Cumincianu i Pagamenti di Supportu di u Salariu Cash

I pagamenti di sustegnu di u salariu in cash cumincianu
I pagamenti di sustegnu di u salariu in cash cumincianu

I pagamenti di sustegnu di u salariu in cuntanti ogni ghjornu di 39 TL da esse dati à l'impiegati chì sò in licenza senza paga o licenziati per via di coronavirus cuminciaranu à esse depositati in i conti u venneri 8 di maghju. Per riceve pagamentu, u citadinu deve dumandà à traversu u sistema SSI in linea di u so patronu.

In u scopu di l'articulu pruvisoriu introduttu à a Legge di l'Assicuranza di Disoccupazione N ° 4447 per via di coronavirus, l'impiegati chì sò in licenza senza paga o chì ùn ponu micca prufittà di l'indennità di travagliu beneficaranu di un sustegnu salariale in cash. Cù u regulamentu fattu in u scopu di u pacchettu ecunomicu, l'aiutu di 15 lire ogni ghjornu serà furnitu à quelli chì anu datu un permessu senza paga è quelli chì sò stati licenziati dopu u 39.24 di marzu è chì ùn puderanu micca riceve l'assicuranza di disoccupazione.

L'ultimi 60 ghjorni di u cuntrattu di serviziu ùn hè micca necessariu

Ùn hè micca cunsideratu se l'impiigatu chì hè destinatu à dumandà per stu sustegnu di u salariu hà rispettatu e regule di 3/600 ghjorni o 120/450 ghjorni in l'ultimi 60 anni. Per u sustegnu, basterà avè un cuntrattu di serviziu stabilitu cù l'impiigatu prima di u 16 d'aprile.

U supportu durà finu à u 17 di lugliu

A lege nantu à u sustegnu di u salariu in contanti è a prohibizione di licenziamentu hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale u 17 d'aprile di u 2020. Dunque, u sustegnu di u salariu in cash serà pagatu per i periodi dopu à u 17 d'aprile. L'applicazione continuerà finu à u 17 di lugliu, salvu chì una decisione di estensione hè presa. Per chì quelli chì sò messi in permessu senza paga per prufittà di u sustegnu di u salariu in cash, l'applicazioni seranu fatte da u patronu attraversu u sistema di l'impiegatori SSI. Quelli chì sò disoccupati ponu dumandà via u situ web di İŞKUR. U sustegnu di u salariu direttu in cash serà ancu furnitu à quelli chì ùn ricevenu micca prestazioni di disoccupazione.

I travagliadori domestici ponu ancu prufittà di u sustegnu di u salariu in cash

Mesut Şenel, Fundatore di IFASTURK Financial Consultancy and Auditing, hà rimarcatu chì quelli chì cuntinueghjanu à travaglià dopu a ritirata ùn ponu micca prufittà di prestazioni di disoccupazione è indennità di travagliu di cortu tempu, nè ponu prufittà di sustegnu salariale in cassa. Şenel hà spartutu i seguenti ditaglii nantu à u sustegnu: "In u scopu di l'Annex 5510 di a Legge di l'Assicuranza Soziale è di l'Assicuranza Generale di Salute N ° 9, quelli chì travaglianu in servizii domestici per più di deci ghjorni à u mese ponu ancu riceve un sustegnu salariale in cash se elli diventanu disoccupati o sò in congedi senza paga è ùn ponu micca prufittà di l'indennità di travagliu di corta durata. " . L'applicazioni per u sustegnu di u salariu in cash per l'impiegati chì sò in licenza senza paga sò fatte da i patroni chì impieganu queste persone. L'applicazioni per i travagliadori domestici devenu esse notificate à e direzzione provinciale di a sicurezza suciale o à i centri di sicurezza suciale à a fine di u mese in u quale hè cuncessu un permessu senza paga. "Quelli chì sò stati licenziati mentre travagliavanu in servizii domestici ponu dumandà in persona".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*