U mercatu di l'agricultura digitale incuraghjerà tutti à a produzzione

U mercatu di l'agricultura digitale incuraghjerà tutti à a produzzione
U mercatu di l'agricultura digitale incuraghjerà tutti à a produzzione

U Mercatu di l'Agricoltura Digitale faciliterà l'accessu di l'agricultori à u mercatu. Cù u Mercatu di l'Agricultura Digitale, l'agricultori truvà facilmente un mercatu per i so prudutti.

U presidente di l'Associazione Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Hayrettin Ucak, hà valutatu i dati di l'esportazioni d'aprile, u Mercatu di l'Agricultura Digitale, i prublemi risolti durante a pandemia, e misure pigliate, l'esportazioni di ciliegie in Far East, è a stagione 2020 à a stampa. cunferenza tenuta da a filiale di Izmir di l'Associazione Reporters Economici. .

U presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Hayrettin Ucak, hà dettu chì a pandemia hà fattu chì tutti i settori di u mondu entrenu in un periodu economicamente difficiule.

"In questu prucessu, l'unicu settore chì cuntinueghja a produzzione aumentendu a so capacità invece di piantà hè u settore agriculu, chì hè u primu ligame di a produzzione alimentaria è alimentaria. U mondu sanu hà capitu l'impurtanza di l'agricultura.

Duranti stu piriu, avemu bisognu di intruduce cose novi in ​​nome di l'agricultura è preparanu per u periodu post-epidemicu. Perchè u mondu serà avà un mondu diversu è prugresserà in una direzzione diversa. Credu chì s'è no esce da stu prucessu difficiule forte, u locu di u nostru paese è pusizioni in u mondu sarà assai differente. "In questu periodu, avemu bisognu di pruduce è implementà pulitiche agricole efficaci per u nostru futuru".

Cù u Mercatu di l'Agricultura Digitale, tutti si focalizeghjanu nantu à l'agricultura

Hà annunziatu chì u Mercatu Agriculture Digitale (DITAP), chì hè stata lanciata da u Ministru di Aircraft, Agriculture è Forestry Bekir Pakdemirli à a fini d'aprile, hè un passu impurtante per u futuru.

"Vogliu ringrazià u nostru Ministru per u prugettu chì riunisce pruduttori, esportatori, operatori è cunsumatori nantu à a stessa piattaforma. Procederà in forma di agricultura di cuntrattu. Cù a digitalizazione, avemu da fà una longa strada in l'agricultura. Pruduceremu una bona agricultura. U fabricatore ùn deve micca preoccupatu di cumu vende u so pruduttu. In l'agricultura digitale, tutti seranu inseme, cumpresi i piscadori, i pruduttori, l'esportatori è l'istituzioni statali. A transizione à u digitale incuraghjerà tutti à pruduce. In questu modu, tutti, cumpresu a pupulazione ghjovana, s'appoghjanu nantu à l'agricultura è si farà un ritornu à a vita rurale. Cù stu prughjettu, ognunu hà da travaglià è fà affari in a so propria regione è a so cità nativa. Criarà novi prughjetti pè a nostra ghjuventù. Serà una seria opportunità per a Turchia. Tuttu u mondu in Turchia cultiva a so terra. Ci hè un travagliu febbrile in l'agricultura. Ognunu s'impegna à u so travagliu è assume a rispunsabilità. "Ci serà un aumentu seriu in l'agricultura".

I grandi investitori sò impegnati in l'agricultura

Dichjarà chì e novi opportunità ponu esse in u settore, Yumurta hà dettu chì l'agricultura hè assai impurtante è l'investituri sò turnendu l'agulla à l'agricultura.

"Anu fattu un studiu estensivu è ricerca per cultivà l'agricultura. I principali investitori cuminciaru à participà à u settore agriculu. Se a situazione cuntinueghja cusì, avarà un impattu pusitivu nantu à e nostre esportazioni. Nunda serà u listessu in u periodu à vene. I petre inevitabbilmente moveranu. L'innuvazione vene. "Sarà assai megliu cà prima".

