Rigettu di a dumanda di liberazione di l'unicu accusatu arrestatu in u casu d'accidentu YHT d'Ankara

Rigettu di a dumanda di liberazione di l'unicu accusatu arrestatu in u casu di l'accidentu di Ankara yht
Rigettu di a dumanda di liberazione di l'unicu accusatu arrestatu in u casu di l'accidentu di Ankara yht

U Trenu d'Alta Velocità, chì hà fattu a spedizione Ankara-Konya in Ankara u 13 dicembre 2018, hà scontru cù u trenu di guida mentre entra in a stazione di Marsandiz. U prucessu di 9 accusati, unu di i quali era incarceratu, cuntinuau in l'accidentu in u quale 10 persone anu persu a vita.

L'unicu suspettatu arrestatu in u casu di l'accidente YHT, l'agente di trenu (forbici) Osman Yıldırım, hà assistitu à l'audizione cù u Sistema d'Informazione Audio è Visuale in u scopu di e misure epidemie di virus corona. L'accusatu Yıldırım, chì hè statu dumandatu à difende si in quantu à i novi documenti inseriti in u schedariu, hà dichjaratu ch'ellu avia fattu a so professione dapoi 30 anni, è chì hà ammissu u so sbagliu in a so difesa à a prima audizione.

Dichjarà chì i motivi di u so sbagliu sò stati inclusi in a so difesa, Yıldırım hà dettu: "Sò in prigiò per un sbagliu. Eru separatu da a mo famiglia è i mo figlioli. Cù a mo salute, u mo ordine di famiglia s'hè deterioratu. U mo figliolu in l'università avia da abbandunà i so studii. Aghju 58 anni, u mo indirizzu hè cù a mo famiglia, ùn aghju nudda parte per andà. Sò statu in detenzione per un bellu pezzu, dunque vogliu chì mi sia pruvatu in attesa di prucessu ", disse.

U tribunale, chì hà pigliatu a so decisione interim dopu l'opinione di u procuratore publicu, hà decisu di cuntinuà a detenzione di l'accusatu Osman Yıldırım è rinviatu l'audizione à u 17 di lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*