Tuttu nantu à Adana Station

Tuttu nantu à a stazione di trenu Adana
Tuttu nantu à a stazione di trenu Adana

Adana Station hè a stazione ferroviaria principale di TCDD, situata in u distrittu Seyhan di Adana. A stazione hè stata messa in serviziu in u 1912. Oghje, hè a casa di a 6a Direzzione Regiunale di TCDD è hè u puntu di partenza di a ferrovia Adana - Mersin è Adana - Kurtalan.

A stazione serve i treni principali Taurus Express, Erciyes Express è Fırat Express è i treni regionali Mersin - Adana, Mersin - İskenderun è Mersin - İslahiye.

stazione; Copre una superficie di circa 450.000 XNUMX m² in a parte cintrali di a cità cù u so edifiziu principale, alloghji è attelli di mantenimentu-riparazione. A piazza Uğur Mumcu si trova davanti à l'edificiu di a stazione. Apertura nant'à sta piazza cù trè grandi archi aguzzati è avendu un spaziu largu è altu, in a parti media di a stazione, stands cum'è a sala d'attesa, cabine di pedaghju, infurmazione è spaziu di magazzini di merchenzie serve i passageri. À u pianu superiore di a seccione à manca, ci sò l'uffiziu di dispatch, a gestione di a stazione è a sala VIP. Ci sò ancu alloghju à a diritta è a manca di u bastimentu. A stazione hà trè piattaforme per i treni di passageri.

Accessu à a stazione di Adana

A stazione di Adana si trova à 2 km da u centru di a cità. A stazione di metro più vicina hè à 400 metri. L'hotel più vicinu hè Akkoc Hotel, à 500 metri da a stazione. L'autobus terminal Adana si trova à 6 km a ovest di a stazione, trà e stazioni di trenu Şehitlik è Şakirpaşa. Certi treni Mersin-Adana fermanu in queste stazioni. A stazione di trenu Adana hè adattata per l'accessu per disabili. Ci sò armadi di sicurezza per mette e vostre cose. Bigliettu internaziunale è vendita di carte di viaghju sò dispunibili.

I treni si fermanu à a stazione di Adana

  • Erciyes Express
  • Euphrate Express
  • Taurus Express
  • Trenu Adana Mersin
  • Trenu Mersin Iskenderun
  • Trenu Mersin Islahiye

Storia di a stazione di Adana

A prima stazione di trenu in Adana (induve si trova oghje u Mufti Pruvinciale Adana) hè stata custruita in u 1886 da a Cumpagnia Mersin Tarsus Adana Railway (MTA), una cumpagnia francese, per a linea Mersin - Tarsus - Adana Railway. In u 1906, u Deutsche Bank, u pruprietariu è u principale finanziatore di a Cumpagnia di Baghdad Railway (CIOB), compru a linea ferroviaria chì appartene à a cumpagnia francese MTA. Dopu à sta compra, l'edificiu di a stazione chì appartene à a Cumpagnia MTA in Adana hè stata abbandunata in u 1912 è l'edificiu di a Stazione Adana, chì era custruitu più à nordu da a Cumpagnia CIOB, hà cuminciatu à esse usatu.

U 1 di ghjennaghju di u 1929, in u scopu di a decisione di naziunalisazione di e ferrovie pigliata da u guvernu di a Republica di Turchia, a Cumpagnia MTA è a Cumpagnia CIOB anu spartutu u listessu destinu è sò stati espropriati. E linee ferroviarie operate da e cumpagnie sò state trasferite à a Direzzione Generale di Ferrovie di u Statu, chì dopu esse chjamata TCDD.

Ferrovia Adana-Mersin

A ferrovia Adana - Mersin hè una linea ferroviaria doppia di 67 km (42 mi) chì appartene à TCDD trà Adana è Mersin. A linea hè situata in l'area di rispunsabilità di TCDD 6th Region.

A linea, chì hè una di e linee ferroviarie più trafficate in Turchia, serve i treni principali Taurus Express è Erciyes Express è i treni regionali Mersin - Adana, Mersin - İskenderun è Mersin - İslahiye.

Inoltre, a linea passa per a cità di Tarsus, chì hè un distrittu assai impurtante di Mersin in quantu à l'attività cummerciale, è serve u portu di Mersin, unu di i più grandi porti di Turchia.

Storia di a Ferrovia Adana-Mersin

Ferrovia Mersin - Tarsus - Adana (MTA) U 20 di ghjennaghju di u 1883, u guvernu ottomanu cuncede à dui imprenditori turchi una cuncessione per espansione i sistemi ferroviari in a regione Cilicia / Çukurova. Tuttavia, cum'è questi individui ùn pudianu micca prugressu abbastanza per sè stessu, anu vendutu una parte di i so diritti di cuncessione à un gruppu di investitori britannichi è francesi, è cusì à a Mersin - Tarsus - Adana Railway (MTA) Company, una cumpagnia francese di Londra. , hè statu stabilitu. A linea ferroviaria custruita da a Cumpagnia MTA hè stata finita u 2 d'aostu 1886 è messa in serviziu.

