U periodu di nurmalizazione in Maritime Begins

U periodu di nurmalizazione principia in maritime
U periodu di nurmalizazione principia in maritime

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì u prucessu di nurmalizazione hè statu implementatu per via di a gestione riescita di e misure pigliate in u settore marittimu contr'à l'epidemie di Coronavirus (Covid-19), è in questu cuntestu, cumincianu à u trasportu di passageri. nant'à tutte e navi, cumpresi navi turistiche è navi da crociera.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu decisu di inizià e cruciere internaziunali è u trasportu di passageri trà l'Isule Egee è i porti di u nostru paese è hà dettu: "Inoltre, avemu abulutu e misure pigliate per u settore marittimu contr'à Covid-20, cum'è a segnalazione di barche. sottu à 19 metri chì entrerà è esce da u Strettu di Istanbul è di i Dardanelli ", disse.

U trasportu di i passageri hè iniziatu da a priorità di a salute umana cù e misure pigliate.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì, cum'è centinaie di paesi in u mondu, Turchia hè stata ancu affettata da l'epidemie glubale, è chì l'epidemie cuminciò à esse eliminata dopu à e prime misure pigliate è u prucessu gestitu cù successu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un livellu di vita cuntrullatu hè statu ottenutu cù l'implementazione di e misure pigliate in u settore marittimu è hà dettu: "Avemu pigliatu novi decisioni in u settore marittimu, cum'è in tutti i modi di trasportu di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura. Cumincemu u prucessu di trasportu di passageri senza perde a prudenza è trascurate l'elementi di salute è sicurità. "In questu cuntestu, e misure per assicurà l'isolamentu suciale tenendu in contu e regule di distanza suciale sò avà in a nostra vita", disse.

L'obligazione di segnalazione per i battelli sottu 20 metri in u Strettu hè stata abulita

U Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu chì, in u scopu di a normalizazione, anu decisu di riavvià e so attività di navi di pesca turistica, navi recreative è navi da crociera. Dichjarà chì l'esami di i marittimi cuminciaranu di novu in u quadru di e regule di distanza suciale, Karaismailoğlu hà dettu chì i Corsi di furmazione di i marittimi è altre furmazioni cumincianu a so attività in cunfurmità cù i regulamenti da esse fattu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale in quantu à l'istituzioni di educazione non-formale, è Dilettante marinari è furmazione radiu corta distanza è esami sarà dinù tenutu in cunfurmità cù i reguli di distanza suciale.

U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì anu decisu di inizià i viaghji di trasportu internaziunale di passageri, yacht cummirciali è navi primitive di legnu trà l'Isule Egee è i porti di u nostru paese. bayraklı Avemu riavviatu a pratica di l'Inspeczioni di u Statu Portu nantu à i navi. Rimuovemu ancu l'obligazione per e barche sottu à 20 metri d'entra è di esce da u Bosforu è i Dardanelli per fà un rapportu di rapportu. "Implementeremu queste misure di normalizazione finu à un novu avvisu", disse.

Tutti i mezi seranu mobilizati per assicurà chì u settore guadagnà l'impulsu chì si merita.

Ricordendu chì a Turchia hè circundata da i mari da trè lati è hà una geografia chì hè l'invidia di u mondu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì i nostri mari è i nostri marinari sò un valore speciale per a Turchia, è chì l'investimenti chì aprenu novi orizzonti in u campu di maritime, cunziddi l'impurtanza data da u presidente Recep Tayyip Erdoğan à u settore, serà fattu in u campu di u Trasportu, hà dettu chì hà da cuntinuà à esse implementatu da u Ministeru di l'Infrastruttura.

Dichjarà ch'elli sò assai tristi da l'interruzzione di l'attività di u settore marittimu, cum'è tutti i settori, durante u prucessu epidemicu, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì mubilizzeranu tutte e so risorse è travaglià ghjornu è notte cù un calendariu di travagliu ininterrottu per assicurà chì u marittimu. settore guadagna l'impulsu chì merita in i ghjorni à vene cù a transizione à una vita cuntrullata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*