A contaminazione urigginata da Lodos in i mari hè stata pulita

a contaminazione causata da lodos in i mari hè stata pulita
a contaminazione causata da lodos in i mari hè stata pulita

L'IMM hà realizatu un travagliu intensivu per dui ghjorni per pulizziari a basura ammucciata nantu à e sponde da u suduvestu. E squadre, chì anu pigliatu l'azzione subitu dopu chì a contaminazione hè stata rilevata, anu cullatu 36 metri cubi di basura da a superficia di u mare è un totale di 2052 sacchetti da e coste. I rifiuti raccolti sò stati mandati à e strutture di eliminazione di rifiuti. Quelli chì sò adattati per a trasfurmazioni sò stati mandati à e facilità di riciclamentu per esse purtati in l'ecunumia.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà pulitu i rifiuti è i detriti ammucchiati nantu à e coste da u suduvestu, chì anu avutu un effettu in tutta a cità. A Direzzione di i Servizi Marini di l'IMM è İSTAÇ anu pigliatu l'azzione subitu dopu chì a contaminazione hè stata rilevata è cuminciaru à cullà i rifiuti cù a barca è e squadre di pulizia costiera.

Duranti i travaglii cuminciati u venneri, 6 metri cubi di basura sò stati cullati da a superficia di u mare cù 15 barche. Per d 'altra banda, a quantità di basura cullata in u studiu cuminciatu cù 21 squadre da e coste era 680 sacchetti. Siccomu l'accumulazione di rifiuti cuntinueghja, e squadre chì travaglianu in tuttu u sabbatu anu pulitu 4 metri cubi di basura da a superficia di u mare cù 21 barche è 8 sacchetti di basura da i costi cù 372 squadre. Cusì, in l'ultimi dui ghjorni, 36 metri cubi di mari è 2052 sacchetti di basura sò stati sbulicati da e coste di Istanbul.

RICICLATURA DEI RIFIUTI RACCOLTI

A basura racolta hè stata mandata à e facilità di IMM per a eliminazione. I rifiuti adattati per u riciclamentu sò stati separati. I rifiuti separati sò stati ancu diretti à e strutture di riciclamentu di IMM per u processu.

IMM esegue lavori di pulizia di a costa, a spiaggia, a superficia di u mare, a bocca di l'insenatura, a spiaggia è sottu à l'acqua per prutege a bellezza naturale di Istanbul è a diversità biologica di l'esseri viventi. Una media di 5 mila metri cubi di rifiuti sò racolti annu da i mari.

I DIVERS PROFESSIONALI TRAVAILU SOTTA L'ACQUA

Pulisce regularmente a costa di Istanbul, chì si avvicina à 515 chilometri. Intervene subitu in a contaminazione chì si faci cù 73 camere disposte in tutta a cità. In Istanbul, circa 4 milioni di metri quadrati di zona di spiaggia, squadre di pulizia mobili è 9 macchine di pulizia di spiagge per scopi speciali, è circa 5 milioni di metri quadrati di zona di mare sò puliti cù 11 barche di pulizia di a superficia di mare apposta. Per prutege a vita sottumarina, i rifiuti solidi chì affettanu negativamente l'ecosistema sò cullati da i prufessiunali.

U TRAVAIL PER SALVARE L'HALIC DA U FANGU S'È INIZIATU

Per d 'altra banda, IMM hà ancu iniziatu u travagliu per caccià cumplitamenti u Cornu d'oru da u fangu è u cattivu odore. Da avà, u fangu accumulatu in u Cornu d'oru serà cullatu da u dragu cù un dragu. U fangu serà pompatu à a "Planta di Dewatering" custruita nantu à a riva di u Cornu d'oru. I rifiuti, chì sò purificati da l'acqua è fatti secchi quì, seranu trasportati à i siti di scavi. In questu modu, i costi di trasportu diminuite, ùn ci sarà micca odore, i prublemi di almacenamento seranu eliminati, è l'acqua di u Cornu d'Oro serà più chjaru è più ondulatu cù u dragu. 4 mila tunnellate di fangu seranu estratti da u Cornu d'oru in 280 anni. Quasi u 70-75 per centu di a pozza di fangu chì si estende à u Golden Horn Bridge serà sbulicatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*