In u 1896, i partenarii turchi anu vindutu tutti i so diritti di cuncessione à i partenarii stranieri è MTA hè diventatu una cumpagnia di capitale completamente straniera. In u 1906, u Deutsche Bank, u pruprietariu è u principale finanziatore di a Cumpagnia di Baghdad Railway (CIOB), compru a linea ferroviaria chì appartene à a cumpagnia francese MTA. Dopu à sta compra, l'edificiu di a stazione chì appartene à a Cumpagnia MTA in Adana (induve si trova oghje u Mufti Provinciale di Adana) hè stata abbandunata in u 1912 è l'edificiu di a Stazione Adana, chì era custruitu più à nordu da a Cumpagnia CIOB, hà cuminciatu à esse usatu.

Ancu dopu à a Prima Guerra Munniali è a Guerra di l'Indipendenza, a linea era posseduta da Deutsche Bank. In ogni casu, a cumpagnia hà spartutu u listessu destinu cù a Cumpagnia di Ferrovia di Baghdad (CIOB) è a Cumpagnia di Ferrovie Anatoliane Ottomane (CFOA) u 1 di ghjennaghju di u 1929 è hè stata naziunalizata in u scopu di a decisione di naziunalisazione di e ferrovie presa da u guvernu di a Republica. di Turchia. A linea di ferrovia operata da a cumpagnia hè stata trasferita à a Direzzione Generale di Ferrovii di u Statu, chì dopu esse chjamata TCDD.

A linea ferroviaria, chì prima appartene à a cumpagnia MTA, appartene sempre à TCDD oghje, è u trasportu di passageri è di carichi hè realizatu da TCDD Tasimacilik nantu à a linea.

Parti di a linea è e date d'apertura

L'intera linea ferroviaria (tra Mersin è Adana) hè stata custruita da Mersin - Tarsus - Adana Railway Company (MTA) per a linea Mersin - Tarsus - Adana trà 1883 - 1886.

Route Distanza Annu di serviziu

Mersin - Yenice - Adana 68,382 km (42,491 mi) 1886

Linee di Trenu Operate da TCDD Transportation nantu à a Linea Ferroviaria

Outline Trains

  • Taurus Express
  • Erciyes Express

Treni Regionali

  • Mersin - Adana
  • Mersin - Iskenderun
  • Mersin - İslahiye

Adana Kurtalan Railway

A ferrovia Adana - Kurtalan hè a linea ferroviaria longa "804,809 km (500,085 mi)" appartenente à TCDD trà Adana è Kurtalan. A linea hè situata in l'area di rispunsabilità di TCDD 6th Region è TCDD 5th Region.

A linea serve i treni principali Fırat Express, Van Lake Express è Güney Kurtalan Express è i treni regionali Malatya - Elazığ è Diyarbakır - Batman.

Parti di a linea è e date d'apertura A seccione di a linea ferroviaria trà Adana è Fevzipaşa hè stata custruita in u 1912. "Hè stata custruita per a linea ferroviaria di Baghdad da i Chemins du Fer Impérial Ottomans de Bagdad" / Cumpagnia "Ottoman Baghdad Railway" (CIOB). Fevzipaşa - Narlı - Malatya - Yolçatı - Diyarbakır - Kurtalan a sezione, chì custituisce a parte restante di a linea, hè stata custruita trà u 1929 è u 1944 da a Direzzione Generale di Ferrovie di u Statu, chì dopu esse chjamata TCDD.

Percorsu Distanza Annu di cumissioni
Adana Train Station - Toprakkale - Fevzipaşa 141,431 km (87,881 mi)
1912
Fevzipaşa – Köprübaşı – Narlı – Gölbaşı 26,881 km (16,703 mi)
1932
Golbasi - Dogansehir 56,014 km (34,805 mi)
1930
Doğanşehir - Stazione Ferroviaria Malatya 56,745 km (35,260 mi)
1931
Malatya - Battalgazi (Eskimalatya) - Eufrate 56,745 km (35,260 mi)
1931
Eufrate - Kuşsarai (Bekirhuseyin) - Yolçatı 67,968 km (42,233 mi)
1934
Yolçatı - U mio 75,950 km (47,193 mi)
1935
Mine - Stazione di Diyarbakir 52,670 km (32,728 mi)
1935
Diyarbakir - Bismil 47,382 km (29,442 mi)
1940
Bismil - Sinan 28,424 km (17,662 mi)
1942
Sinan - Batman 14,726 km (9,150 mi)
1943
Batman - Stazione Kurtalan 68,818 km (42,762 mi)
1944
Battalgazi (Eskimalatya) - Kuşsaray (Bekirhüseyin) 29,784 km (18,507 mi)
1986

Linee di Trenu Operate da TCDD Transportation nantu à a Linea Ferroviaria Outline Trains

  • Euphrate Express
  • Van Lake Express
  • Southern Kurtalan Express

Treni Regionali

  • Trenu Regionale Malatya - Elazig
  • Diyarbakir - Batman Regional Train

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*