Numeru di Terroristi Neutralizati Dapoi u 1 di Ghjennaghju di u 1359

numeru di terroristi neutralizzati da ghjennaghju
numeru di terroristi neutralizzati da ghjennaghju

In a riunione presidata da u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, u Capu di u Statu Generale Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Terrestri Generale Ümit Dündar, u Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Adnan Özbal, u Cumandante di l'Air Force Hasan Küçükakyüz è i Vice Ministri di a Difesa Naziunale Yunus Emre Karaosmanoğlu Kavaklıoğlu è Şuay Alpay anu assistitu à a riunione è l'attività di u ministeru hè statu discutitu.

In a so valutazione à a riunione, u Ministru Akar hà dichjaratu chì mentre a lotta contru l'epidemie di coronavirus cuntinueghja, l'operazioni di e Forze Armate Turche in u scopu di a lotta contru u terrurismu cuntinueghjanu.

Dichjarà chì l'attività di u TAF in e regioni di l'operazione 5 cuntinueghjanu à u listessu ritmu, u Ministru Akar hà dettu: "Hè assai impurtante per noi chì queste operazioni cuntinueghjanu. À u listessu tempu, questi spazii è Mehmetçik ùn deve esse micca affettati da stu virus in ogni modu. Sforzi straordinarii sò fatti per questu. Sia a so implementazione in u campu è i studii di pianificazione per questu in u Ministeru, u Staff Generale è u Quartier Generale di a Forza sò realizati assai seriu. Per via di questu, per furtuna, un puntu impurtante hè statu ghjuntu finu à avà, è e nostre attività cuntinueghjanu senza accidenti ", disse.

Dichjarà chì a lotta contru i terroristi cuntinueghja cun determinazione, u Ministru Akar hà dettu: "In l'operazioni realizate ieri, 17 terroristi in diverse regioni sò stati neutralizzati. U numaru di terroristi neutralizzati in e zone di l'operazione da u 1 di ghjennaghju hà righjuntu 1359. "U nostru Mehmetçi face u so duvere cun grande eroisimu è autosacrificiu contr'à u virus è i terroristi", disse.

U Ministru Akar, vulendu missioni boni è riesciuti à l'eroe Mehmet, chì hà rializatu cù successu i so duveri in terreni difficili è cundizioni climatichi in casa è in l'esteru, hà trasmessu i so desideri di misericordia à i martiri è una ricuperazione rapida à i feriti.

Ricordendu chì u TAF hà iniziatu à pianificà è implementà misure protettive preventive individuali è istituzionali da u primu ghjornu in a lotta contru l'epidemie di coronavirus, u Ministru Akar hà dettu:

"Soprattuttu dopu a creazione di u Centru per a Combattimentu di Coronavirus (KOMMER) in u Ministeru, avemu purtatu sta lotta à questi livelli dopu l'intensa coordinazione stabilita cù u Ministeru di a Salute è i ministeri è istituzioni pertinenti. I nostri piani di a lotta cuntinueghjanu, cuntinuemu à piglià e nostre misure contr'à ogni tipu di pussibilità. KOMMER hà ottenutu un grande successu in u seguitu unu à unu di ogni casu. Monitora constantemente u campu è piglia tutte e precauzioni in modu proattivu ".

ÙN AMU U LUSSU DI RIDE

In riferimentu à l'impurtanza di applicà u principiu di stà in u locu in a lotta contru u coronavirus, u Ministru Akar hà dettu: "Avemu fornitu serii benefici in a lotta contru u virus fendu tuttu u travagliu cù u minimu persunale".

Dichjarà chì l'implementazione di e misure pigliate hè stata realizata cun grande serietà è disciplina finu à avà, u Ministru Akar hà ricurdatu chì un ufficiale civile hà persu a vita per via di u virus. Vulendu pietà à l'ufficiale civile chì hà persu a vita, u Ministru Akar hà ancu vulutu chì un travagliadore chì hè sempre trattatu in a unità di terapia intensiva per ricuperà a so salute u più prestu pussibule. U Ministru Akar hà dettu:

"À u puntu chì avemu ghjuntu, ùn avemu micca u lussu di alcuna rilassazione o cumpiacenza. Questu hè unu di i periculi maiò. Per ùn ghjunghje à questu puntu, avemu bisognu di mantene a nostra sensibilità. In più, avemu fattu a nostra parte in u pianu di nurmalizazione è a strada di strada annunziata da u nostru presidente, è continueremu à fà da avà. U prublema più impurtante quì hè u duvere di e nostre Forze Armate, a sicurità di e nostre fruntiere, a nostra sovranità, a nostra indipendenza, a sicurità di u nostru paese è a nazione in terra, in mare è in l'aria. Mentre facemu i nostri duveri in u megliu modu senza fà alcuna cuncessione, cuntribuiscemu ancu à a nurmalizazione. In cunfurmità cù l'istruzzioni di u nostru presidente, tutti i ministeri, l'istituzioni è l'urganisazioni travaglianu duramente per a nurmalizazione. Avemu pigliatu u nostru postu in stu calendariu, è cuntinuemu à fà tuttu ciò chì ci vole à fà in cunseguenza ".

AMU AVERIAmu ASSOLUTAMENTE ATTENU

Enfatizendu chì a Turchia hè in una pusizioni più distinta paragunata à l'altri paesi grazia à a lotta contru u coronavirus in generale, u Ministru Akar hà dettu: "In u quadru di a nurmalizazione, scarichi da u 31 di maghju, convocazione da u 5 di ghjugnu, cum'è annunziatu da u nostru presidente. , Serà cumpletu u ghjugnu 14. Avemu pianificatu l'esame di l'Università di Difesa Naziunale è l'accettazione di i nostri ghjovani chì sò stati scelti per u serviziu militare da u ghjugnu 20, à e Forze Armate. Seguimu cun grande cura è sensibilità. Avemu da sforzà di fà stu prucessu accade in una manera sana, riescita è efficace senza pruvucà negatività ". Indicà l'impurtanza di a demobilizazione è di a citazione, u Ministru Akar hà dettu:

"A convocazione hè particularmente impurtante. I cuntrolli di salute di u Mehmetçi chì saranu liberati sò digià verificati, misure protettive sò state prese, è sò sempre pigliate. Prima di a so scaricamentu, seranu tenuti sottu surviglianza per 14 ghjorni. In ogni casu, cum'è citazioni, avemu da esse assai attenti à accettà i nostri ghjovani di tuttu u nostru paese in e Forze Armate. Quì, u travagliu di u General Staff, Force Commands, è ancu a Direzzione Generale di Reclutamentu (ASAL), è e nostre unità sò assai impurtanti. Mostreremu a massima sensibilità per ùn mette in periculu a salute di i nostri ghjovani è di i membri di e Forze Armate chì sò attualmente in turnu, è accetteremu citazioni in questu modu ".

U Ministru Akar hà dettu: "E Forze Armate Turche, cù i so valori naziunali, murali è prufessiunali filtrati da a nostra gloriosa storia di millaie d'anni, à a luce di a ragione è a scienza, in u quadru di a custituzione, in linea cù e lege. è istruzzioni di u nostru presidente; Hè à a disposizione di a so nazione è à u principiu di u so duvere ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*