I prezzi di a carica aerea sò stati ridotti, i documenti di transitu sò stati emessi

Hayrettin Ucak hà listatu i prublemi risolti per via di a cumunicazione diretta cù u Ministru di l'Agricultura Pakdemirli è altri Ministeri pertinenti durante u prucessu di pandemia cum'è seguente:

"Avemu infurmatu à u nostru Ministeru di u Cummerciu chì i nostri esportatori di prudutti anu difficultà à truvà l'acitu d'alcool etilico utilizatu in i pickles. E misure necessarie seranu pigliate u più prestu pussibule è u prublema serà risolta. U prublema di i prezzi elevati di a carica hè stata trasmessa à i nostri esportatori chì si vultonu à a carica aerea per via di a difficultà di u trasportu stradale, è cù l'iniziativi di u nostru Ministru di l'Agricultura, i prezzi di a carica aerea sò stati ridotti quant'è pussibule per i nostri esportatori. Durante u curfew, a cumunicazione unu à unu hè stata stabilita cù l'amministrazioni lucali per assicurà l'operazione di l'agricultura, è hè stata assicurata chì u travagliu ùn si ferma. EİB hè stata data l'uppurtunità di emette permessi interurbani à i membri di i sindicati di l'esportatori, assicurendu cusì chì e visite à i giardini, l'imprese è i pruduttori cuntinueghjanu senza interruzzione. Per chì i nostri travagliadori stagionali travaglianu in modu sicuru è in cunfurmità cù e regule di distanza suciale, a Direzzione Provinciale di Manisa. di l'agricultura. 50.000 70.000 Nomi, Direzzione Provinciale di l'Agricultura di Izmir. XNUMX pezzi. A maschera hè stata furnita ".

Dichjarà chì simu constantemente in discussioni cù Eximbank per u sustegnu finanziariu, chì hè u prublema più impurtante di l'esportatori, è chì questu hà alluntanatu a strada per parechji esportatori, Ucak hà dettu: "U sabbatu 9 di maghju, purtemu Eximbank Aegean Regional Manager. Gülom Timurhan è Izmir Branch Manager Hüseyin Egemen Kılıç inseme cù i nostri membri via videoconferenza ". disse.

I prudutti di frutti è ligumi freschi anu righjuntu 1 billion 321 million dollars

Hayrettin Ucak, in Turchia, in u periodu trà l'1 di ghjennaghju è u 30 d'aprile, i frutti è ligumi freschi anu aumentatu da 21,6 per centu à 756 milioni di dollari, i prudutti di frutta è verdura anu aumentatu da 12,9 per centu à 565 milioni di dollari, è u tutale di i dui settori hà aumentatu. da 17 per centu à 1 billion 321 million dollars.Ellu disse chì hà righjuntu un milione di dollari.

In a regione di l'Egeu, u settore di frutti è ligumi freschi hà aumentatu da 57,4 per centu à 68,7 milioni di dollari, i prudutti di frutta è verdura da 10,1 per centu à 215,4 milioni di dollari, è u tutale di i dui settori hà aumentatu da 19 per centu à 284 milioni di dollari. chì era.

"Malgradu u colpu pesante à l'esportazioni causatu da a pandemia, pudemu dì chì u settore agriculu mantene l'esportazioni di l'Egeu à flotu è 100 dollari per ogni 45 dollari di esportazioni di esportatori di l'Egeu venenu da l'agricultura. In u periodu ghjennaghju-aprile 2020, in i nostri mercati d'esportazione; A Russia, a Pulonia, a Rumania, l'Ucraina è l'Israele sò state à u primu postu in l'esportazioni di frutti è verdura, mentre chì l'Allemagne, l'America, l'Inghilterra, i Paesi Bassi è l'Italia sò state in prima linea in l'esportazioni di frutti è verdura. Cum'è i prudutti, i pumati, a pasta di tomate, i pumati secchi, i mandarini, i succhi di frutta, i graneddi, e fragole è i sottaci sò stati i nostri prudutti d'esportazione più impurtanti ".

