Linea di salvezza per l'industria di a casa è di i beni viventi

linea di salvezza per u settore di a famiglia è di i beni viventi
linea di salvezza per u settore di a famiglia è di i beni viventi

Breath Loan, chì hè stata lanciata per allevà e PMI affettate negativamente da u novu tipu di focu di coronavirus (Covid-19) è hà da scopu di furnisce prestiti à interessi bassu, serà una salvezza per l'imprese cù un tassu d'interessu annuale di 7,5 per centu.

Parlendu di creditu di respirazione in nome di l'industria di a casa è di i beni viventi, chì hè unu di i settori più affettati da u coronavirus, Ahmet Çığır Şahin, presidente di l'Associazione di Marche di Casa in Sviluppu è Beni Viventi; "U segmentu chì serà più affettatu da a crisa hè e piccule è medie imprese, è e nostre imprese anu bisognu di supportu massimu, in particulare per i costi elevati di l'energia, i pagamenti di i salarii è di l'affittu. Pensemu chì e nostre PMI respiraranu faciule in quantu à alcuni di i so pagamenti cù l'assistenza di prestitu à bassu interessu furnita. "Ogni cuntribuzione fatta da l'Unione di e Camere di Turchia è di e Camere di Cummerciu è Industria in cunfurmità cù e pussibilità per a continuità di l'impieghi, u cummerciu è a produzzione serà assai preziosa per tutti noi", disse.

Hè stimatu chì i buttreghi di strada, chì sò previsti di ricuperà più rapidamente cù u supportu di creditu, ripiglià u so fatturatu precedente più rapidamente cà i centri commerciali. I centri commerciali, chì sò stati chjusi per via di l'epidemie di coronavirus, si preparanu à riapertura cù l'iniziu di u prucessu di nurmalizazione in l'epidemie. Per d 'altra banda, i numeri in shopping in linea aumentanu ghjornu per ghjornu.

Rispondendu à e dumande nantu à a situazione attuale di l'epidemie di corona in u settore, Şahin hà dettu: "A riapertura di i centri commerciali pò esse cunsiderata una decisione unilaterale. L'apertura di i magazzini crea una aspettativa in a catena di supply è pagamentu. In ogni casu, postu chì a pussibilità di bassu tassi di shopping hè assai seriu, pò esse assai prubabile di causà danni irreversibili à a catena trà a gestione di u centru cummerciale, l'inquilanti è i fornitori di prudutti di a tenda. Questa questione ùn deve esse evaluata solu da a perspettiva di a gestione di shopping mall. Ci sò aumenti enormi in u cummerciu elettronicu cù i cambiamenti di l'abitudini di shopping. Cù u prucessu di coronavirus, ci hè statu un aumentu di u 60 per centu in i prudutti di decorazione, u 100 per centu in i prudutti di cena è di cucina, u 60 per centu in a cucina elettrica è l'apparecchi di casa, è u 40 per centu in i mobili. "U 9 per centu di a pupulazione chì ùn hà mai acquistatu in linea prima hà avà cuminciatu à cumprà in linea", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*