eccezzioni). ) cuntinuà in u listessu modu.

I nostri citadini sò stati sensibili à a decisione di curfew di 24 ghjorni in e nostre 2 pruvince è l'anu rispettatu à un ritmu altu. Tuttavia, ci era un picculu numeru di i nostri citadini chì ùn anu micca rispettatu a decisione di restrizione.

In questu cuntestu, l'azzione ghjudiziaria o amministrativa hè stata presa contr'à un totale di 08 mila 24.00 persone chì ùn anu micca rispettatu a decisione trà 10 di u venneri 20.00 di maghju, quandu u curfew hà iniziatu, è 13 di dumenica 716 di maghju, in u scopu di a Legge Generale di Igiene è l'articuli pertinenti di u Codice Penale Turcu.

Inoltre, da 20.00 oghje, in i nostri 39 pruvince; E misure di quarantena sò implementate in un totale di 3 insediamenti, cumprese 50 cità, 51 paesi, 7 quartieri è 111 casali. A pupulazione tutale in u stabilimentu induve e misure di quarantena sò applicate hè 96.658. Per d 'altra banda, a decisione di quarantena hè stata alzata in 61 pruvince è 303 insediamenti.

Da dumane, puderanu principià e so attività cù i regulamenti fatti sottu à e restrizioni è e cundizioni. À u listessu tempu, in i mercati di quartieri / distretti in pruvince, distretti è cità; vestiti, ghjoculi, fiori, piantini, vetru / ferramenta etc. A vendita di i bisogni serà ancu pussibule à partesi da dumane. In tali lochi, hè estremamente impurtante in a lotta contr'à l'epidemie chì i pruprietarii / operatori di l'imprese, u persunale è i citadini rispettanu strettamente a distanza suciale, l'obbligo di portà maschere è e misure d'igiene pigliate in u scopu di e misure coronavirus.

Di novu, i nostri citadini di 65 anni è più, è quelli cù malatie croniche anu pussutu esce per 11.00 ore trà 15.00 è 4 oghje, per a prima volta dopu un bellu pezzu. Mercuri u 13 di maghju, i nostri zitelli di 14 anni è sottu, è u venneri 15 di maghju, i nostri ghjovani trà 15-20 anni puderanu esce trà 11.00 è 15.00, sempre chì rispetteranu a distanza suciale è a mascherina. regule. Vulemu ringrazià in particulare i nostri citadini di 65 anni è più è quelli cù malatie croniche, è i nostri figlioli / ghjovani sottu à 20 anni, per a so capiscitura è u sacrificiu durante stu prucessu.

Tuttavia, questu ùn deve esse scurdatu; L'eliminazione di alcune restrizioni ùn significa micca chì a vita torna à u so flussu normale. U periculu di l'epidemie ùn hè ancu passatu. Avemu da cuntinuà à implementà e misure senza cumpiacenza.

A nostra dumanda da i nostri citadini in a lotta contru l'epidemie;

  • Quandu viaghja cù trasportu publicu,
  • Per cumprà da i mercati, mercati / supermercati è panifici,
  • In i posti di travagliu induve ci hè una prisenza cullettiva, cum'è fabbriche, posti di travagliu è istituzioni è urganisazioni pubbliche,
  • In i lochi annunziati da i guvernatori in cunfurmità cù e decisioni prese da i Cunsiglii Pruvinciali di Igiene,
  • A causa di u clima caldu, spazii esterni cum'è parchi, giardini, viali, vicoli è piazze,

Deve assicurà a distanza suciale è l'isolamentu suciale, è cuntinueghjanu à portà maschere in spazii specificati. I nostri inspezioni in questu riguardu cuntinueghjanu da e unità di polizia è gendarmeria in tuttu u paese in i mercati, mercati / supermercati, ecc., i posti di travagliu, è in piazze, viali è strade induve i nostri citadini sò cuncentrati.

Vulemu ringrazià dinò a nostra cara Nazione per a sulidarità, a pacienza è u sacrifiziu ch'elli anu dimustratu in tuttu stu prucessu. Supereremu l'epidemie di Covid-19 inseme, cumu avemu superatu parechje difficultà inseme.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*