Alta dumanda di ciliegie turchi da u Far East

Spieghendu chì si scontranu constantemente cù l'attacheti cummirciali in i paesi di u mondu per via di metudi di teleconferenza-videoconferenza, Yavaş hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu tenutu video riunioni, in particulare cù a Cina, quasi una volta à settimana. In a teleconferenza assistita da u Cunsigliu di Cummerciu di Pechino Hakan Kızartıcı di Pechino è di China Guanco Turkey Trade Attache Serdar Afşar da Goanco, avemu parlatu cù i nostri Membri di u Cunsigliu EİB di cumu pudemu aumentà a diversità è a capacità di i prudutti. Vi possu dà a bona nutizia chì avemu fattu una longa strada, soprattuttu per i ciliegie. U nostru travagliu nantu à ciliegie, frutti di petra, altri frutti è prudutti di frutta è verdura cuntinueghja senza interruzzione in i mercati cinesi è di u Far East. Semu in cumunicazione constante cù u nostru Ministeru di l'Agricultura è u Ministeru di u Cummerciu nantu à questu tema. "

"Malgradu tuttu, serà un bon annu"

Spieghendu chì u rendiment è a qualità di ciliegia sò estremamente boni quist'annu, Yavaş hà dettu: "L'apertura di mercati cum'è a Cina, Taiwan è a Corea di u Sud eccita l'esportatori di ciliegia. Questa stagione, u Far East serà unu di i nostri mercati impurtanti per Kiraz. In listessu modu, u pruduzzione è a qualità di u pesche, chì a cugliera principia, hè megliu cà l'annu passatu. In novu, in a Regione Egea, i pepini, cucumari, pimentari arrustiti è e so variità, pasta di tomate, chì sò trà l'impurtanti prudutti d'esportazione di frutti è ligumi, sò in cundizioni assai boni in termini di qualità è rendiment. 2020 hè un annu assai pruduttivu in quantu à a produzzione di frutti è verdura. Quandu u periculu di l'epidemie sparisce, l'atmosfera pusitiva chì avemu ottenutu in i primi 4 mesi cuntinueghja è malgradu tuttu, 2020 serà un bon annu per i nostri settori. "Ùn pensu micca chì ci saranu restrizioni à l'alimentariu è à i prudutti agriculi durante l'epidemie." disse.

L'esportazioni cuntinueghjanu senza interruzzione

Hayrettin Ucak hà aghjustatu chì e precauzioni necessarie sò state pigliate per i travagliadori agriculi staghjunali è ùn ci hè micca prublema.

"I prezzi di i novi prudutti sò altu. I prezzi inevitabbilmente aumentanu per via di i costi, l'imballaggio, u travagliu è i tariffi di cumissioni. U pruduttu chì ùn hè micca in stagione hè inevitabbilmente vindutu à un prezzu più altu ch'è u so valore di u mercatu, ma in a stagione i prezzi tornanu à u normale. Avemu avutu u prublema di truvà un cunduttore nantu à l'autostrada in i primi ghjorni. Hè stata risolta quandu u periodu di 14 ghjorni hè statu elevatu. U Ministeru di u Cummerciu hà creatu zoni buffer è avemu passatu stu prucessu. Ùn avemu micca prublemi. "Attualmente, u diagnosticu hè fattu cù kit di diagnostichi rapidi".

Plane hà dettu: "Ùn hè micca pussibule per alcun veiculu per andà in strada, salvu chì avemu ricevutu i so tag d'identificazione. Sicondu a lege statali, dopu avè ricivutu u so tag, pò piglià à u mercatu senza mette in prublemi. Tuttu hè arregistratu. Altrimenti, i veiculi seranu seguiti è ammende seranu imposte ". disse.

"Usciremu da a crisa più forti"

Cengiz Balık, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, hà spiegatu chì u settore di frutti è verdura freschi hè attualmente unu di i settori chì seranu menu affettati da a pandemia è hà dettu: "A ghjente hè in casa. per via di e misure di quarantena. Hè per quessa chì u cunsumu di frutta è verdura hè aumentatu cumparatu cù l'anni precedenti. Questa hè una chance per a nostra industria. Avemu un vantaghju nantu à i paesi rivali. Ùn scontru micca prublemi in a cugliera è à truvà travagliadori cum'è l'Italia è a Spagna. Ci hè un aumentu di i costi di input. I prezzi sò aumentati in materia cum'è materiali di imballaggio è logistica. Malgradu tuttu, andemu da sta crisa più forti ". disse.

Emin Demirci, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, hà dettu: "Quandu ci hè una carenza di un pruduttu in ogni modu, ùn duvemu micca impurtà immediatamente. L'agricultori anu avutu difficultà. "Ùn ci hè bisognu di disciplinarà u pruduttore cù l'impurtazioni". disse.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*