Autorizazione à Imamoglu per u Trasferimentu di a Custruzzione di Metro Başakşehir Kayaşehir

autorità à imamoglu per u trasferimentu di a custruzzione di u metro di basaksehir kayasehir
autorità à imamoglu per u trasferimentu di a custruzzione di u metro di basaksehir kayasehir

I membri di a maiurità di u Partitu AK di l'Assemblea IMM, chì si sò convocati straordinariamente per eliminà u squilibrio in u budgetu per via di a lotta contru l'epidemie, IMM; IETT hà fattu una falce seria nantu à e richieste di risorse di İSKİ è e so filiali. L'autorità di prestitu di 4.6 miliardi di lire appruvata da u parlamentu l'annu passatu hè stata ridutta à 648 milioni di lire. Annunciendu chì u costu di l'epidemie di Covid-19 à IMM hà righjuntu 6,5 miliardi di lire, u presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluEllu disse chì in questu prucessu, u guvernu sudcoreanu hà attribuitu 135 miliardi di lire à i guverni lucali, è chì in Turchia, ùn ci era micca un centesimu in i casse di e municipalità, è a so ricerca di e so risorse hè stata impedita.

L'Assemblea di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) s'hè riunita straordinariamente cù l'agenda di circà risorse finanziarie è di aumentà l'aiutu suciale per corregge u squilibriu finanziariu in u bilanciu durante a lotta contru u coronavirus. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Una piccula parte di e dumande di prestiti domestici è stranieri sò state accolte in a riunione, chì hè stata tenuta sottu a presidenza di u Yenikapı Eurasia Exhibition Center, tenendu in contu e misure di salute è a regula di distanza suciale.

 4,6 MILIARDI APPROVU L'ANNU PASSU, RIDOTTU À 648 MILLIONI

I rapporti chì includenu a cuncessione di l'autorizazione di prestitu di 2020 miliardi di lire previste in u bilanciu 4,6 per corregge l'equilibriu finanziariu deterioratu di l'IMM per via di u coronavirus sò stati discututi in u parlamentu. Tuttavia, i membri di u Partitu AK, chì anu a maiurità in u parlamentu, anu appruvatu 2 milioni di lire di a dumanda di prestiti domestici di 50 miliardi 400 milioni di lire è 2 milioni di lire di a dumanda di prestiti domestici di 50 miliardi 248 milioni di lire.

Presidente Ekrem İmamoğlu, hà ricurdatu chì un prestitu di 2020 miliardi di lire hè previstu in 4,3 per i debiti di l'anni precedenti, l'investimentu è e spese correnti, è sta decisione hè stata passata à l'unanimità da l'Assemblea IMM l'annu passatu.

L'EFFETTU DI COVID-19 SU IMM hè 6,5 MILIARDI LIRA

Ricordendu chì Istanbul, Turchia è u mondu ùn sò micca in un periudu normale è campanu mesi straordinarii, İmamoğlu hà dettu: "Attualmente, l'impattu di Covid-19 nantu à IMM hè di 6,5 miliardi di lire. Prevemu più crescita in questa previsione. Cusì sò i figuri chì si sminuiscenu in u mondu. Ùn dumandemu micca carità à nimu quì. In nome di u publicu, facemu una decisione di gestisce u prucessu. Avemu pigliatu enormi misure di risparmiu per creà un bilanciu equilibratu. Avemu avutu à travaglià nantu à i travaglii chì duveranu esse firmati in 2020. Avemu da fà questu per pudè superà stu prucessu difficiule di l'umanità ".

POLITIQUE INSTALLATA CON COVID...

Vulendu chì e decisioni prese seranu benefiche per IMM è Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Ma sfurtunatamenti, era una riunione induve un cattivu prucessu hè statu gestitu in a gestione di u bilanciu di e municipalità. U budgetu ùn hè statu trattatu realisticamente. Vogliu sparte a tristezza di questu. Vulemu chì era una riunione induve a pulitica ùn parlava micca. Ma hè stata lasciata incompleta ancu in questu aspettu ".

