U presidente Soyer hà inspeccionatu u prughjettu di u Parcu Naturale Flamingo in situ

U presidente Soyer hà esaminatu u prughjettu di u Parcu Naturale Flamingo in situ
U presidente Soyer hà esaminatu u prughjettu di u Parcu Naturale Flamingo in situ

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyeresaminò u prughjettu di u Parcu Naturale Flamingo, situatu à l'iniziu di u Delta di Gediz, in situ. U centru di a cità si fusiona cù u delta di Gediz cù u prugettu, chì hà da scopu di creà un parcu naturale in a cità, inseme cù a riabilitazione di a costa di Mavişehir. U prughjettu impedisce ancu l'inundazioni di u mare in Mavişehir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà esaminatu a riabilitazione costiera è i travaglii di Flamingo Nature Park in Mavişehir cù i burocrati municipali. U presidente Soyer hà dettu: "Avemu fattu una dumanda ufficiale per chì u Delta di Gediz sia inclusu in a lista di u Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO. Per d 'altra banda, creemu una strada d'osservazione è d'escursione cù u prugettu South Gediz Delta, chì copre a parti miridiunali di u Delta di Gediz. In Mavişehir, chì hè u puntu di partenza di u delta, custruemu un parcu naturale chì formarà un corridore per Gediz. Stu patrimoniu naturali, chì accoglie millaie di spezie viventi è ghjustu accantu à a cità, serà avà una parte di a vita di a cità.

U risicu di inundazioni serà prevenutu

KarşıyakaHè destinatu à finisce u risicu di inundazioni in l'invernu cù u prughjettu di riabilitazione costiera, chì principia davanti à u Deniz Kent Restaurant vicinu à u Cheesecioğlu Stream nantu à a costa di Mavişehir è cuntinueghja à u nordu, cumprese a regione "Mavi Island" è copre u 3,4-. kilometru di costa. In questu cuntestu, un cutter d'acqua serà fabricatu per prevene l'inundazione chì pò accade per via di l'inondazione di l'acqua di mare è u passaghju di l'acqua di mare sottu à a terra, chì scenderà à -3.50 m, è a furtificazione di roccia in u fronte serà. re-manufacturatu per prutege l'area da l'effettu di l'onda. Inoltre, terrazze seranu custruite da materiali naturali induve a ghjente pò riposà cunfortu à u mare.

Ci saranu ancu torri d'osservazione d'uccelli.

Cù u Parcu Naturale Flamingo da esse custruitu in l'area di prughjettu di circa 175 mila 500 metri quadrati, serà creatu un corridore di transizione da Mavişehir à Gediz Delta. Hè ancu destinatu à creà una sensibilizazione annantu à l'impurtanza di u delta stabilendu un centru di visitori in u parcu naturali chì deve esse custruitu in l'area di u prugettu à l'iniziu di u Delta di Gediz. In u parcu, hè previstu di cumprendi diverse attività per l'educazione di a natura è l'osservazione di l'uccelli, spazii di ghjocu / educativi interattivi per i zitelli, torre di osservazione d'uccelli per fighjà a diversità di l'uccelli in u delta, è a piazza d'informazioni per u Delta di Gediz. In u parcu, induve serà appiicata u paisaghju umida, induve e piante salate adattate à a flora naturale di a zona seranu aduprate, ci saranu ancu chjassi pedonali è spazii di riposu, una strada di bicicletta è diverse equipaghji urbani.

A causa di u fattu chì Mavişehir mostra un sfondate adattatu per l'esempii di u muvimentu di l'arti cuntempuranei cunnisciutu cum'è "eco-arte" in u mondu, hè previstu di include opere d'arte relative à a natura in a zona.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*