Scalpel da Büyükkılıç à Gesi Junction

nester à l'incrociata da a grande spada
nester à l'incrociata da a grande spada

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà colpitu u Gesi Junction cù un scalpel in u primu ghjornu di a restrizione di quattru ghjorni. Büyükkılıç, chì vulia chì u Gesi Junction diventerà assai più funziunale è u flussu di trafficu per esse assai più rapidu, hà seguitu i travaglii cumpresi a signalizazione in situ.

Durante l'epidemie di Covid-19, a Municipalità Metropolitana di Kayseri hà acceleratu a so infrastruttura è a strada è i travaglii di signalizazione in u trasportu. In questu cuntestu, esaminendu l'arrangementu di luce fattu in Gesi Junction, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dettu: "Riduceremu l'inconvenienti cunsiderendu l'arrangementu di i semafori è l'arrangiamentu di l'intersezzione in Gesi Junction, chì hè descritta cum'è a porta orientale in una certa manera. Quì, u travagliu hè realizatu cun l'intelligenza chì i nostri citadini evacuaranu l'intersezzione più veloce senza aspittà inutilmente à l'intersezzione.

À l'intersezzione quì, avemu osservatu chì circa 60-70% di i veiculi vanu à u latu di Gesi. In questu casu, se i nostri citadini passanu per a strada laterale senza aspittà à a luce inutilmente, l'affollamentu serà impeditu. Emu accunsentutu cù a limitazione di esce in carrughju, sta lacuna à l'occasione di a festa. In una certa manera, purteremu i nostri citadini à una pusizioni induve si ponu facilmente prufittà di sta intersezzione dopu à e vacanze, finite opportunisticamente l'infrastruttura, u travagliu di l'asfaltatu è l'arrangiamentu di i lumi, spergu, in pocu tempu. Dicemu bona furtuna à a nostra cità. I nostri citadini di Kayseri, finu à chì site in casa, cuntinuemu à travaglià per lascià una cità più cunfortu è vivable. Ti felicitaraghju una volta di più in questa occasione. Ti pregu bona furtuna è boni vacanze ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*