"135 MILIARDI DI DOLLARI PER I MUNICIPALI IN COREA, NO 1 LIRA IN TURCHIA"

Dichjarà chì u sindaco di Seoul hà annunziatu chì ci sò 135 miliardi di lire à i guverni lucali in Corea di u Sud, İmamoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Attualmente, una lira per esse inclusa in u bilanciu di i guverni lucali ùn hè micca stata definita da u guvernu cintrali in Turchia. Questa hè una situazione grave. E municipalità facenu i travaglii istantanei di ogni ghjornu di i citadini. Queste decisioni pigliate sò per fà una nota di a storia. Lasciami mette in risaltu questu. Questu hè un grande sbagliu durante u periodu pandemicu. Per via di u travagliu chì avemu da fà cù questi soldi truvamu, avemu da fà per pagà i debiti di u periodu passatu. Vulariu chì e decisioni d'oghje ùn sò micca una decisione pulitica. Sfurtunatamente, paghemu u prezzu di a gestione IMM cù u debitu in u passatu. Ma l'avemu da passà, ùn vi preoccupate micca. Salvemu stu IMM. "

E RISORSE DI IETT E ISKI OFFRUTE ANCHE

Un altru rapportu, chì include u prestitu domesticu di IETT di 230 milioni di lire per assicurà l'equilibriu finanziariu deterioratu per via di l'epidemie, hè statu accettatu cù l'aghjunzione di a frasa "l'usu di 2020 milioni di lire in 100" da u Partitu AK.

CHP Group hà dichjaratu chì l'autobus IETT travaglianu cù una media di 20 passageri per via di e misure, chì significa chì l'autobus sò usati cum'è i taxi, è hà dettu chì a pruposta di u Partitu AK era una decisione di ùn gestisce IETT.

U sindaco İmamoğlu hà dettu chì u numeru di passageri sperimentati in l'ultimi 2 mesi hè diminuitu à unu in ottu, è hà dettu: "Avemu sperimentatu una situazione straordinaria. Tuttu stu debitu durante l'epidemie hè un limitu chì IETT avarà difficultà à compie l'annu. Sò in una pusizioni megliu per fà stu calculu chè mè. Pigliate una decisione pulitica. Ma questu hè 8 milioni di bisogni. Se dà 230 milioni oghje, hè ancu più necessariu. Dice chì avemu riduciutu questu à 330 milioni hè una decisione pulitica. Aghju sparte cun voi una citazione di Tevfik Göksu, "Per sparte ciò chì hè un omu".

U rapportu, chì include l'usu di prestiti domestici di 765 milioni di lire da İSKİ per cuntinuà i so investimenti è servizii durante u prucessu epidemicu, hè statu ancu catturatu da i membri di u Partitu AK. In u parlamentu, a pruposta di u Partitu AK cù l'annotazione di utilizà un prestitu di 250 milioni di lira è pagà i subcontractors hè stata accettata.

A RICHIESTA SUSSIDARIA DI RISORSE hè ancu limitata

A causa di a diminuzione di i rivenuti di l'affiliati IMM durante u prucessu epidemicu, a pruposta, chì include furnisce risorse cù un totale di 16 miliardi di prestiti domestici per sustene i bilanci di 1,9 cumpagnie, hè stata ancu catturata da a maiuranza. Cù a maiurità di u Partitu AK; solu İGDAŞ 500 milioni di lire, İSTAÇ 42 milioni di lire, METRO ISTANBUL 30 milioni di lire di prestitu domesticu hè statu autorizatu.

Gruppu CHP Sözcüsü Tarık Balyalı hà dichjaratu chì İBB prova di rinviviscia i so affiliati, chì eranu indebitati in u passatu, durante u prucessu di pandemia, è hà dettu:

"Stanu riducendu u debitu di 1 miliardi 50 milioni di lire chì avemu previstu per İGDAŞ à 500 milioni di lire. İGDAŞ era una sucietà cun un flussu di cassa assai bonu è senza bisognu di prestitu in u passatu. In ogni casu, in u collu di cassa chì IMM hè cascatu in 2017 è 2018, sta cumpagnia hè stata aduprata cum'è benefiziu puliticu è hè 1 billion 740 million lire. A causa di sta figura, İGDAŞ hè diventatu indebitu. Cerchemu di cuntinuà i nostri investimenti in İSTAÇ. METRO ISTANBUL face una perdita per via di a diminuzione di u numeru di passageri. U Partitu AK piglia decisioni cù restrizioni chì facenu chì queste cumpagnie fallenu. Mentre face sforzi per aiutà quelli chì anu bisognu in tuttu u mondu durante u prucessu di pandemia, u Partitu AK prova di prevene questu ".

