Effettu di Covid-19 nantu à l'industria Eskişehir

L'impattu di covid nantu à l'industria di Eskisehir
L'impattu di covid nantu à l'industria di Eskisehir

À a riunione di u "Consigliu di l'Industria" tenuta da a Direzzione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, sò stati discututi i prublemi sperimentati da l'industriali durante l'epidemie di coronavirus (Covid-19) è l'effettu di u virus nantu à l'ecunumia.

A riunione di u Cunsigliu di l'Industria tenuta da a Direzzione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir hè stata tenuta sottu a presidenza di u presidente Sinan Musubeyli. In a riunione tenuta via videoconferenza, i prublemi sperimentati da l'industriali durante l'epidemie di coronavirus (Covid-19) è l'effettu di u virus nantu à l'ecunumia sò stati discututi. E dumande di l'industriali sò state ascoltate.

A ricuperazione duverà più

Parlendu à l'apertura di a riunione, u presidente di u Cunsigliu di l'Industria, Sinan Musubeyli, hà dettu chì sò in a prima tappa di a crisa in trè tappe è hà dettu: "Semu in a prima tappa di a crisa in trè tappe. Avemu amparatu quantu l'economie fragili sò per i risichi per a salute publica. Tutti i guverni cuminciaru à piglià misure strette per riduce a gravità di l'effetti ecunomichi. A dinamica di l'epidemie dimustranu ancu chì ci vole à un annu chì sta diffusione si ferma. Se guardemu a dimensione di i supporti finanziarii annunziati da i guverni, indicanu chì a ricuperazione in l'ecunumia glubale duverà più. Sta volta a crisa ùn hè micca quella chì u paese pò superà solu, duvemu esse aperti à a cooperazione internaziunale. Cum'è u settore privatu, avemu da fà a nostra parte ", disse.

Cum'è industriali, duvemu esse pronti per e conseguenze di a crisa.

U presidente Musubeyli hà dichjaratu chì l'industriali duveranu esse pronti per a cunsequenza di a crisa è hà dettu: "Avemu avutu difficultà in particulare in termini di logistica è fornitura in questu prucessu. Duvemu sopportà u costu di l'azzioni è esse pronti à furnisce. Hè ovvi chì e dumande seranu accolte cù i stocks è i pruvisti creati in questu prucessu, postu chì ci sarà assai travagliu per e cumpagnie chì anu sopravvissutu dopu à a crisa ".

In u sforzu di i nostri industriali per sopravvive

Parlendu dopu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, Nadir Küpeli, hà dichjaratu chì un prucessu assai criticu era in corso è hà dettu: "A maiò parte di e nostre cumpagnie cuntinueghjanu a so pruduzzione in marzu, ma alcune cumpagnie anu da mette in pausa a produzzione, soprattuttu in aprile. A maiò parte di i nostri industriali sò luttendu per sopravvive. Avemu espressu è dumandatu nantu à ogni piattaforma chì i pacchetti d'incentivi annunziati duveranu copre più settori ".

Avemu avutu prublemi seri in l'esportazione

Chjamendu l'attenzione à a calata di l'esportazioni, u presidente Küpeli hà dettu: "Avemu avutu prublemi seri in l'esportazioni dopu chì e nostre esportazioni sò state fatte in i paesi di l'Unione Europea è l'epidemie hà righjuntu dimensioni gravi in ​​i paesi di l'Unione Europea. U fattu chì quasi tutte e nostre esportazioni di e misure Covid-19 pigliate à e porte doganali sò fatte da u trasportu terrestre hà ancu affettatu negativamente e nostre esportazioni. Da aprile, ci era una diminuzione di circa 45 per centu in l'espurtazioni. "Semu di fronte à una stampa peghju chè a crisa di u 2008", disse.

Cum'è a gestione OSB, stamu da i nostri industriali

U presidente Kupeli hà datu infurmazioni à i participanti nantu à l'attività realizate da a Zona Industriale Organizzata Eskişehir è e misure pigliate in u scopu di a lotta contru Covid-19. Kupeli hà dettu: "Semu uni pochi di l'urganisazione chì furnisce un aiutu significativu è travaglià in questu prucessu. Avemu pigliatu è implementatu decisioni impurtanti in nome di a lotta contru Covid-19 cù i nostri membri di u cunsigliu di amministrazione. Avemu cuntinuatu u travagliu in a regione senza interruzzione. Per ùn impedisce micca e roti in l'industria, avemu determinatu i so bisogni in cumunicazione regulare cù e nostre cumpagnie. Avemu trasmessu e dumande à u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. Duranti stu periodu, avemu fattu un ponte trà i nostri industriali è u ministeru. Cum'è a gestione di Eskişehir OIZ, simu ghjunti à a tappa finale in u travagliu di prestitu di 50 milioni di lire à bassu interessu chì furnisce un respiro per i nostri industriali registrati in a zona industriale urganizata, à quale cuntribuiscemu. Cum'è a gestione di a Zona Industriale Organizzata, simu sempre cù i nostri industriali ".

Dopu à i discorsi, i participanti di a riunione di u cunsigliu anu pigliatu a parolla è trasmettenu i prublemi è e dumande chì anu sperimentatu durante u prucessu pandemicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*