615 Million TL Incentive Investment à Eskişehir

milioni di lire incentive à l'investimentu in Eskisehir
milioni di lire incentive à l'investimentu in Eskisehir

U presidente di Eskişehir OIZ, Nadir Küpeli, hà dettu: "A tendenza crescente di l'investimenti cù certificati d'incentivazione in Eskişehir aumenta e nostre speranze è aspettative per u futuru è a crescita di a nostra industria".

Facendu una valutazione di i novi investimenti cù u Certificatu d'Incentivazione di l'Investimentu da fà in Eskişehir per u primu trimestre di u 2020, annunziatu da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, a Direzzione Generale di Implementazione di Incentivi è Capitale Stranieru, u presidente di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, Nadir Küpeli, hà dettu: "L'epidemie di Covid-19 in u nostru paese è in u mondu. In questu periodu quandu avemu avutu i so effetti nantu à l'ecunumia, in particulare a tendenza crescente in u ritmu di l'investimentu cù certificati d'incentivazione in Eskişehir è a continuazione di novi investimenti industriali ci dà speranza. in termini di fiducia in u nostru avvene è a continuazione di a nostra tendenza di crescita ".

A nostra industria cuntinueghja à cresce cù novi investimenti

Fornendu infurmazioni nantu à l'investimenti cù certificati d'incentivazione in Eskişehir, Küpeli hà dettu: "In i primi 2020 mesi di 3, i certificati d'incentivazione sò stati emessi per un totale di 11 investimenti novi, 2 d'elli in l'industria di fabricazione è 13 in u settore mineru. L'ammontu tutale di questi investimenti hè 615 milioni 611 mila TL. Quandu l'investimenti sò finiti, darà novi opportunità di travagliu à parechje persone. Mentre 4 di l'investimenti sò investimenti completamente novi, l'altri 9 sò investimenti destinati à aumentà a capacità è a diversificazione di i prudutti ", disse.

Prumessu per a nostra industria è u futuru di u nostru paese

Dichjarà chì ci hè statu un aumentu significativu in a quantità d'investimentu cumparatu cù u 2019, u presidente Küpeli hà dettu: "Quandu paragunemu i figuri di l'annu passatu questu annu, un aumentu significativu in a quantità d'investimentu hè osservatu. In u listessu periodu di 2019, i certificati d'incentive sò stati emessi per 216 novi investimenti cù una quantità d'investimentu tutale di 14 milioni di TL. U fattu chì a quantità d'investimentu hà quasi triplicatu in 2020 hè promettente per u futuru di a nostra industria è di u nostru paese. Felicitatu di tuttu u core à tutte queste cumpagnie chì mettenu a manu sottu à a rispunsabilità in questu periodu quandu u mondu passa per un grande cambiamentu è trasfurmazioni, fiducia in l'industria di Eskişehir, fighjate à u futuru cù speranza, vede a prusperità è u sviluppu in a produzzione è investe in u futuru. sia l'industria sia i settori minieri. Comu dicemu sempre, pudemu diventà una Turchia forte solu pruduciendu è cresce ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*