İSKİ FATTURE RITARDATE DI 3 MESI

Una seria di risoluzioni sò state ancu firmate in l'Assemblea IMM chì allevianu i residenti di Istanbul. U rapportu di a Direzzione Generale di İSKİ, chì include u rinviu di e bollette d'acqua trà u 19 d'aprile è u 17 di lugliu in residenze è posti di travagliu non operativi per riduce l'effetti di l'epidemie di Covid-16 nantu à a vita ecunomica è suciale, è dopu u pagamentu. in 3 rates uguali, hè stata appruvata à l'unanimità.

L'AVVENTU DI A LOCAZIONE E PUBLICIDAD D'IMM sò ancu ritardati

U rapportu, chì include l'ecrimisil da esse pagatu à l'IMM è i costi derivanti da l'affittu, u posponimentu di a vendita per 3 mesi è a manca di pagamentu di l'affitti da l'inquilini durante u periodu di inattività, hè statu unanimu appruvatu. U rapportu, chì include u posponimentu di l'affitti di i spazii di publicità di l'IMM per 3 mesi, hè statu accettatu à l'unanimità.

SCONTO IN TARIFFE TARIFFE

Per d 'altra banda, l'Assemblea IMM hà riduciutu u prezzu di l'admission à l'installazione di riciclamentu di l'IMM domesticu è cummerciale da 103 lira à 50 lira per via di l'epidemie. I membri di u Partitu AK anu ancu offertu à l'autobus interurbani chì a Great Istanbul Bus Station sia libera durante a pandemia. E duie offerte sò state accettate.

"Sò A PRESIDENZA È SUN A PRESIDENZA DI IMM"

U rapportu, chì autorizeghja u presidente İmamoğlu à trasfiriri l'opere di custruzzione è di cuntrollu di a Linea Ferroviaria Başakşehir-Kayaşehir, chì a custruzzione hè stata fermata in u passatu, à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè stata appruvata à l'unanimità. Ricordendu chì a linea hè stata fermata da u sindaco in u 2018, è chì hè stata urdinata di ripiglià dopu à 8 mesi, İmamoğlu hà dettu chì solu u 7 per centu di elli puderia esse cumpletu finu à u so mandatu. Enfatizendu chì anu iniziatu a custruzzione di 4 metro, chì sò stati fermati in u passatu, è chì anu pigliatu iniziative per attivà sta linea, İmamoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U Sistema Ferroviariu Başakşehir-Kayaşehir hè una linea chì ùn hà micca prestitu straneru per via di e debule di l'offerta. Avemu discututu cù u nostru guvernatore chì vulemu realizà stu prughjettu è dumandemu u sustegnu di e persone pertinenti. Avemu dichjaratu chì cù u sustegnu di 100 milioni d'euros per esse furnitu da Iller Bank, pudemu cunnette è furmà sta linea à e linee principali in l'Hospital Station à a fine di questu annu. Tuttavia, l'autorità statali è i banche anu dichjaratu chì ùn ci daranu micca prestiti. Stu metro ci vole ancu esse custruitu, ci hè statu custruitu un ospedale di a cità. Cù u decretu presidenziale, hè statu decisu di trasfiriri stu metro à u Ministeru è di custruì rapidamente è di taglià questi soldi da u bilanciu di l'IMM dopu chì era finitu. Avemu digià dumandatu risorse per fà. Avà a Presidenza hà da aduprà a fonte è fà. Per noi, sò a Presidenza è sò a Presidenza di l'IMM. Per quessa, ùn importa micca, s'ellu face, hè u statu, s'ellu hè u statu. Semu felici di cooperà per fà stu travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*